Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

.היום, או יותר נכון אתמול (רביעי) בבוקר, נסעתי עם שני חברים באיביזה של אחד מהם, באיזור מרכז חורב בחיפה. אחרי שיצאנו מאחת הסמטאות שבה חנינו,

 

פנינו ימינה לכוון דניה, לבית של אחד מהחברים. איך שפנינו ימינה, הופס, דרדס מסמן לנו לעצור. כמובן שהחבר י', שהוא נהג בעל רקורד מרשים

 

של עבירות ותאונות, מיד נלחץ, ועצר בצד תוך שהוא מושיט ת'ידיים לאזיקים. ניגש אלינו הדרדס, שיש לציין היה נחמד ביותר, מציץ לתוך האוטו, מחייך,

 

ופתאום משחרר משפט, "חברים, האמת, ששכחתי את האוטו עם הצל"שים ברחוב למטה, אבל אני עוד מעט מביא אותו". מיד, בלי היסוס, שאלתי

 

ממעמקי המושב האחורי, "על איזה צל"ש אתה מדבר?", ודרדסבא השיב, "אתם פשוט כולכם חגורים". "שיהיה לכם יום נפלא, לימודים מהנים ומבחנים קלים".

 

לסיכום, חגורה מאחורה יכולה להציל חיים (אולי עם נהג כמו י' לא, אבל לא חשוב), וגם על הדרך, לחסוך לכם 250¤ וארבע נקודות.

 

תחשבו על זה חברים יקרים.

:puzzled:
פורסם

אני לא מסוגל להתחיל לנסוע מטר בלי חגורה.

 

חייב את ההרגשה של זה תופס אותי, נותן ביטחון, ויציבות בנהיגה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני לא מסוגל להתחיל לנסוע מטר בלי חגורה.

 

חייב את ההרגשה של זה תופס אותי, נותן ביטחון, ויציבות בנהיגה.

גם אני ככה :mm_yeah:

אלא אם אני עצבני ואז החגורנ לא רוצה לצאת.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אני לא מסוגל להתחיל לנסוע מטר בלי חגורה.

 

חייב את ההרגשה של זה תופס אותי, נותן ביטחון, ויציבות בנהיגה.

גם אני ככה :mm_yeah:

אלא אם אני עצבני ואז החגורנ לא רוצה לצאת.

 

כנ"ל - מגיל 6 אני יושב מקדימה, ואבא שלי לימד אותי מאז, רק עם חגורה.

פשוט מפריע לי כשאני לא חגור.

ואם מישהו נוסע לא כל כך טוב או בצורה שזורקת קצת אני מחפש לשים חגורה כשאני בעצם כבר חגור :screwy:

:-D

פורסם
חגורות מאחורה חובה? מבחינת החוק כמובן

כן. ולא רק מבחינת החוק אלא גם מבחינת ההגיון הבריא.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
חגורות מאחורה חובה? מבחינת החוק כמובן

כן. ולא רק מבחינת החוק אלא גם מבחינת ההגיון הבריא.

 

עזובי ישי ... ידידי המלומד ... הנ"ל ערס ... לערסים אין הגיון ... אל תתאמץ ! :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

מתאמץ? חלילה ידידי טוחן הוויקיות. :D

 

סה"כ מבקש אנוכי להרחיב את הידע של המר בחור פה שעוד עלול מפאת חוסר ידיעה גרידא להיות משוגר ממקום מושבו שבאחורי רכבו דרך שמשתו הקדמית ואל מחוזות חדשים ויש האומרים גם טובים יותר במקרה של תאונה, חלילה וחסה.

 

זה לא מאמץ, זאת חובתי כפילנטרופ ידוע ואוהב בריות מדופלם. :roll:

 

:hihi:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
פעם נסעתי באוטו עם 3 חברים לא חגורים במושב האחורי

זה עלה לכל אחד מהם 190 ש"ח ו-2 נקודות.....

לא יודע איך זה לפי החוקים החדשים אבל זה מה שהיה פעם....

 

אם הנהג חגור הוא מקבל קנס? על זה שהם לא חגורים לא?

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

גם מאחור חשוב לחגור...אחותי למדה ועשתה התמכות בבית החולים שיש בעיר,וראתה מה קורא לאנשים לא חגורים מאחור אפילו במהירויות לא גבוהות..

ובנוגע לקנס לדעתי הנהג לא צריך לקבל קנס על זה שנוסעיו לא חגורים למרות שחלק גדול מהאחריות מוטל עליו.

×
×
  • תוכן חדש...