Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנצי פה אני דווקא לא מסכים איתך. הגוף שמיצג אותך פועל לפי החלטות של ועד וחבריו כפי הנהוג בכל עמותה...

אבל זה ממש לא משנה, מכיוון שאם באמת זה כלכך מציק אפשר בקלות להתאסף ולתחיל לפעול בנושא מול המשרדים הממשלתיים הרלוונטים.

אם מספיק נלחם בנושא נוכל אולי לשנות את החוק ואולי לא...:wink:

בכל מיקרה אני בטוח שיש מי שירים את הכפפה ויפעל בנושא...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

kobyiso כתב:

את האמת אני חושב ששווה אפילו לעשות משאל בנושא הרי יש אלפי בעלים של רכבי אספנות בארץ אולי שווה להלחם גם על זה?

 

 

בנצי כתב:

הנה:

http://www.classiccar.co.il/forum/fo...367&PN=1&TPN=1

 

לי זה מציק וזה מציק לעוד רבים, הבעיה היא שמי שמייצג אותנו כגוף פועל לפי דעה אישית.

 

 

 

 

היי קובי(סו).

 

מלחמות עושים רק כשיש חרב על הצוואר ואין ברירה.

ולא זה המצב ...

המצב הוא לכל היותר חוסר נוחות מסויים מול הרבה נוחות אחרת.

 

צריך לזכור:

ממלחמות - אף אחד, אף פעם, לא מרויח.

 

 

בנצי,

 

מי שמייצג אותנו פועל מתוך שיא האחריות שיש לו, מתוך שיקולים כלליים של טובת העניין ולא מתוך טובת הנאה פרטית כזו או אחרת שעשויה להגרם לו.

 

כמובן שלחברי הועד יש את הדיעות שלהם, הנושא עולה לדיון והרוב קובע, ודעת הרוב באופן סטטיסטי זהה לדעת רוב חברי המועדון.

 

המשפט שכתבת (ואני מניח שבלי משים) הינו לא יפה וגובל בהשמצה.

 

יום נעים וחמים - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

מבלי לקרוא את כל הת'רד אני רוצה להגיד לך ירחמיאל שהעלת נקודה חשובה. אני גם רציתי להעלות אותה בישיבת ועד הקרובה (שנדחתה כבר פעמיים בחודש האחרון).

הבעיה שאני צופה היא אחרת, אוטוטו רכבי שנות השמונים נכנסים למעמד אספנות. מדובר ברכבים מודרנים שיכולים לשמש ללא בעיה כתור רכבים יומיומיים (סובארו למניהם, אופל קדט וכו'). אני מאמין שהדבר הזה יגרום להרבה אנשים לנצל את התופעה שקורת היום עם החיפושיות (ד"א, יש טרנד חדש של חיפושית אספנות אצל סטודנטים).

לכן אני חושב שהמועדון צריך לפעול באיזשהי דרך למגר את התופעה. אני חשבתי על 2 פתרונות:

1) ביטול תקנת הגבלת שעות הנסיעה ובכך לפגוע פגיעה אנושה במעמד האספנות.

2) הוספת שעות מוגבלות לנסיעה ובכך לשמור על מעמד האספנות כתור מעמד מיוחד ולא סתם זוג מילים שמופיעות בלוחית רישוי.

 

ד"א, העובדה שהמועדון כרגע פועל לשינוי מס' הטסטים בשנה מ-2 לאחד רק ידרבן את האנשים לקנות רכב אספנות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

עוד שעות?!

למה שלא תגביל את גם יום שבת ושישי בגלל הדתיים?!

אני חושב שביטול החוק של 7-9 יהיה מצויין, במדינות מתוקנות אתה יכול להנות מהרכב יום יום וגם כרכב פנאי. כרגיל אנחנו כישראלים ממצאים כל פעם את הגלגל מחדש ...

בטוח שיש לעקוף את התקנה שהרכב לא ישמש כרכב עבודה אבל למה להגביל את השימוש בו כרכב יום יומי? יש לי חבר שיבא מוסטאנג שבה חפץ לנסוע יום לעבודה ואילצו אותו להיות בסטאטוס אספנות , למזלי המוסטאנג שלי אינה אספנות, כמו כן הקאמרו לא תיהיה עד אשר יתקונות התקנות בדומה למדינות העולם. אני מעדיף לשלם קצת יותר אגרה אבל לנסוע מתי שבה לי ואיך שבא לי!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

זכותך להמשיך לחשוב שזה יהיה מצויין.

למזלנו ישנם כאלה שחושבים אחרת..חברך לפני שייבא את המוסטנג ידע מצויין שהיא תירשם כרכב אספנות בלבד על כל המשתמע מכך.

