Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מציע לקדם עד צעד את הדיון במקום לדרוך במקום:

לי אישית כל ההנאה היא להשתמש ביום יום ברכב ישן ויחודי על כל המשתמע מכך לטוב ולרע ללא הגבלה ואני חושב שצריך לחשוב על פיתרון לקבוצה שלי במועדון ,כמו שהצעתי בתחילת השירשור -לאפשר מעבר חזרה לרכב מיושן, אבל כדי שלא תיהיה "שכונה" שינוצל המצב לרע,גם כאן להחיל הגבלות -כגון אפשרות מעבר בין הסטטוסים פעם בשנתיים לפחות, אגרת גבוהה יחסית מעבר חזרה למיושן ולא סמלית ככה שרק מי שבאמת ירצה להשתמש ברכב ליום יום ובאמת ירצה לתחזק אותו ישתמש בתקנה זאת...

ד"א עוד בעיה -תיכוניסטים רבים (עם שיקול דעת פחות מנוסה)משתמשים ברכב אספנות ונוהגים בו בבוקר לביה"ס- צריך לשקול להגביל אפשרות נהיגה ברכב כזה מגיל 18 ומעלה, אחרי הכל זה בסוף רכב פחות בטוח ,בטח לנהג צעיר... הם מועדים יותר לתאונות וזה מסכן את הטבת האספנות יותר מכל דבר אחר...

 

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב, שאין כאן וויכוח על דבר אחד: מי שרוצה להחזיר רכב "צבר" לסטטוס "רגיל"- אין כל סיבה, למה שלא יוכל לעשות זאת, כמובן תמורת תשלום, בדיקות וכ"ד. זהו הפתרון האמיתי, הוגן, ולא מסכן שום דבר. אבל בחיאת- כמה מכל אלו, שצועקים, יהיו באמת מוכנים/מסוגלים לעשות את זה?

לגבי רכב מיובא- כנראה, אין פתרון כזה פשוט: הרי, אסור יבוא של רכב מעל שנתיים (או שלוש)- ומה יהיה רכב בן 30, אם לא יהיה עם הסטטוס "אספנות"? למה אסור להביא, נניח מרצדס משנת 86 במצב מדהים לשימוש יומיומי, ומותר מוסטנג 61 במצב בינוני (ולא "אספנות")? תסלחו לי, אבל מה ההגיון כאן? -ואני לא נכנס כאן לעניין, למה בכלל אסור לייבא רכב ישן, אבל זה עובדה. את זה דווקא הייתי משנה בכיף- אבל זה כבר לא קשור לאספנות.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

קודם כל לא יצרו מוסטאנגים בשנת 61... ובתור "אספן" אתה צריך לדעת את זה דבר שני!

יש רכבים שיוצאים מסדנאות אומנם מודל 67 אבל טכנלוגית מתקדמים הדוגמא הכי טובה זה ה SUPER SNAKE אז למה שאני לא אוכל לנסוע עם האוטו ביום יום?!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

כולם כותבים "אם לא מתאים לכם אל תהפכו לאספנות" אבל זאת לא בחירה!,

אני לא רוצה לשבת מאחורי הגה של טרנטה בת 10 אלא בת 30, יש בזה הרבה קסם ומשיכה, אבל כמות הרכבים בני יותר מ30 שלא בסטטוס אספנות זניחה עד ל לא קיימת כלל.

אז בבקשה אל תזכירו את הטיעון הזה כל עוד הפיכה לרכב אספנות הוא אינו תהליך הפיך.

 

 

שנית, מי אמר שרכב אספנות לא נועד לשימוש יומיומי?,

ברחבי העולם יש המון אנשים שמשתמשים בפריטים אספניים שימוש יום יומי וזה לא פוגע בתחביב כלל, זה קיים בהרבה תחומי אספנות וברכב בפרט, החל בחובב החיפושיות שנוסעה בה יום יום, וכלה בג'י לנו שבוחר רכב אחר מהאוסף לסוע איתו לעבודה. ס"ה מדובר בעוד צורה של להנות

אני לא חושב שלאפשר העלאה לכביש של רכבי אספנות תפגע במישהוא. חוץ מלצבוע קצת את הכבישים האפורים שלנו זה לא יעשה שומדבר רע. מי לא מעלה חיוך כשהוא רואה רכב ישן נוסע על הכביש, וישר רוצה לצלם אותו?, ויעידו על כך שירשורים בפורום זה. ויותר מזה, מי לא מרגיש את הסיפוק מתגובות של אנשים כשהוא נוהג ברכב שלו? לפי דעתי האישית רכב אספנות שנוסע על הכביש, ולא משנה באיזו שעה, זה הביטוי הכי גדול שיכול להיות לתחביב.

