Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדוגמא בגרמניה אין הגבלה על רכבי אספנות, רכב אספנות יהיה בעל האות H בלוחית!

 

מעניין! עד היום ידעתי ש-H בלוחית גרמנית מסמן רכב מהעיר הנובר.

 

באמת אין שם מכוניות חדשות? מזמן לא הייתי שם....

עודד

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פתאום השרשור משנה כיוון ל- ההגבלה מחורבנת אבל אין לנו ברירה.

אין לי כוח להוסיף מילים.

לדעתי ההגבלה לא מחורבנת - ההגבלה דווקא מצויינת. אז מה? עכשיו תגיד שגם אני צבוע?

 

מכיוון שגם לי אין כוח להוסיף מילים, כבודו מוזמן לדבר איתי ביום שישי הקרוב, עד שיצא לשנינו עשן מהאוזניים. חוץ מזה, כבר חודשים שלא ראינו אותך במפגש, וכנראה הניתוק מאיתנו לא עושה לך טוב :wink: .

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
לדוגמא בגרמניה אין הגבלה על רכבי אספנות, רכב אספנות יהיה בעל האות H בלוחית!

 

 

מעניין! עד היום ידעתי ש-H בלוחית גרמנית מסמן רכב מהעיר הנובר.

 

שניכם צודקים! :-D

 

למכוניות היסטוריות בגרמניה יש סיומת H .

למכוניות מהנובר יש קידומת H.

 

מצורפת תמונת לוחית של רכב היסטורי מגרמניה. הלוואי וכל הבעיות היו כלכך קלות לפתרון.

 

נמרוד

ger134.gif

פורסם

עד עכשיו לא הבנת?! -בפעם האחרונה, שניסו לעשות את זה- "המחיר" שדרשו בתמורה- היה שכל רכב שעמד יעבור בדיקת התקנים. כל רכב, OK? אז, אם בא לך לעמיד את האוטו לשנתיים ע"מ לעבוד עליו- תצטרך להעביר אותו אחרי זה בדיקת התקנים, לפני שיוכל לחחזור לכביש! ושוב- האם אתה בטוח, שרכב אספנות כלשהו היה עובר את זה?! או שמה, אתה חושב, שבניסיון הבא לא ימציאו משהו דומה, אם לא זהה? או שמה אתה חושב, שהפעם לא תהיה בכלל משא ומתן, וישר ייתנו לך את כל מה שאתה רוצה, ללא תמורה?- למה, בגלל העיניים היפות שלך? בגלל שמישהו נורא רוצה? טוב, נו.... באמת לא חשבתי, שאתה כזה תמים... מקווה, שעכשיו הבהרתי.

 

ואם עדיין יקום מישהו, שיגיד, שבדיקת התקנים בשבילו- המחיר לא נורא- אז אנא, לא לשכוח שוב- אתה לא לבד! יש עוד אנשים, שבשבילם (רובם)- זו תהיה מכה אנושה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אין קשר בין הפרשה הזאת לבין השעות!

 

 

וחוץ מיזה ידוע לכולם! שמשרד התחבורה בזמנו לא ביקש שום דרישה על האספנות! זה הנוגעים בדבר שדחפו את זה!

למה שלא שכל מי שבאמת פעל לטובת התקנות הללו יכתוב מה באמת היה שם!

שתיהיה שקיפות! בנתיים אנחנו מקבלים מסע הפחדות! ללא תשובה ממשית! וגם פרשת המכון תקנים לא קשורה לבעיה הזאת!

נכון שהיו את האנשים שפעלו לטובתנו אולי הם ישפכו קצת אור על הסיפור? האם אפשר לקבל תגובה עם האנשים שהיו במגע ישיר עם משרד התחבורה? אם כל הכבוד אין כמו מקור ראשון...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
שתיהיה שקיפות!

כשתהיה חבר במועדון החמש, תוכל לדרוש שקיפות של הפעולות שלו.

כרגע אתה לא, ומועדון החמש פועל בהתאם לדעות והרצונות של רוב חברי המועדון, ואלו דעות ששונות משלך.

זכותך לנסות וליזום הקמת גוף אחר שייצג דעות אחרות בפני הרשויות - זו מדינה דמוקרטית.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

קובי זאת תשובה אטומה! אתה מכריח אותי להרשם כדי לקבל תשובות?! האם מועדון ה 5 תפס בעלות על עניין האספנות?! ואתה יודע מה יש לי שאלה אחרת אם יבוא חבר מועדון עם חברות בתוקף ויבקש זאת? או אולי חבר ועד? אז מה תעשה?

למה לדחוף לשוליים... למה לא לשתף פעולה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
קובי זאת תשובה אטומה! אתה מכריח אותי להרשם כדי לקבל תשובות?! האם מועדון ה 5 תפס בעלות על עניין האספנות?! ואתה יודע מה יש לי שאלה אחרת אם יבוא חבר מועדון עם חברות בתוקף ויבקש זאת? או אולי חבר ועד? אז מה תעשה?

למה לדחוף לשוליים... למה לא לשתף פעולה

 

קובי האטימות היחידה כאן היא שלך - מה לא מובן (למרות שחזרו על כך אין ספור פעמים בשירשור הנוכחי)? מועדון החמש פעל/פועל בכדי לשמור ולדחוף את תחביב האספנות - ולא בכדי למצוא פתרונות זולים בעבור תפרנים וגם/או סתם אופרטיוניסטים - אין ספק שישנם חברי מועדון שמעוניינים להעשות שימוש ברכבם ביום יום ואולם העלייה בסיכון הביטוחי של רכב אספנות שינוע ביום יום תגרור ביטול הנחת הביטוח וגם/או עלייה משמעותית במחיר.

 

מעבר לכך המדינה אינה מעוניינת בהנצחת גרוטאות שינועו על כבישי הארץ לעד בגלל היותן רכבי אספנות!!!!

 

הבנת .....כי בשלב הזה אני מרים ידיים .

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

די. מספיק.

 

מי שלא קיבל עד עכשיו (ולאחר 143 הודעות) את דעתו של השני, כנראה שכבר לא ישתכנע.

מה שנשאר הוא להמשיך בויכוח ללא תוחלת, כאשר באופן טבעי זה גם גולש מהויכוח העינייני ל"דמותו של מועדון החמש בדפי ההיסטוריה".

 

מיצה את עצמו בפורום.

 

ננעל.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...