כשנחקקה התקנה שמאפשרת יבוא רכבים בני למעלה מ 30 שנה לארץ,המטרה לא היתה להפוך את כבישי ישראל לגן עדן לגרוטאות סטייל קובה לדוגמא,אלא לאפשר לאספנים להנות מאפשרות יבוא,ועל כך מגיעה למשרד התחבורה תודה.

שוב חוזרים לדיון שנערך 1500 פעם,מי שרוצה כמוך שלא ירשום את ריכבו כאספנות,ומי שקנה רכב שרשום כאספנות,שיידע בדיוק למה הוא ניכנס,ואל לו להלין על כך.

סה"כ תקנות רכב אספנות בארץ נוחות מאד ועדיפות על לא מעט מדינות מערביות מיתקדמות.

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

פורסם
במדינות מתוקנות אתה יכול להנות מהרכב יום יום וגם כרכב פנאי.

נכון, אבל גם באותן "מדינות מתוקנות" אתה לא תקבל במקרה כזה הקלות מפליגות בטסטים ובביטוחים.

 

בטוח שיש לעקוף את התקנה שהרכב לא ישמש כרכב עבודה אבל למה להגביל את השימוש בו כרכב יום יומי?

אני מניח שהתכוונת ל"לאכוף". צריך להגביל את השימוש בגלל שההקלות ניתנות לאור העובדה שזהו רכב המשמש לתחביב בלבד, ועם נסועה נמוכה.

 

יש לי חבר שיבא מוסטאנג שבה חפץ לנסוע יום לעבודה ואילצו אותו להיות בסטאטוס אספנות

ליבי-ליבי - רק אל תשכח שאלמלא תקנות האספנות הוא לא היה יכול לייבא בכלל רכב כזה... המדינה לא רוצה כאן ערימות של רכבים ישנים שישמשו לתחבורה יום-יומית, וזה בדיוק מה שיקרה אם תרד המגבלה הזו. רכבים ישנים הם פחות בטוחים, יותר מזהמים וקשים יותר לתחזוקה בגלל זמינות חלקי החילוף. כל מדינה תרבותית שואפת להקטין את הגיל הממוצע של כלי הרכב בכבישים. מדינת ישראל, מתוך הערכה לתחביב אספנות הרכב, הסכימה לפתוח פתח לאנשים העוסקים בתחום, בתנאי שזה יהיה למטרות תחביב בלבד. הגיוני לחלוטין.

 

למזלי המוסטאנג שלי אינה אספנות, כמו כן הקאמרו לא תיהיה עד אשר יתקונו התקנות בדומה למדינות העולם.

 

לך ותבדוק קצת. ברוב "מדינות העולם", מוטלות על רכבי אספנות מגבלות הרבה יותר קשות מאשר בישראל. למשל, "רכב היסטורי" בגרמניה רשאי לנוע בסופי שבוע בלבד. בבדיקה שערכנו בזמנו, התברר שתקנות האספנות בישראל הן מהליברליות בעולם.

 

ועכשיו לסיכום - כמעט בתדירות קבועה הנושא הזה עולה כאן, ולמרות שהוא יצא לחלקנו מכל החורים אין לי בעיה שנדבר עליו עד שנה הבאה, ולו למען אותם מצטרפים חדשים שעלולים להשתכנע ממך.

 

מועדון החמש מתנגד לשינוי התקנות. אם מישהו רוצה לנסות ולהתאגד באופן נפרד כדי לשנות אותן, זו זכותו הדמוקרטית, אבל אנחנו נתנגד ונפעל בהתאם.

 

קובי

דובר מועדון החמש

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

כרגיל, הנה עוד פעם יש שרשור על המועדון ושוב פעם אותם נפשות מנגחות את המועדון והחלטותיו.

 

אני מעדיף לשלם קצת יותר אגרה אבל לנסוע מתי שבה לי ואיך שבא לי!

 

ולי יש 4 מכוניות (בקרוב כנראה 5), אם יוחלט להעלות את הסכום של התחזוקה השוטפת של הרכבים אז בשבילי כל סכום יוכפל ב-4. אז אולי בשבילך זה סכום זעום אבל יש אנשים שבשבלם הסכום הזה (במיוחד אם הוא מוכפל ב-4 או 5) זה ממש לא סכום מבוטל. אולי בשבילך זו סתם תקנה מטופשת אבל בשבילי זו תקנה שעוזרת לי להחזיק כזו כמות של רכבים (שד"א כולם חוץ מאחד ניצלו מגריטה, משהו שלא היה קורה אם לא היה את חוק האספנות) ואם החוק ישתנה אז אני אאלץ לוותר על כמה רכבים.