פורסם

 

ד"א עוד בעיה -תיכוניסטים רבים (עם שיקול דעת פחות מנוסה)משתמשים ברכב אספנות ונוהגים בו בבוקר לביה"ס- צריך לשקול להגביל אפשרות נהיגה ברכב כזה מגיל 18 ומעלה, אחרי הכל זה בסוף רכב פחות בטוח ,בטח לנהג צעיר... הם מועדים יותר לתאונות וזה מסכן את הטבת האספנות יותר מכל דבר אחר...

 

בצעד נדיר,הצלחת לעצבן אותי!:evil:

 

סליחה,אם אני(''נער'' בן 18 )רוצה לשפץ רכב אספנות כי זה התחביב שלי,אז אסור לי?

אתה שומע מה אתה מציע?

תאמין לי שנער בן 18 שישפץ רכב אספנות,יודע מה? אפילו רק ינסע ברכב אספנות על בסיס יומיומי,ינהג בעתיד (ברוב המקרים) הרבה הרבה יותר טוב מנער שנוהג כל היום על הלאנטיס האוטומטית של אבא.

 

מכל שכבת הגיל שלי שאני מכיר,שזה בערך כמה בתי ספר בראשון לציון,אני ועוד אחד היחידים שנוסעים על רכב אספנות.זה ממש לא ''מגפה'' כמו שבזמן האחרון אנשים מסויימים מציגים את זה.

 

לירון,שנוסע על קורטינה 1976 כרכב יומיומי!

פורסם
קודם כל לא יצרו מוסטאנגים בשנת 61... ובתור "אספן" אתה צריך לדעת את זה דבר שני!

יש רכבים שיוצאים מסדנאות אומנם מודל 67 אבל טכנלוגית מתקדמים הדוגמא הכי טובה זה ה SUPER SNAKE אז למה שאני לא אוכל לנסוע עם האוטו ביום יום?!

 

טוב, סליחה, טעיתי, וחוץ מזה- לא ממש עניינה אותי שנת הייצור- הבאתי את זה כדוגמה בלבד! ושוב- העניין כאן לא בבטיחות הרכב- יש חוק יבש, שלא מאפשר ייבוא של רכב ישן, אלא אם הוא אספנות. האוטו, שיצא מסדנת השיפורים- הוא עדיין אוטו ישן לפי הניירות שלו, ועדיין אסור לייבוא לארץ ככזה! עליי להוסיף- לצערי, ואני תומך נלהב של שינוי החוק הזה- אני לא רואה כל סיבה, למה שלא נוכל לייבא רכב ישן במצב טוב מכל שנה שהיא! ומבחינתי- אין כל בעיה שאנשים ייסעו עם הרכבים הישנים שלהם, אני דווקא לא ממש מתרגש בעניין "הבטיחות"- בעיניי, הבטיחות העיקרית- היא מיומנותו של הנהג, שפיעותו וידע של מגבלות הרכב! בעיניי- נהג, שנוהג בצורה זהירה בחיפושית או באסקורט דור ראשון (כן, כן, האוטו "בלי בלמים"!), ומכיר את כל המיגבלות של האוטו- מסכן לא יותר, ואף פחות את עצמו ואת האחרים, מנהג צעיר ולא מנוסה, שמשתולל במרצדס החדשה עם כל תוספת בטיחותית האפשרית!

