Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

היום לקחתי את המיצובישי לנסר אוט' שנת 93 שעבר 287145 ק"מ שלי לטיפול,

באתי למוסך רגוע יצאתי פקעת עצבים (בכל זאת מדובר במוסך :-P )

 

כשהעלו את הרכב על ליפט ,האדם החביב (שכבר חשב על הכסף שהוא הולך להרוויח לאחר הטיפול עןד לפני שלחץ על הכפטור שהעלה את הרכב , להלן-"המוסכניק") התחיל להראות את כל הבעיות\פגמים שיש ברכב ו ניסה לשכנע אותי עד כמה כל בעיה קריטית ויש לפתור אותה מיד.

מילותיו הראשונות היו:" הרכב מאוד מוזנח"

 

 

נכנסתי למשרד וסיכמנו

א.שהאוטו יעבור טיפול 10000 :

1.שמן מנוע

2.מסנן שמן+אוויר+דלק

3.מצתים

4.מוטורפלייש

 

ב.יוחלפו בלמים:

1.צלחת בלם קדמית

2.סט דסקיות בלם קדמי

3.דרמים אחוריים

4.נעלי בלם אחורי

5משאבות אופן אחורי

6.שמן בלם DOT-3

7.צינור בלם קדמי

8.צינור בלם אחורי

 

שילמתי 1750 ש"ח

 

חוץ מזה קבלתי רשימה של דברים שצריך להחליף ובעיות נוספות שיש ללנסר

 

1.יש חופש בזרוע הגה צד שמאל+תפוח הגה

2.חופש בתפוח פרונט צד ימין

3.נזילת שמן מראש מנוע וממחזירי שמן קדמי

4.רצועת מנוע+טיימינג-להחליף

5.נזילת שמן ממשאבת דלק

6.לנקות קרבורטור+צ'וק

7.חור באגזוז

8.להחליף מסנן גיר+שמן

9.חייב להחליף צינורות לחץ שמן בגיר

 

לאחר שקבלתי את הרשימה חשכו עיני,אני פשוט בשוק,האוטו אמור לשרת אותי עוד כשנה ואז יוחלף

שאלתי את המוסכניק ,מה (מ 9 הסעיפים ) קריטי ,התשובה ="הכל" (ברור הוא רוצה כסף :-) )

 

כמה שאלות,מקווה שתענו

 

1.חשובה לי מאוד הבטיחות ולכן הסכמתי שהבלמים יוחלפו.

איזה מ 9 הסעיפים נוגע בנושא הבטיחות ברכב,אי לכך תיהיה לו עדיפות ראשונה להחלפה???

פשוט לא משתלם לי לתקן הכל (סכום התיקון הכללי ,נראה לי גדול משווי הרכב:shock:)

 

2.האם מחיר הטיפול והבלמים סביר???

הכל יחסי בעולם...

פורסם

1+2 בטיחותי.

3-9 הם תוצאה ישירה של רכב "שלא רואה מוסך". הרכב הוזנח , ולכן תשלם עליו לא מעט עכשיו (ואם תזניח , במיוחד טיימינג וגיר - תשלם יותר , הרבה יותר).

 

אם האבחנה אינה מקובלת עליך, גש למוסך נוסף בלי לספר לו מה גילו לך.

פורסם

תודה שמר

 

1+2 יקבל עדיפות וכנראה 9 (כי כתבו "חייב להחליף")

סעיפים 8,9 קשורים לגיר, האם חייבים לטפל בהם ביחד??

אח"כ 4

 

יש נזילת שמן,האם נזילת שמן שתמשך כשנה יכולה להשבית רכב לפני תום השנה???

 

כאמור לאחר כ שנה מקסימום שנה וחצי הרכב יוחלף!!!

הכל יחסי בעולם...

פורסם

אם הבנתי נכון

 

החלוקה היא : 1+2 קריטי

 

3-8 מאוד חשוב כי הרכב לא יחזיק שנה

 

בין הסעיפים 3-8 אי אפשר לדלג על אף סעיף?