קובי(סו), אתה כרגיל מציג את הדעה שלך, ואתה כ"כ בטוח שהיא הדעה שרווחת/מתאימה/הכי טובה לכולם. מועדון החמש קבע את התקנה הזו ולכן לפי דעתי יש לו זכויות יוצרים באם מישהו מנסה לבטל את התקנה הזו. לכן אני מזמין אותך להרשם למועדון החמש ולפעול לביטול התקנה אם אתה כ"כ בטוח שהרוב לצידך.

ועוד משהו קטן, מילא היית אומר שתקנת האספנות זו הבחירה היחידה שיש לך ולכן החוק הזה מונופוליסטי, אבל זה לא נכון. ישנה לך האופציה לא לרשום את רכבך כאספנות וכך לשלם יותר ולסוע מתי שבא לך. אז על מה אתה מתלונן? גם אתה רוצה להנות מביטוח וטסט מוזלים אבל להשאיר את העוגה שלמה ולסוע בין 7 ל-9? או שזו הלוחית עם הכיתוב "אספנות" שקורצת לך?

 

לפי דעתי כולכם מפנים אצבע מאשימה לכיוון הלא נכון. התקנה של 7 עד 9 היא לא הבעיה אלא הדרך החד סטרית של רישום רכב כאספנות. הפתרון שגנאדי העלה הוא הפתרון הכי מתאים. בעידן הממוחשב כיום לא צריכה להיות בעיה לייצר דרך דו סטרית למעבר מסטאטוס אספנות לרגיל בתנאי שרכב שנרשם כאספנות ומעוניין לחזור לסטאטוס רגיל יקח עליו את תשלום החובות ובדיקת המעבדה. כך אנשים שלא מתאים להם התקנה בין 7 ל-9 יוכלו לשנות את הסטאטוס של רכבם חזרה לרגיל ולסוע בין 7 ל-9.

 

ולסיום זה בשבילך בנצי בשל היותך חבר מועדון מן המניין, באסיפת חברים האחרונה היית? אה, לא טרחת לבוא, כנראה שהעקרונות שלך לא מספיק חשובים בשבילך, כי שם יכלת להעלות כל בעיה/תקלה/מחשבה שיש לך והיו דנים בה ואפילו מחליטים על דרך פעולה איך לשנות את מה שיושב לך על הלב. אני אחסוך לך את התירוצים, אני חייל, עובד ב-3 עבודות, יש לי 4 מכוניות וחברה (רק אחת) שגם רוצה קצת צומי. תאמין לי שממש לא יכולתי להגיע לאסיפה והיו לי מיליון תירוצים, אבל שמתי הכל בצד והגעתי לאסיפה. למה? כי המועדון חשוב לי, ולמרות שלפעמים אני מתעצבן (בעיקר עלהמפגשים וקצת על האירועים) ולפעמים לא כל ההחלטות לטעמי אני מכיר בעובדה שאני חלק מגוף שבו יש עוד הרבה אנשים עם הרבה דעות שונות משלי והדבר הכי חשוב זה שפועלים לפי החלטת הרוב ולא גחמה של בנאדם אחד (כמו במועדונים שונים).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מה הבעיה שנשלם סכומים כמו היום וגם נסע בין 7 ל9?

 

למה תמיד כשמישהו מתלונן על ההגבלה הזאת אז תוקעים לו בפרצוף את הרישוי המוזל והביטוח המוזל?

 

תסלחו לי אבל אפשר קצת אחרת, אין דבר כזה בלתי אפשרי, יש דבר שלא רוצים לעשות.

 

במיוחד כאן במדינה הזאת , שיש כ"כ הרבה דברים הרבה יותר מוזרים בלי סיבה, רק אצלנו צריך סיבה .

 

ואלעד, תסלח לי ידידי שלא יכולתי להגיע, לצערי אני לא יכולתי להפסיד עבודה באותו היום.

וכמה חברים בדיוק הגיעו לאסיפה? כמה באחוזים?

haters will hate

פורסם
בעיני המגבלה של השעות היא מפגרת ופוגעת, עדיין לא קיבלתי תשובה הגיונית למה יש את המגבלה הזאת. וכמובן, אף פעם לא שאלו אותי באמת מה אני חושב על זה , בד"כ זה מתחיל בשרשור ואז ננעל באמצע.

 

 

מכיוון שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. כמו לכל דבר בחיים, יש יתרונות ויש חסרונות. לא מתאים לך לסוע בין 7 ל-9? אל תקנה רכב אספנות. אף אחד לא הכריח אותך לעשות את זה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תתפלא, נכים משלמים פחות, אני לא רואה שמגבילים אותם בשעות הנסיעה.

