Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוצא מהבית בשעה 06:40 ומגיע לחנייה בעבודה בשעה 06:55.

לא עובר על אף חוק, נוסע לעבודה וחזרה ואפילו נהנה מבחירת מקום חנייה מתאים (בכל זאת, 6.2 מטר די קשה להחנות).

 

תהנו!

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה עם אלה שמתחילים לעבוד ב 9?!?

 

 

דרך אגב בזמנו דויד נמרי דיבר בנושא והיו לא כמה נקודות מעניינות, בלי שום קשר לעניין התקינה וכו? לאן הוא נעלם?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אם אתה רוצה להרוויח מכל העולמות, גם טסט וביטוח מוזלים, גם רכב אספנות שנוסע כמו רכב רגיל, לפעמים צריך "לשלם מחיר" שלדעתי במקרה שלנו די נסבל.

אם תצליח לשכנע את הרשויות לבטל את החוק, כמובן שכולם יודו לך אך מה יהיה אם במקביל יעלו את מחירי הביטוח והטסט?

יצא שכרנו בהפסדנו וכולנו נבוא אליך בטענות.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

בנצי,

 

הדברים שלך למעלה מלמדים עד כמה אתה לא מנוסה, במיוחד בכל הנוגע למגעים עם פקידי משרד התחבורה והאוצר. בנסיבות אלה, הבטחון העצמי שלך, המאפשר לך לפסול דברים של אחרים, שאינך מכיר, כ"קשקוש", נראה לי, באופן אישי, כמופרז ביותר.

 

אנו חיים במדינה חופשית, ולפיכך אף אחד לא יוכל למנוע ממך לנסות ולשנות. אני רק מבקש להזכיר לך שאתה לא מייצג רק את עצמך והפעולות שלך (ותוצאותיהן האפשריות) ישפיעו על כל העוסקים בתחביב שלנו. וכן - נסיון "לסחוט" הטבות נוספות עלול, בנסיבות מסוימות, לפגוע בהטבות המפליגות והחריגות מהן אנו נהנים כיום.

 

לדעתי, הדרך הנכונה לפעול מול משרד התחבורה היא באמצעות "מועדון החמש", הנתפש בעיני השלטונות כגוף המייצג של אספני הרכב בישראל. מוטב להשאיר תפישה זו על כנה ולהמנע מפעולות עצמאיות.

פורסם
אם אתה רוצה להרוויח מכל העולמות, גם טסט וביטוח מוזלים, גם רכב אספנות שנוסע כמו רכב רגיל, לפעמים צריך "לשלם מחיר" שלדעתי במקרה שלנו די נסבל.

אם תצליח לשכנע את הרשויות לבטל את החוק, כמובן שכולם יודו לך אך מה יהיה אם במקביל יעלו את מחירי הביטוח והטסט?

יצא שכרנו בהפסדנו וכולנו נבוא אליך בטענות.

 

 

אז אתה טועה!

אני רוצה להעביר את הסטאטוס כמו לרכב מיושן כלומר אם לא בא לי להנות מתקנות האספנות זאת לא אמורה להיות זכותי?!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

יש צדק בדבריך ג'ו, אבל מי אמר שיעלו את המחירים?

מי אמר שאי אפשר לבטל את ההגבלה?

מי ניסה בכל אופן?

קודם צריכים להגיע להסכמה שזא אכן מגבלה. הבעיה היא שהרבה אנשים רואים את זה כמו מאזניים שמנגד למחיר הזול עומדת ההגבלה, דבר שאינו נכון כלל. לפחות ככה זה נראה כי חוץ מלהגיד ככה זה אף אחד לא נתן דוגמאות, ואף אחד לא ניסה לבטל את ההגבלה. ולכן זה מה שהופך את השירשור הנ"ל לכ"כ רלוונטי עבור הרבה חברי מועדון ועבור בעלי רכבים שאינם חברים.