 

אז, לא זה העניין כאן- העיניין, שוב, שברגע, שמקבלים משהו טוב- אסור להתחיל לקפוץ ולהגיד "אבל זה לא מספיק לי"! אין כאן מישהו, שחייב לכם משהו- עשו לכם טובה! כן, כן- טובה! ותו לא! אתם לא חושבים, שיש נושאים "קצת" יותר חשובים מבחינה כלכלית, מזה שהקבוצה של האנשים קטנה יחסית תתעסק בתחביב שלהם, חסר משמעות לכאורה?! זה נורא בנאלי להגיד- אבל יש אנשים, שמתים מרעב, ואתם בוכים על כך, שלא יכולים לנסוע בין 7 ל-9, ולמה- "כי בא לי, כי אני חושב שמגיע לי"! סליחה חברים, אבל אני אחזור על זה עוד פעם, ועוד מיליון פעם: אין דבר כזה: "מגיע לי"! מגיע- כי מה?! מה עשיתם, שזה מגיע לכם?! -אף אחד כאן לא ילד קטן, אתם צריכים לדעת, שלא מקבלים שום דבר חינם! אין דבר כזה! על הכל צריך לשלם! ולפעמים ביוקר! בטח לא כשיש עסק עם אנשים, שהחישובים שלהם כלכליים! אנחנו לא חיים, ולא נחייה גם, בעולם שכולו וורוד, וכל דבר שרוצים- מייד מתגשם! אז, לי זה ברור, שקובי, בנצי, ועוד אנשים- אוהבים את האוטו הישן שלהם, ורוצים לנסוע איתו מתוך בחירה. אבל, תחשהבו טוב-טוב, מה התגובה של "איש האפור" מהרחוב, כשהוא רואה מישהו נוסע ברכב ישן: הוא חושב, שאנחנו משוגעים, או מתחיל ישר לחפש, איפה כאן מוסתר משהו, שאפשר להרוויח מזה!

אז, אתם רוצים, שיתחילו לחפש, איפה אנחנו מרוויחים? אתם באמת רוצים את זה? -אם כן- אתם תמימים, והדיון הזה כנראה לעולם לא ייסתיים, עד שתקבלו מכה כואבת- והיא תבוא, במוקדם או במאוחר, ולצערי, כולנו נקבל אותה באותה המידה, אם זה יקרה! אבל אז זה יהיה מאוחר מדי... אני רוצה לקוות, שזה לא יקרה- אבל אני ריאלי, לצערי הרב...

 

ושוב- אני ממש לא שמח, שיש את המיגבלה, כמו שאני חושב, שאין כאן איש, שלא היה רוצה, שלא תהיה כל מיגבלה- אבל, בחיים לפעמים צריך לבחור את הרע במיעוטו- ואם זו הבחירה- אני מוכן אליה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
בצעד נדיר,הצלחת לעצבן אותי!:evil:

 

סליחה,אם אני(''נער'' בן 18 )רוצה לשפץ רכב אספנות כי זה התחביב שלי,אז אסור לי?

אתה שומע מה אתה מציע?

תאמין לי שנער בן 18 שישפץ רכב אספנות,יודע מה? אפילו רק ינסע ברכב אספנות על בסיס יומיומי,ינהג בעתיד (ברוב המקרים) הרבה הרבה יותר טוב מנער שנוהג כל היום על הלאנטיס האוטומטית של אבא.

 

מכל שכבת הגיל שלי שאני מכיר,שזה בערך כמה בתי ספר בראשון לציון,אני ועוד אחד היחידים שנוסעים על רכב אספנות.זה ממש לא ''מגפה'' כמו שבזמן האחרון אנשים מסויימים מציגים את זה.

 

לירון,שנוסע על קורטינה 1976 כרכב יומיומי!

 

דבר ראשון לירון, אני לא מתכוון לעצבן אף אחד , פשוט אני מביע את דעתי בשביל זה יש את השירשור הזה להעלות רעיונות , אבל תסכים איתי שנער בתיכון שיש לו רכב אספנות (בד"כ) לא יחשבן לחוק 7-9 ,כל מה שמענין אותו בחיים זה לבוא לביה"ס עם החיפושית אספנות שלו , בקושי את החודשיים עם מלווה הוא החזיק... ככה אנחנו דוחפים אותו לבצע עברה... בדיוק בשביל זה הצעתי אפשרות לשינוי סטטוס חזרה לרכב מיושן והגבלה בגיל ולא משום סיבה אחרת... וכן גם אני בתיכון חלמתי על רכב ישן וכמעט גם קניתי את אחת כמה פעמים ואני אומר תודה שלא ושדחיתי את זה לגיל 25 (וזה ד"א רכב מיושן ..:-) ),כי היום אני "קצת" יותר מנוסה ולא קרה לי כלום ,אבל שוב זאת דעתי...

