Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

S S - 2

 

 

טוב הגלגל מתהפך והראלי נכנס לקצב האמיתי שלו לאחר שהקטע הראשון היה יותר שואו לקהל .

מרקוס גרונהולם תופס את ההובלה שמונה שניות לפני הירבונן ותשע שניות לפני פטר סולברג .

סבסטיאן לאוב בפיגור של 12 שניות במקום הרביעי וסורדו אחריו , חמישי בפיגור של כחצי דקה .

 

עדכונים ב- www.rally-live.com

 

דובי

1.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

S S - 3

 

מרקוס גרונהולם עם הפורד פוקוס WRC מנצח עוד קטע , את השלישי כאשר הירבונן ממש צמוד אליו בזמן כמעט זהה .

אין ספק שלפחות בפתיחת הראלי קבוצת M-SPORT פורד BP עם צמד הנהגים הפיניים נותנת את הטון .

פטר סולברג מפגר מעט מאחור ולאוב , שסיים את הקטע בפיגור של שלוש וחצי שניות מגרונהולם צובר פיגור של כ-15 שניות לאחר הקטע הזה .

 

דובי

1.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

S S - 4

 

 

הקטע הרביעי של הראלי שוב שייך לגרונהולם שממשיך להוביל בבטחה ולהכתיב את הקצב .

זהו קטע קצר יחסית , פחות מ-8 ק"מ , שכולל בתוכו 5 קפיצות גדולות , בסוף יסתבר שהמכוניות מבחות שם יותר זמן באויר מאשר על הקרקע .

לאוב סיים שני , והנינג סולברג האח של...עם פיג'ו 307 WRC מטפס למקום השביעי הכללי בראלי .

ג'יג'י גאלי עשירי ומנפרד שטוהל תשיעי עם שתי פיג'ו נוספות .

 

hsolberg-find-z-01_200806.jpg

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

S S - 5

 

זהו הקטע הארוך ביותר של היום , 36 ק"מ והינו קטע חדש לגמרי שטרם נעשה בו שימוש .

סבסטיאן עולה למקום השני הכללי בראלי לאחר שהוא מנצח את הקטע באופן מרשים ביותר ומתחיל לקרוא תיגר על גרונהולם .

הירבונן יורד למקום השלישי וסולברג נמצא כרגע במקום הרביעי לפני אחיו , חמישי עם הפיג'ו הכתומה שלו .

דני סורדו עדיין מחפש את הקצב שלו , ממוקם 14 .

 

loeb-finl-z-03_200806.jpg

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

S S - 6

 

 

קטע בין 12.6 ק"מ עם 6 קפיצות ענקיות ב-2 הק"מ הראשונים .

סבסטיאן לאוב ממשיך בקצב שלו ומנצח את הקטע השני ברציפות , מצמצם את הפער לגרונהולם ל-13 שניות בלבד .

הנינג סולברג ממשיך בנהיגה הנהדרת שלו ומסיים שלישי .

מנפרד שטוהל עף מהדרך לאחר שהאינטרקום בפיג'ו מתקלקל והוא נאלץ לנסוע ללא ה-PACE NOTES שלו , מי אמר ש-PACE NOTES לא חשובים ..?

 

hsolberg-finl-z-03_200806.jpg

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

S S - 7

 

 

מרקוס גרונהולם חוזר לנצח במהירות ממוצעת של כ-120 קמ"ש , מאה ועשרים קמ"ש על דרכי חול מהירות ומפותלות בין עצים וצופים , מאה ועשרים קמ"ש ...מטורף ...לא .... ?

סבסטיאן לאוב מסיים ארבע שניות אחריו , הירבונן שלישי וסולברג רביעי , ממש כמו הדרוג הכללי בראלי עד כה .

ג'יג'י גאלי מבריק במקום החמישי ומטפס חזרה למקום התשיעי בדרוג הכללי .

דני סורדו מסיים את הקטע עשרים ושבע שניות מאוחר יותר והוא כבר שביעי גם בדרוג הכללי לקראת סיום היום הראשון של הראלי .

diapo_063.jpg

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
כנראה שזה באמת משהו באישיות ואולי דווקא בספקטקולריות של הראלי בטלויזיה (ורק בטלויזיה ) לעומת הפורמולה-1 כי מה שלאוב עושה מבחינת דומיננטיות זה בדיוק מה שמיכאל שומאכר עשה במסלולי הפורמולה-1 ופה זה לא משעמם אותנו...מוזר ומעניין .