אם המועדון הוא גוף שמייצג את בעלי הרכבים הקלאסיים בישראל הוא אמור לפעול לטובתו.

ז"א דבר ראשון לא להציג את ההגבלה כדבר חיובי.

דבר שני לא לענות בתשובות של : ככה זה - תגידו תודה. (כי זה לצערי מעבר לעובדה שזה מזלזל זה פוגע וזורק את תחושת החברות לקיבינימט.)

 

אני לא פונה לוועד אלא לכלל המועדון, זהו מועדון חברים. ואני חושב שגם לאלו שאינם חברים יש זכות דיבור בנושא כי הם חולקים עימנו את אותה אהבה.

 

וג'ו, אתה יוצא בכל יום ב6:40 מהית על מנת להגיע לעבודה מבלי להיות "עבריין תנועה"

מה יקרה אם פעם אחת, לא צריך יותר מפעם אחת , יהיה לך חלילה פאנצ'ר, ותחליף גלגל והנה השעה 7:00 ואתה באמצע הדרך. למה אתה צריך להיות "עבריין" ? הרי אתה לא תשאיר את רכבך היקר באמצע הדרך, וכמובן שלא תחכה שעתיים עד ל9:0. אתה תסע.

אני רוצה חופש. את ההזדמנות לנסוע באיזה שעה שבא לי, גם אם זה ב8:00 בבוקר וגם אם זה פעם ב3 שנים, מבלי לעבור על החוק.

haters will hate

פורסם

הסכמת האוצר ל"הפסיד" כסף בשינוי הסטטוס לרכב, היתה מותנת בכך שהרכבים שיעלו על הכביש יהיו רכבי אספנות לשמם, כאשר ההגיון ברור ונכון, מעבר לאהבה הגדולה שלנו, האינטרס הציבורי הרחב, הוא להוריד את כל הרכבים המיושנים מהכביש, אגב זה קורה כרגע בכל העולם הנאור, ההטבה שניתנה לנו בזמנו היתה חלון הזדמניות צר שנוצל בדקה התישעים לטובתנו, ועלול להיסגר סופית במידה ומישהו יתעורר שם! כמו בכל סיפור גילו את הפירצה אינטרסנטים שונים ובחרו לנצל אותה, לטובתם האישית. המצב כרגע אינו מושלם אבל הוא הרע במיעוטו, בזכות התעקשותו של המועדון נמנעה פגיעה גדולה יותר, לבקשה לשנות את הקיים יכולות להיות כמה השלכות, מתוך הכרת המציאות, הראלית ביותר היא הרעה משמעותית של התנאים הנוכחים, שתהווה פגיעה ממשית בציבור האספנים ולא בהכרך תטיב עם איש. קיימת תיקווה קלושה לשנוי והורדת ההגבלה, אבל מי שעיניו בראשו ויחליף לרגע תפקיד ויחשוב כפי שחושבים פקידי האוצר יבין שהדבר יהיה תמיד בגדר חלום. ניתן לנסות ולזעזע את העמודים הרעועים עליו עומד ההסכם, אבל צריך לקחת בחשבון שהכל יכול גם ליפול לנו על הראש, הסיכון גדול מדי ואסור לאיש להיסתכן בזאת-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן אבל אין התנגשות בין הדברים. ואם לא מנסים לא יודעים.

לפעול לפי השערות זאת לא דרך.

מי כן מוכן לדבר מניסיון, מי כן דיבר עם חברות הביטוח ע"מ לבדוק את הנושא?

מי כן דיבר בעד שינוי מול משרד הרישוי לדוגמא?

הרי אין פה נושא להעיר, זה לא שיש לנו בעלי הרכבים הישנים איזה שד להסתיר.

ההטבות שלהם אנו זוכים הן ברכה אבל ההיגיון אומר שכך זה אמור להיות.

 

אני שם לב שהגישה הרווחת היא שהממשל עושה לנו טובה ואנחנו משלמים פחות.

אבל איפה העובדות ואיפה ההשערות?