 

זה לא שאני מסרב לטפל ברכב ,פשוט עכשיו אין לי כסף,ל 1+2 אצליח "לגרד" כסף בכל מקרה כי מדובר בחיים שלי ושל הסובבים אותי!!!!

הכל יחסי בעולם...

פורסם

איש יקר,

 

לצערי הנביאים עזבו את הפורום בדיוק בשבוע שעבר, אבל בגדול,

 

3 - נזילות שמן? נו.. אפשר להמשיך ולהוסיף שמן בין הטיפולים. על מצפונך נהג האופנע שיאבד שליטה בשלוליות השמן שאתה משאיר אחריך.

 

4 - רצועות מנוע וטיימינג אפשר לא להחליף עד שניה לפני שהם נקרעות. כשאחת מהן תקרע ותתקע בלי טעינה במקרה הטוב או בלי מנוע במקרה הגרוע זה יהיה מאוחר מדי.

 

5 - נזילות שמן ממשאבת דלק זה נושא מעניין. איך הגיע שמן למשאבת הדלק? אבל עזוב, כבר דיברנו על זה בסעיף 3.

 

6 - לנקות קרבורטור? מיותר לחלוטין. הדלק עולה היום גרושים, ואין טעם לחסוך בבנזין עם קרבורטור מכוון. עד הטסט יהיה בסדר.

 

7 - חור באגזוז אפשר להלחים ב50 ש"ח.

 

8 - מסנן גיר ושמן אפשר להזניח. גם ככה הם בטח לא הוחלפו ב200 אלף קילומטרים האחרונים. מקסימום יהרס גיר, לא אסון גדול (כמה אלפיות).

 

9 - חייב?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ערב טוב

 

היום לקחתי את המיצובישי לנסר אוט' שנת 93 שעבר 287145 ק"מ שלי לטיפול,

באתי למוסך רגוע יצאתי פקעת עצבים (בכל זאת מדובר במוסך :razz: )

 

כשהעלו את הרכב על ליפט ,האדם החביב (שכבר חשב על הכסף שהוא הולך להרוויח לאחר הטיפול עןד לפני שלחץ על הכפטור שהעלה את הרכב , להלן-"המוסכניק") התחיל להראות את כל הבעיות\פגמים שיש ברכב ו ניסה לשכנע אותי עד כמה כל בעיה קריטית ויש לפתור אותה מיד.

מילותיו הראשונות היו:" הרכב מאוד מוזנח"

 

 

נכנסתי למשרד וסיכמנו

א.שהאוטו יעבור טיפול 10000 :

1.שמן מנוע

2.מסנן שמן+אוויר+דלק

3.מצתים

4.מוטורפלייש

 

ב.יוחלפו בלמים:

1.צלחת בלם קדמית

2.סט דסקיות בלם קדמי

3.דרמים אחוריים

4.נעלי בלם אחורי

5משאבות אופן אחורי

6.שמן בלם DOT-3

7.צינור בלם קדמי

8.צינור בלם אחורי

 

שילמתי 1750 ש"ח

 

חוץ מזה קבלתי רשימה של דברים שצריך להחליף ובעיות נוספות שיש ללנסר

 

1.יש חופש בזרוע הגה צד שמאל+תפוח הגה-חובה לטפל

2.חופש בתפוח פרונט צד ימין-חובה לטפל

3.נזילת שמן מראש מנוע וממחזירי שמן קדמי-לא חובה-רצוי(תלוי בכמות הנזילה)

4.רצועת מנוע+טיימינג-להחליף-חובה לטפל

5.נזילת שמן ממשאבת דלק-חובה לטפל(אלא אם כן בא לך להיתקע בדרך...)

