Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אסטרה 1.8 מודל 02-03


Naim
שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ,

 

מעוניין בחוות דעת מבעלי ניסיון ברכב הנ"ל.

אני מעוניין לקנות את הדגם 1800 עם 125 כ"ס ( לפי מיטב ידיעתי ) 5 דלתות אוט'.

נאמר לי שהמנוע הקטן 1.6 לא מצליח להתמודד בכבוד עם משקל הרכב.

האם ה 1.8 הוא כבר סיפור אחר או שזה עדיין לא זה .. ?

אני לא מחפש טיל בליסטי ואין לי ציפיות שהוא יהיה חזק ברמה של GTI או רכב ספורט ,

אבל הסחיבה מאוד חשובה לי ( סחיבה בעליות בעיקר , אני גר בחיפה.. )

תגובה של יפנית ממוצעת כמו הונדה סיוויק / לנטיס וכו' יהיה מספק בהחלט.

ממה שהבנתי בנוסף הוא שהרכב בסה"כ מאוד מהנה לנהיגה , בעל הגה מצויין , התנהגות

ונוחות סבירים לרמות האלו ואין בעיות אמינות מיוחדות..

אשמח לעוד ביקורות / דעות על הרכב והשוואה לעומת בורה 2.0 ליטר משנתון דומה.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופל 1800 הוא רכב טוב מאוד, יש לנו במשפחה אחת כזו מודל 2001 .



הרכב נקנה מהחברה והיתה לו בעיה קטנה בדוושת הבלמים שתוקנה שבוע אחרי שקיבלנו את הרכב וזיהינו את הבעיה .

חוץ מזה ועד היום לא היתה ברכב אף תקלה חריגה חוץ מטיפולים "טפו טפו טפו" . נסעתי עם הרכב הזה כמה פעמים לירושלים , ובפעם האחרונה היינו 4 מבוגרים ברכב עם משקל לא ממש קטן . הרכב לא התעצל וכושר הסחיבה שלו היה מעולה , השיוט בכביש מספר 6 עמד על 140 ופשוט זה הגבול שלי בכביש הזה אבל הנוחות לא נפגעה והאוטו לא מרגיש "חלש, חסר אחיזה" אלא פשוט נוסע בשיוט .

לא היתה לי בעיה לעקוף בעליות ירושלים/ מודיעין וזהו בעיקרון .

 

למען הסר ספק האוטו שנמצא אצלנו עבר 58 אלף והוא מטופל מיום קנייתו במוסך UMI

אז בעיקרון לפי דעתי אם הרכב שמור והדגש על שמור ומטופל כמו שצריך אז לא תהיה בעיית אמינות , אבל מבחינת זמינות כוח לא תהיה בעיה (כמובן שזה לא אוטו ספורטיבי אלא ההשוואה כמובן לרכב משפחתי רגיל )

אין לי נסיון עם הבורה מנוע 2000 ולכן איני יכול להשוות בין שני הרכבים

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לחוות דעתו של קודמי על האסטרה עם שני סייגים:)

 

1.חלפים מאוד יקרים! אם אתה מתכוון לטפל בumi צפה להוצאה לא קטנה (היתה לי כזו אסטרה 6 שנים)

2.לי היתה בנפח 1600 ואכן היא כבדה מעט -אז אם כבר 1800 שיותר קשה להשיג.

 

בנוסף מחירו של הרכב כמשומש מאוש נוח אבל ממשיך להתרסק במחירון.

אם אתה קונה להרבה שנים זה רעיון טוב, אם לשנתיים שלש חשוב היטב!

יובל,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. הבורה רכב יותר טוב.

 

ב. משקלה של מאזדה לאנטיס: 1,136 ק"ג.

משקלה של הונדה סיוויק: 1,141 ק"ג

משקלה של האסטרה: 1,225.

 

ההבדל במשקלים הוא כ-80 ק"ג בין הסיוויק לאסטרה. (ד"א לא ברור לי אם אתה מדבר על החדשה או הישנה כי ב-03' יצא הדגם החדש).

 

בקיצור, 80 ק"ג זה אמנם הבדל, אבל זניח לטעמי במכונית משפחתית, כי פשוט רוב האנשים מוסיפים משקל דומה עם כל הזבל שהם מחזיקים בבגאז'.

 

הסיבה שהאסטרה מרגישה איטית זה לא המשקל (אשליות על רכב גרמני כבד ומאסיבי) אלא המנוע החלש משהו (סה"כ 100 כ"ס) והתיבה העצלה מעט לדעתי (התיבות של היפניות הרבה יותר טובות).

 

אם אתה מדבר על האסטרה החדשה, אז תיזהר כמו מאש מהגיר החצי אוטומטי שקיים בגרסת ה-1.6 ותלך אוטומטית על ה-1.8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקמיצי היקר,

 

ראשית האסטרה החדשה עם הגיר הרובוטי יצאה בגרסת 1600 רק מ2005

שנית לאסטרה לפי הרבה מבחני דרכים יש שילוב גיר מנוע מין המעולים לקבוצה

לא חל שום שינוי מהותי בדגם 2003.

 

הבורה איטית כבדה יקרה לאחזקה ומצוידת במנוע 8 שסתומים מיושן.

האסטרה 1800 מפיקה 125 כ"ס , ועולה לטעמי על הבורה המשעממת בכל פרמטר

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האסטרה 1.8 מכונית טובה למדי בעלת היגוי משובח ואחיזת כביש סבירה. לגנותה עיצוב פנימי מעט משמים וקודר, נסיעה נוקשה ולמי שחשוב, שוק לא משהו. הבורה 2 ליטר מעניקה נסיעה נוחה יותר, עיצוב חיצוני ובמיוחד פנימי יוקרתיים ומוקפדים יותר ומנוע מצוין עם גמישות יוצאת דופן, הנובעת בין השאר ממיעוט שסתומיו. ההיגוי בבורה מדויק ומהנה פחות מזה של האסטרה, אם כי בהחלט מספק ועדיין עדיף על מערכות היגוי חשמליות, שהן כה נפוצות היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...