 

לא עושים לנו טובה אלא פועלים לפי ההיגיון, ואני ודע שבד"כ אין היגיון בחצי מהדברים שבהחלטת הממשל. אבל כבר יש לנו נקודת פתיחה וצריך להמשיך משם לעתיד טוב יותר (אני נשמע כמו פוליטיקאי)

haters will hate

פורסם
בנצי אתה ככ צודק !

אין לי מושג מה האינטרס של חן פרחי ואנני מצליח להיכנס ולהבין למה הוא ככ נגד.

יתכן שאפשר לשנות וזה לא יזיק לאף אחד

למה לא לנסות ולשנות ולראות מה יקרה.

האינטרס שלי הוא לשמור על התחביב המשותף לכולנו.

מה שעד עתה הצלחתי להבין מהשרשור הארוך,זה עד כמה אתם לא מודעים לקשיים שהיו בדרך להשגת חוק האספנות,ממש בדקה ה 90',לפני כניסתו לתוקף של חוק דרקוני שהיה מחסל את ענף האספנות כליל!

השרשור הזה מתחיל להזכיר לי את סיפור דג הזהב ואשת הדייג,שבכל פעם שלחה אותו לבקש עוד משאלה,עד שלבסוף נותרה ללא כלום..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בנצי יקר וגם אחרים,

 

ראשית, הדיון הזה מזכיר לי קצת את אספת החברים המיתולוגית של הקיבוץ. לכל אחד יש מה להגיד מהגיגי ליבו, אבל לאף אחד אין פתרון פרגמטי, ואף אחד לא מוכן לעשות את זה בעצמו.

 

שנית, ידוע לי שועד המועדון נמצא בקשר קבוע עם משרד התחבורה ומנהל איתם דיונים דווקא על שינוי מרכיב אחר ברישוי רכב האספנות - שיעזור לכולנו רבות. נושא שעות ההגבלה איננו נדון.

 

שלישית, אין מה להתלהם במסגרת הזאת, כי לא כאן נסגרים הדברים. כל מי שרוצה יכול לתפוס את נציגי הועד במפגש שישי או בטלפון, ולדסקס את הנושאים עימם. אופציה טובה נוספת היא להעלות את הדברים לדיון באסיפה הכללית שהיא הגוף העליון של המועדון.

 

לגבי אלו שאינם חברי מועדון, אבל נהנים להתלהם בפורום המועדון, כדאי שיקטינו פונט, יקראו קצת אחורה, יכירו קצת יותר את הנפשות הפועלות, ואולי אז גם יעריכו יותר את מה שהושג עד כה. קל מאוד להיות "נמר מקלדת". הרבה יותר קשה לעשות דברים בעולם האמיתי.

 

נמרוד

פורסם
אז מה שאתה טוען שצריך להקים עמותה נוספת לחברים שאין ב5 ושאנחנו לא רשאיים להביא את דעתנו בגלל שאינינו חברים במועדון ה5 ?

 

לא ולא.

אני אומר בשיא העדינות ובלי רצון לפגוע באף אחד,

שכל מי שרוצה - שיעשה!

חברי ועד המועדון עושים על פי תפישת עולמם. כך הם רואים את העניין וזו זכותם.

זכותם של אחרים לא להסכים, ולנסות לשנות בכוחות עצמם.

אבל ממש לא זכותם לבוא בטענות אל ועד המועדון.

אני אישית לא חושב שהטענות שלי היו כלפי ה5 כמו שהם היו כלפי החוק, כרגע אני וחברי נהנים מחוק האספנות בעיקר בגלל הצורך להעמיד את הרכב לתקופות ארוכות ללא חשש מטסטים או מכון תקנים.

 

אבי תודה על הכפפה שזרקת! אני בטוח שיהיה מי שירים אותה!

 

אין כל בעיה קובי.

לא זרקתי שום כפפה, לא חידשתי כלום.