6.לנקות קרבורטור+צ'וק(רצוי לא חובה-לשיפור הביצועים זיהום האויר ותיצרוכת הדלק)

7.חור באגזוז-הלחמה 50 ש"ח פחות טירטור באוזניים

8.להחליף מסנן גיר+שמן-כדאי כדי שלא ילך הגיר(כמו שמחליפים שמן מנוע+מסנן)

9.חייב להחליף צינורות לחץ שמן בגיר-תחליף לא נשמע סיפור יקר אולי כדי למנוע איבוד השמן והרס הגיר

 

 

לאחר שקבלתי את הרשימה חשכו עיני,אני פשוט בשוק,האוטו אמור לשרת אותי עוד כשנה ואז יוחלף

שאלתי את המוסכניק ,מה (מ 9 הסעיפים ) קריטי ,התשובה ="הכל" (ברור הוא רוצה כסף :smile: )

 

כמה שאלות,מקווה שתענו

 

1.חשובה לי מאוד הבטיחות ולכן הסכמתי שהבלמים יוחלפו.

איזה מ 9 הסעיפים נוגע בנושא הבטיחות ברכב,אי לכך תיהיה לו עדיפות ראשונה להחלפה???

פשוט לא משתלם לי לתקן הכל (סכום התיקון הכללי ,נראה לי גדול משווי הרכב:shock:)

 

2.האם מחיר הטיפול והבלמים סביר???

אני לא חושב שהמוסכניק טעה-הרכב באמת נראה מאוד מוזנח ולא מטופל

 

אני לא חושב שרשימת הטיפולים נובעת מ"אהבת כסף" אלא יותר מהרצון לטפל ברכב בצורה מיקצועית כך שישרת את בעליו ללא תקלות בעיות והוצאות נוספות גדולות(הרס מנוע וגיר)

 

הרכב עם 287000 ק"מ=כבוד

 

רכבים בשנתון ובקילומטרז' הזה חייבים בטיפולים ובאחזקה ברמה גבוהה דוקא בגלל התישנותם ובלאי המיכלולים הגבוה על מנת שימשיכו לשרת את בעליהם

ברמה סבירה.

 

אני בדעה שכל עוד אתה מחזיק רכב לא משנה איזה ומאיזה שנתון ואתה מצפה שישרת אותך נאמנה תן לו כל מה שהוא צריך אף עם הטיפול עולה על שווי הרכב שזה דבר נפוץ ברכבים מהשנתונים האלו.

 

ועל זה צביקה יאמר...:smile:

רכב הוא כמו אישה ...תן לו קצת אהבה פינוקים ותשומת לב ותקבל שבעתיים בתמורה .

 

ניצן

פורסם

 

 

 

 

8 - מסנן גיר ושמן אפשר להזניח. גם ככה הם בטח לא הוחלפו ב200 אלף קילומטרים האחרונים. מקסימום יהרס גיר, לא אסון גדול (כמה אלפיות).

יש דעה , שאומרת , שבמקרה והשמן בגיר אוטומטי באמת לא הוחלף הרבה מאוד זמן , עדיף לא להחליף , ולהמשיך לנסוע , כל עוד הגיר תקין . החלפת שמן יכולה לזרז מאוד את הרס הגיר .

 

כמובן שבשאר המקרים ( כלומר החלפות שמן גיר נעשו לפוחת עם קשר מסויים להוראות היצרן ) צריך ורצוי להחליף את השמן .

 

 

פורסם

לדעתי אתה צריך להגיע לעוד מוסך שיעלו את הרכב על הליפט ויגידו לך אילו באילו בעיותהם מבחינים ואז תשווה למפשר שקיבלת במוסך הקודם ורק כך (זו האפשרות שאני רואה) תוכל לדעת מה מיותר ומה לא.

 

אם אתה מאזור המרכז יכול להמליץ לך על מוסך אדמונד בחולון אזור התעשיה ליד חנות המפעל של אדידס

 

בהצלחה

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

שלום

 

הייתי רוצה לדעת איך לטפל ב נזילת שמן מראש מנוע וממחזירי שמן קדמי

האם החלפת אתם(אם אני לא טועה הוא ממוקם מתחת למכסה השסתומים) תפתור את הבעיה???

הכל יחסי בעולם...

פורסם

"אתם"=אטם :-)

 

הנזילה מראש מנוע וממחזירי שמן קדמי

 

כבר רכשתי אטם,האם אצתרך לרכוש עוד חלקים על מנת לטפל בבעיה?

 

תודה

הכל יחסי בעולם...

×
×
  • תוכן חדש...