ה-207 , לפחות נכון לעכשיו לא מתוכננת להיות WRC אלא S-2000 כלומר הנעה כפולה ומנוע 2 ליטר אטמוספרי . פניצי כבר עובד על הפיתוח שלה .

פיג'ו משקיעים את עיקר משאבי הספורט המוטורי שלהם למכונית הדיזל בלה-מאן , לשנה הבאה , ה-908.

 

דובי

 

 

אולי בגלל שפורמולה זה מ-ש-ע-מ-ם!!! וראלי זה אקשן! פורמולה זה מעניין בדיוק בשתי השניות הראשונות של הזינוק (מה משהו מת לא אהה טוב נראה אח"כ מי ניצח)

 

בקיצור רק ראלי

 

נ.ב. שחכתי לציין שזו הדעה שלי וזכותי לדעה משל עצמי, דובי אל תהרוג אותי מחר בבקשה!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

כאחד שחזר לפני שבועיים מהונגריה , מהפורמולה-1 , זה ממש לא משעמם . יצא לי לראות בחיי גם WRC וגם סוגים אחרים של מרוצי מכוניות כולל פורמולה-1 .

מבחינת אוהדי הטלויזיה - כנראה שההבדל הוא באמת במה הטלויזיה מסוגלת להעביר לנו הביתה .

ראלי פינלנד הוא דוגמא טובה לספקטקולריות שהטלויזיה מעבירה לנו .

חבל שהפורמולה-1 לא עובר באותה הדרך .

 

דובי

 

 

אגב - מי שניסה בפעם האחרונה להרוג זה לא אני...

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

טוב, צדקתי בנוגע לסולברג - הוא עף מחוץ לשביל והתרסק.

 

ובנוגע ללואב - הוא פגע בסלע, קיבל פנצ'ר ואיבד זמן, ואח"כ יצא פארש כשאמר שמבחינתו אין לו יותר סיכוי לנצח בראלי הזה.

 

גרונהולם מוכיח כאן עליונות ברורה, ביחד עם עוד הרבה פינים שבטח נוסעים על השבילים האלו בדרך למכולת. רק שיחזיק מעמד עד הסוף וינצח - אולי זה קצת ישפר את הסיכויים שלו להתקרב ללואב. הבעיה היא שכפי שזה נראה עכשיו, לואב יסיים כהרגלו (אם הוא לא מנצח, כמובן), במקום השני.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלום לכולם מרחוק, לפי השידורים החיים שפה לא צריך לנסוע לראות את הראלי :-D אז ככה לפני שנתיים יצא לי להיות ולהנות בראלי פינלנד, ותאמינו לי שבמידה ויש לכם אפשרות ויכולת סעעעעעעעעע.זה ראלי שמגעים אליו מכל ארצות אירופה ועוד, האוירה היא ממש מחשמלת,( וזה כמובן בעזרת האלכהול שהחברה מגעים איתו). אבל זה לא מפריע לכל הצופים ולא משנה מאיזה מדינה לחגוג כמובן את כל ימי ולילות הראלי, וזה ממש קרנבל, אנו הגענו ביום רבעי בערב,כשחלק גדול מהאנשים לא ממש יודע היכן שהוא נמצא בגלל כמות השתיה בדרך, הפינים מארחים מעולים,האוכל מעולה, וכל האוירה שמסביב לראלי זה מעולם אחר, כששאלתי את אחד המארגנים איזה כמות צופים מגעים לפה לתחרות,הוא ענה לי מבלי לחשוב פעמיים שהרבה יותר ממליון, כך שאפשר להבין גם את מה שהראלי הזה מכניס בכסף כמובן לממשלת פינלנד,להתאחדות הספורט המותורי, למלונות,מסעדות,צימרים,מועדוני לילה וכו. אז חברה תפסיקו לפנטזזזזזזזז ותתארגנו לשנה הבאה לטובה לנסיעה ולצפיה בראלי הזה, דרך אגב ישנם בפינלנד משרדי תירות שמארגנים לכם את כול הנסיעה כולל הכול, שזה טיסה,מלון או צימרים,אוכל,והסעות לשלבים המהירים,אז במידה ויהיו קופצים לשנה הבאה תתחילו לחשוב על כמה חודשים קודם, שולחת כמה תמונות להתרשמות, כל טוב לכולם

והמשיכו לנסוע בזהירות זלמן דגן נורבגיה

פינלנד 1.jpg

פינלנד 3.jpg

פינלנד 6.jpg

פינלנד 5.jpg

פורסם

טוב בזמן שאנחנו התאמנו לנו והרגשנו כמו הגדולים ...הם המשיכו בפינלנד את הראלי ולגרונהולם נשארו מחר רק 60 קילומטר לפני שהוא מנצח שוב בראלי הביתי שלו .