אם מישהו רוצה להלחם בבירוקרטיה הוא מוזמן.

אם הוא יצליח - ברכותי.

בברכה - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
יש פה כמה רודנים במועדון שהם לדעתי מיעוט והם רוצים לדאוג לאינטרס שלהם ולכן מנסים להביא מצב בו המעט שיש זה כמובן רק בזכותם ואסור לשנות אותו

תיזהר ידידי - אתה מתחיל להשמיץ, ולמרות שאני בדרך-כלל אדם סבלן, זה מתחיל להימאס לי בשלב מסויים. ה"רודנים" שבוועד המועדון נבחרו בבחירות דמוקרטיות של העמותה, ולכן עד לבחירות הבאות מעשיהם מייצגים את דעת הרוב במועדון. כך זה עובד במערכות דמוקרטיות.

שים לב בבקשה לעוד נקודה - אתה כנראה לא חבר מועדון החמש, אבל אנחנו מארחים אותך כאן, בפורום הרשמי שלנו, ונותנים לך ולשכמותך במה חופשית להבעת דעות ששונות משלנו - אבל - קצת נימוס בסיסי לא יזיק לך. אתה שקול לאדם שנכנס בתור אורח למועדון חברים, ומייד מתחיל לצעוק שהברמן מושחת והמלצר רודן. אל תתפלא אם מתישהו תיזרק מהפאב - בשלב מסויים הגנים הג'ינג'יים שלי מתחילים לעבוד. ביקורת - כן. השמצות - לא ולא. אגב - גם אם אתה כן חבר מועדון, אין לך זכות לקרוא לי בכינויים כאלה.

 

אני שוב אומר מכוון שאני חושב שהרוב מסכים עם דעתי אז תתחילו לדבר תפסיקו להתחבא.

כולם מדברים הרבה ומקלידים המון, אבל נכון ל-21 שנה האחרונות יש רק גוף אחד שגם עשה ועושה - מועדון החמש. ועד המועדון פועל ע"פ תפיסת העולם של החברים שבחרו בו, והיא כנראה שונה משלך. החיים קשים. יש לך שתי אפשרויות: האחת - להיכנס למועדון ולנסות לבחור לועד אנשים שחושבים כמוך. השניה - נסה להקים מועדון חלופי שינסה לייצג את דעותיך בפני הרשויות.

 

בשביל שתהיה לכם מילה בתחום האספנות עליכם להיות חברי מועדון. זה משהו מעצבן ומבהיר את הגישה האטומה שרואים בכל השרשור..

מועדון ה5 לוקח בעלות על תחום האספנות בארץ. דבר שהוא שגוי במהותו.

אני ממש לא מרגיש צורך להתנצל על כך שמועדון החמש הצליח למצב את עצמו בתור המייצג של נושא אספנות הרכב בפני הרשויות. זה הגיע אחרי עבודה קשה ומסורה של קומץ פעילים לאורך 21 השנים האחרונות. המשוואה מאד פשוטה - רשויות המדינה רואות היום במועדון את הגוף המסודר, המאורגן והגדול ביותר שמייצג את הנושא. כדי להשפיע על תפיסת העולם של מועדון החמש, אתה צריך להיות חבר בו.

דבר שני לא לענות בתשובות של : ככה זה - תגידו תודה. (כי זה לצערי מעבר לעובדה שזה מזלזל זה פוגע וזורק את תחושת החברות לקיבינימט.)

בנצי - תערוך חיפוש בפורום. אני עניתי על השאלה הזו בפרוט ובהרחבה עשרות פעמים, כולל בשירשור הזה. אולי לא הצלחתי לשכנע אותך, אבל אל תזרוק אמירות של "אתם אומרים שזה ככה וזהו". היו עוד רבים כמוני שנתנו הסברים הגיוניים ושקולים לעניין הזה.