 

פורסם

לא יודע אם אתה יודע,אבל היום יש עלינו את החוק של ה2 נוסעים.

אותו רעיון,הגבלה לפעמים מעצבנת שיש כאלו שלא עומדים ''בפיתוי'' ולוקחים רכב מלא.זה על אותו משקל. יש הגבלה ,צריך לכבד אותה.

 

נהג ''עבריין'' שינסע עם הרכב בין 7-9 על בסיס קבוע,(ואני מודה שגם אני פעמיים נסעתי בשעות האלו,בגלל ששכחתי מהחוק הזה בכלל.),יצפצף גם על שאר חוקי התנועה.

פורסם

לדוגמא בגרמניה אין הגבלה על רכבי אספנות, רכב אספנות יהיה בעל האות H בלוחית!

ומה התנאי לאות H? שהוא יהיה ראוי! ובמצב טוב! אם נשליך את זה על המדינה שלנו! רכב אספנות שעומד בקרטריונים שלמשרד התחבורה משמה טסט!

 

שוב אנחנו מנסים להמציא את הגלגל?! אז קיבלנו משהו טוב על זה אין ויכוח אבל אסור להרדם ולנפנף בזרי הדפנה יותר מידי!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אז אתה בעצם אומר, שרק רכב, שנראה טוב, יוכל להיקרא "רכב אספנות"? -אבל אנחנו לא בגרמניה... ואם יש מישהו, שיקח לו כמה שנים, עד שהרכב שלו יגיע למצב "אספנות תצוגה"? ואם אין לבן אדם כסף, כדי שהרכב שלו ייראה "מושלם"? אז זה אומר, שאותו האדם צריך לזרוק את הרכב שלו לפח בגלל שהוא לא עשיר מאד- ושנינו יודעים, כמה עולה שיפוץ ברמה, שבאמת ראויה להיקרא "אספנות" בכנ"מ עולמי! וכמה רכבים בארץ באמת מגיעים לרמה הזו! אז, בוא נזרוק את רוב המכוניות הישנות לפח, נשאיר 5 מכוניות שהושקעו בהן 100K פלוס (רק בשיפוץ), וניתן להן לנסוע כל יום כל היום! יפה, לא? וכל זה מכוון שכמה אנשים לא מרוצים מזה, ששעתיים ביום חול הם לא יכולים לסוע! לא קצת אבסורדי?

נכון, שהתחביב שלנו נחשב, ובצדק רב, ללא זול- אבל, המצב הנוכחי מאפשר גם לאנשים, שלא ממש עשירים להיכנס לתחום. לו הייתה עושה את מה שאתה אומר שקיים בגרמניה- היו נשארים אנשים בודדים ורכבים בודדים, כמובן, הכי יקרים, כ"אספנות", וכל השאר- מתפגר במפעלי מיחזור הברזל!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

עדיין אנחנו לא בגרמניה... לטוב ולרע... ולא בארה"ב, לצערינו... הלוואי, והיינו יכולים את כל מה מה שהם יכולים... ובמחיר שהם יכולים... אתה חושב, שלא הייתי מת להביא לכאן MACH1 משופר ולנסוע איתו יומיום? שוב- אין לי ולאף אחד וויכוח עיקרוני איתך- כולנו היינו רוצים, שלא תהיה כל מגבלה. השאלה היא, האם זה מציאותי, ותו לא! והאם מחיר (ויהיה מחיר)- יהיה שווה את זה?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

תראו הנקודה שאני העלתי מתרכזת בעיקר בגישה של אנשים, לא מעצבנת אותי התקנה כמו שמעצבנת אותי הגישה שאומרת - התקנה טובה לנו. ואפשר לעבור על כל השרשור ולמצוא שלל הסברים למה התקנה טובה. זה מה שעיצבן אותי, אני לא אוהב צביעות. פתאום השרשור משנה כיוון ל- ההגבלה מחורבנת אבל אין לנו ברירה.

אין לי כוח להוסיף מילים.

בנצי

וגינאדי, לא זכור לי שנכחתי בשיחה לגביי התקנות, כנראה שבאמת לא באתי הרבה זמן.

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...