 

בגלל שאותך זה מספק ועוד רבים זה לא אומר שזה נכון, אני חושב שניתן להנות מ2 הדברים ביחד.

 

ואלעד? באיזה שעות אמרת שאתה נוסע לבסיס? אני בספק אם אתה לא נוסע בין 7 ל9, עדיין לא ראיתי בן אדם שעוצר בצד ומחכה שעתיים.

haters will hate

פורסם
תתפלא, נכים משלמים פחות, אני לא רואה שמגבילים אותם בשעות הנסיעה.

 

בגלל שאותך זה מספק ועוד רבים זה לא אומר שזה נכון, אני חושב שניתן להנות מ2 הדברים ביחד.

 

ואלעד? באיזה שעות אמרת שאתה נוסע לבסיס? אני בספק אם אתה לא נוסע בין 7 ל9, עדיין לא ראיתי בן אדם שעוצר בצד ומחכה שעתיים.

 

אני נוסע לבסיס ב-7 בבוקר או שאני פשוט נוסע באוטובוס ותודה ששאלת.

אני עדיין לא מבין איך הקבלת אותנו לקהילת הנכים שהם קהילה שמגיע לה הקלות בכדי לנסות לתת להם שיוויון ביחס לאנשים רגילים. אני רק מזכיר לך שאף אחד בעולם לא בחר להיות נכה לעומת המקרה שלנו שבו אנו בחרנו לקנות/לנהוג ברכב אספנות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אוי, אלעד. באמת.

 

זאת הייתה סתם דוגמא.

 

ועדיין מתעלמים מהנקודה שאני מנסה להבהיר שהיא - למה לא לנסות להילחם ע"מ להשיג את 2 הדברים. ואל תיתמם לי, הרי ידוע לך שבמדינה שלנו יש המון דברים ללא הסבר וללא היגיון.

ומשום מה אני עדיין מרגיש שאין תשובה אמיתית לשאלתי.

 

ומה שכתבת לגביי החיפושיות ורכבים משנות ה80, זה מגעיל. אז יש רכבים לשימוש יומיומי ואם הם יכנסו לסטטוס אספנות אז מעולה, ואם עוד אנשים יסעו על רכבים ישנים אז עוד יותר טוב. אני חושב שזה כן משרת את האינטרסים שלי. אני מעדיף שיסעו על המכוניות הללו במקום למכור אותם לברזל או להעמיד אותם להרקב. מה באמת מפריע לך שסטודנטים נוסעים על רכבי אספנות כי זה זול להם?

 

לי נמאס ממשחקי הכבוד, הרי הסיפור האמיתי ידוע, אין קשר בין ההגבלה למחירי הביטוח והרישוי.

נסועה ממוצעת של רכב רגיל היא כ20000 ק"מ בשנה, רכב אספנות שנוסע הרבה עושה 2000 ק"מ בשנה(ואם נעשה ממוצע נגיע להרבה פחות) ז"א 10% ואנחנו משלמים 25%, אז לגבי הביטוח אין מה להתווכח לגביי זה שאנחנו משלמים פחות.

אבל למה אני לא יכול לקום בבוקר עם מצב רוח טוב להסתכל מהחלון להנות מהשמש ולהחליט שהיום אני אקח את המפתחות של האסקורט במקום את של הסיריון?

 

הרי ההגבלה נועדה למנוע מצב של הצפת הכבישים במכוניות אספנות בשעות העומס הגדולות.

אני רוצה לראות מי חושב שהאוטו שלו מהווה מטרד בשעות העומס? זה שטותי.

haters will hate

פורסם

יש הרבה אנשים שמעונינים שהרכב שלהם יהיה גם הרכב יומיומי מסיבות שונות ומשונות, לדעתי צריך לשפר שתי נקודות עיקריות במצב הקיים כיום:

1.לאפשר לרכב אספנות לשוב לסטטוס של רכב רגיל כדי שיוכל לשמש ליום יום(או ליצור סטטוס אחר כגון רכב מיושן וכו...) מה שכידוע לא אפשרי היום וחבל ...

2.לתת מענה לכל נושא של רכב מיושן כגון חלוקה לקבוצות שונות וכו...

המצב הנוכחי זה כמעט כמו לדחוף עבריין לבצע עברה...

 

פורסם

למה שלא תיהיה לנו זכות בחירה?! האם נרצה להתיחס לרכב שלנו כיום יומי ופשוט נשנה סטאטוס? למה הסטאטוס של אספנות הוא חד כיווני אפילו סופני?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...