מכיוון שנמאס לי להקליד, אני פונה אליך ולכל חבר מועדון אחר (וגם לכאלו שאינם חברי מועדון) לפנות אלי במפגש שישי - אני אשמח לשבת על בקבוק גולדסטאר (או כל משקה אחר), ולהסביר שוב, מעבר למה שכבר נכתב כאן לעייפה.

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
אני מאוד מכבד את אלו שהקימו את המועדון ומפרגן על מה שהשיגו. אבל זה לא אומר שצריך להרים ידיים , צריך לפעול עוד לטובתנו.

 

יש לי עוד רכב כמו שכבר כתבתי בשרשור הזה. אבל הוא לא ה"אסקורט". הוא אמין יותר, חסכוני יותר ויש בו מזגן, מן הסתם הוא גם מזהם פחות ובטיחותי בכמה מונים מהאסקורט, ויש בו קסם. אבל הוא לא האסקורט.

כשאני נוהג באסקורט אני נוהג עם חיוך מטופש על הפנים.

 

ולגביי מה שנאמר פה לגביי עוד 15 שנה או יותר. תתייחסו למה שאמרתי קודם, מה ורה עם מכוניות מתחילת שנות ה80 ? לאן הן נעלמו? הן לא יצוצו פתאום. אני לא יודע על הרבה אנשים שמאכסנים פיאט אונו MK1 כדי שתגיע ליום המיועד ותקבל לוחית אספנות.

 

 

אני רוצה שישנו דברים ויתנו תשובות. הנושא רגיש בלה בלה בלה.

פקידי אוצר וכד', אני חושב שזה קשקוש. זה לא מצב שאם מישהו יבקש לבטל את ההגבלה יגידו לו - אם ככה אז אנחנו מונעים מהזכות להחזיק רכב ישן .

 

די עם הסיבון הזה שחוזר על עצמו.

 

מישהו ניסה לדבר?

 

 

בנצי בנצי בנצי... אתה מה-זה מפתיע אותי! הרי, אנחנו מכירים מזמן, ואתה ישבת איתנו בשלחן, ושמעת לא פעם את כל הסיפורים, בדיוק על הנושא של "ניסיונות" העבר! האם לא למדת מזה כלום? האם יש לך סיבה כלשהי לא להאמין לאנשים, שהסבירו לך, וסיפרו לך, מה בדיוק קרה בניסיון האחרון (והמדובר) לבטל את המגבלה? האם אתה צריך, שעוד הפעם יזכירו לך לגבי ה-30 ס"מ, שעמדנו לקבל "בתמורה" לביטול המגבלה? אתה בטוח, שזה מה שאתה רוצה? אתה חושב, שאם ינסו עוד הפעם- אז המחיר יהיה נמוך יותר? -אולי, ואולי לא! אתה מוכן להיסתכן? -סבבה! אבל תסלח לי- אני לא! כי מה לעשות- לך יש פורד אסקורט, ולי יש 3 משאיות! נראה לך בכלל, שמשהו מכל הרכבי האספנות יעבור את הבדיקת התקנים? -אולי, אבל בודדים בלבד, ואני חושש, אגב, שהאסקורט שלך לא בדיוק נכללת ביניהם!

דרך אגב, קובי, אני חושש מאד, שגם הרכבים שלך לא בדיוק יעברו את הבדיקות התקנים... האם אתם בטוחים, שאתם רוצים ומוכנים להיסתכן, אפילו ב-1%, שהרכבים שלכם יורדו מהכביש לצמיתות?!

 

ותסלחו לי רבותי, אנחנו מכירים, אנחנו חברים, אבל הטיעון: אני רוצה, ואם אני רוצה- אז ככה זה צריך להיות- איך נגיד, לא ממש קשור למציאות...:roll: אני רוצה מחר בבוקר להיכנס ל-S600 החדש שלי ולנסוע ליאכטה שלי. מישהו יכול להגיד לי, למה שזה לא יקרה? -אני נורא רוצההההה... בחיאת רבבק, אנשים, מתי תבינו, שלא מקבלים כל דבר בחיים?!