 

ומכיוון שהכול כמעט ברור שם אני רוצה להעלות נקודה שרואים נחמד בטלויזיה ושוחחתי עליה היום עם אילן .

סבסטיאן לואב פשוט נוהג ומדבר אותו הדבר - רגוע , מפוקס , מאופס בלי התלהבות יתר בדיבור והחלקות מיותרות בנהיגה שלו .

סולברג לעומתו ממש כמו שהוא מדבר - בהתלהבות כזו ככה הוא גם נוהג , אילן אומר בשחצנות ואני אומר שהוא יותר אוהב את השואו לתת ולקבל .

וגרונהולם - נוהג ומדבר בהתאם להרגשה שלו - כשטוב לו הנהיגה טובה וכשרע לו ...

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אני מכיר לא מעט אנשים שאומרים שלואב משעמם. הוא נוהג בלי דרמה, בלי כמעט החלקות, מאוד מדוד ומדויק. לא כמו הנהגים הגדולים של פעם, שהחליקו בלי סוף. לא כמו סולברג או גרונהולם. ראיתי פעם קטע מאיזה ראלי ביורוספורט שבו הראו את לואב על קטע מסוים ואח"כ את גרונהולם, ההבדל היה עצום. לואב פשוט נסע על מסילה. גרונהולם פשוט נסע באלכסון, שולט ברכב באופן מדהים.

 

גרונהולם מוכיח בראלי הזה כמה הוא נהג גדול. הוא אמר שכדי לשמור על מיקומו הראשון הוא האט את הקצב בלי לקחת סיכונים, אבל המחשב של הרכב שלו סיפר סיפור שונה: באחד הסטייג'ים האחרונים של היום השני, הוא היה בהילוך הגבוה ביותר ועם דוושה לחוצה עד הסוף למשך 46 שניות ברציפות ובמהירות ממוצעת של 171 קמ"ש, על דרכי עפר להזכירכם. שוב - למשך 46 שניות ברציפות. ד"א, זה הזמן הארוך ביותר שנמדד ע"י הקבוצה שלו אי פעם, בו נהג היה בהילוך הגבוה עם דוושה לחוצה עד הסוף.

 

האט את הקצב, מה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האט את הקצב, מה?
לא חוכמה כשזה ראלי מקומי (יש סטייגי'ים שזוכרים בעיניים עצומות איפה אפשר ללחוץ עד הסוף וזה מבלי להמעיט בערכו של גרונהולם).

 

ראה את ההצלחה של הנהגים המקומים בראלי פינלנד , רוב המנצחים - סקנדינביים.

 

הזמן שהסקנדינבים נמצאים בהחלקה עם הרכב שווה ערך לזמן שהחרדים אצלנו נמצאים ב'ישיבה' (תרתי משמע) :wink:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

לואב הוא ספורטאי וכמו ספורטאי הוא בא לנצח!!! ולא לשחק משחקים...

 

הוא לא משעמם הוא פשוט רוכש כבוד לגרונהולם וכדי לא להיות וירטואוז טמבל (אבל "מרגש") כמו סולברג

הוא שומר ומגן על מקום שני ומאוד מכובד.

בואו לא נשכח כמה הוא השיג בזמן המאוד קצר שהוא מתחרה בWRC והדרך עוד ארוכה ואני בטוח צרופה בנצחונות לרוב...השיאים ישברו אחד אחרי השני...

את הורטואוזיות הוא משאיר לקטעים המיוחדים שבאמת מבוצעים לקהל בלבד ובהם...הוא בדרך כלל מנצח...ולא משנה מול מי...

בנוסף כבר שנתיים רצופות (אולי יותר תתקנו אותי) הוא גם מנצח ב"אלוף האלופים" שלא ממש חשוב לאליפות אלא רק בשביל השואו...

אז הוא צנוע ביישן ומחושב...למה להשמיץ אותו בגלל זה?

 

לסלי

אוהד LOEB מושבע

(הבא בטור הוא הירבונן)

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.


×
×
  • תוכן חדש...