 

:? :? :?

 

למען להסיר הספק- גם אני הייתי שמח, לו לא הייתה קיימת כל מיגבלה על רכבי האספנות. אבל, באותה מידה, הייתי שמח לקבל, למשל, הטבה משמעותית בביטוח לאופנוע שלי- הרי, גם ככה הוא עומד, וגם אם היה לו ביטוח עכשיו- הייתי נוסע איתו אולי פעם-פעמיים בחודש לטיולים! נראה כאן למישהו, שאם אעלה את הטענה הזו מול חברת הביטוח- לא יעיפו אותי מכל המדרגות?! (להזכירכם- מדובר באופנוע, שמוגדר כ"כבד-ספורט"- הקטגוריה הגרוע ביותר מבחינת הביטוח! אבל הוא יעשה אולי 1000 ק"מ בשנה!)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

לכל אלו שמחפשים להוריד את ההגבלה ולהפוך את השימוש ברכב אספנות ליום יומי, דוגמא קטנה מתחום אחר (סלחו לי אם יש אי דיוקים קלים, העקרון הוא שחשוב בעיני) -

מדינת ישראל מטילה הגבלות חמורות על המחזיקים בנשק אישי. לא פשוט להשיג רשיון לנשק כזה ויש לחדשו, לערוך מטווחים, לשלם אגרות למיניהן ולשאת בעלויות וחובות כאלו ואחרות.

אלא מאי, יש אנשים שהנושא מעניין אותם מהפן ההיסטורי והאספני ולא רק התועלתני היום יומי שלו.

אז הותקנו תקנות לגבי האפשרות להחזיק כלי נשק בלי לשאת בחובות הכרוכות בהחזקת רשיון אבל דורשות את השבתתו של הנשק כך שלא יוכל לשמש לירי.

נראה לא הוגן? נראה לכם שהגיוני שאחרי שתוקנה התקנה המאפשרת להם להחזיק נשק בביתם למטרות אספניות ובלי לשאת בעלויות והחובות הרגילות, יקומו אותם אנשים ויבקשו לבטל את ההגבלות?

 

תבינו, ההגבלות על רכב אספנות הוטלו מסיבה מאוד פשוטה - כדי לאפשר לאנשים להחזיק רכב אספנות כתחביב. רכב אספנות שמשמש להנאה לא תועלתנית, שמטרתו העיקרית היא שימורו וטיפוחו ולכן לא הגיוני שייאלצו לשאת בעלויות של אחזקת רכב לשימוש יום יומי.

זה צ'ופר שנועד לאפשר לאנשים שאינם עשירים את הפריווילגיה של התחביב האספני.

מי שלא רוצה להחזיק ברכב כאובייקט אספני - היסטורי אלא גם ככלי שימושי יום יומי, צריך להבין שהוא ייאלץ לשאת בעלויות של החזקת כלי שימושי יום יומי שכזה כמו כל אזרח, ויבחר שלא להעביר את הרכב לסטטוס אספני.

 

היחידים שיכולים להפגע מהמצב הקיים בלי להיחשד בניצול הם לדעתי כאלו שקנו רכב בעל רשיונות אספנות אך מעוניינים לעשות בו שימוש תועלתני ולא יכולים כי התהליך בלתי הפיך.

אם יש מספיק אנשים כאלו, שווה אולי לחשוב על האפשרות לחזור אחורה מהסטטוס האספני לסטטוס של רכב רגיל בידי בעלים שלא הם ששינו את הסטטוס, או אפילו לאותם בעלים אם החליטו לשנות את הייעוד אבל במגבלה כל שהיא של פרק זמן בין השינויים.

כך יוכל כל אחד לקחת את רכב האספנות שלו - לשלם אגרות, לערוך בדיקות תקינות דו שנתיות וטסט דו שנתי כמו כל בעל רכב מיושן ולנהוג כל יום באיזה שעות שבא לו. זה נראה לי הוגן.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...