Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

אני חדש פה ..אני בן 17 ולכל המתלוננים סיימתי שיעורי נהיגה(28 ופשוט לא עשיתי תיאוריה אז אין לי טסט ככה שכבר ישבתי באוטו ואני לא מדבר באוויר..)

 

אמא שלי החליטה שהיא רוצה להחליף אוטו (היא קיבלה דיבורית לרכב מהעבודה אז עכשיו צריך להחליף אוטו לכו תבינו)

 

עכשיו הדרישות פה הם לא הכי פשוטות..

1. אני אנהג על האוטו הזה ככה שאסור שהוא יהיה יותר מדי קיצוני או מופרע...

2. אמא שלי נוהגת בידני והיא אוהבת אז יש העדפה לידני

3.אני רוצה אוטו כיף...

4.לאמא שלי יש ביטוחים וטסטים והכל מהעבודה ככה שאני מעדיף מכונית עם ביטוחים יקרים..

5. לעומת הביטוחים,..הדקל והתיקונים הם על אמא שלי אז זה צריך להיות באזור הסביר..

6. העדפה לשנתון גבוהה..

 

כרגע אמא שלי נוהגת במגאן 1.6 ידנית 96

 

אני חשבתי לנסות ואולי לשכנע אותה לקנות ליאון טורבו 1.8 180 כ"ס 2002

אבל אני לא יודע אם היא הגיונית לנהיגה בשבילי..ואיך צריכת הדקל שלה והחלפים..

 

אז פה אני משאיר לכם..הצעות יתקבלו בברכה (אני חושב שהתקציב יהיה בסביבות ה60K אבל יכול גם להיות קצת יותר ..

פורסם

אני ממליץ שאת צעדיך הראשונים תעשה עם מכונית סתמית לחלוטין, הליאון טורבו ודומותיה ימתינו לך מס' חודשים עד שתשתפשף ותצבור קצת ק"מ.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אכן לגבי הרכב עצמו זה לא ממש רכב לנהג חדש ...

חוץ מזה שזה רכב שהוא לא הכי זול לאחזקה כרכב מוגדש,

 

נראה לי שליאון 1.8 ליטר ידנית תספק את הצרכים של אמא שלך - אם אתה ממש רוצה ליאון - הרכב נראה טוב , מאובזר ידני ולא חסר לו הרבה כוח.

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני באמת חושב שאין סיבה לנהג חדש לא לנהוג על רכב כזה...

ב60K הוא לא מביא רכב חדש, אז זה לא שהוא ישרוט אותו ואוי אוי אוי.

אין מה לעשות - תאונות, שפשופים וכו' קורים, גם אחרי 30 שנה.

 

מבחינת התנהגות אם הרכב בטוח לנהג חדש אני חושב שכן. זה לא רכב ספורטיבי קיצוני, אמנם ניתן להשתולל איתו אבל את זה אפשר לעשות בעצם עם כל אוטו.

לא מדובר פה ברכב שהוא מסוכן, נהג שנוהג בטוח ינהג בטוח בכל אוטו.

מה גם שזה אוטו מאוד מודרני עם כל אמצעי ההגנה הדרושים.

 

לכן מספיק להגיד לכל נהג חדש לקנות פיאסטה שנת 88. אז אחרי שנה נסיון על הכביש הוא יעלה על הלאון טורבו אחרי שהוא "השתפשף" וייצא מחנייה ויתקע בו אוטו. ****זה קורה!!! וזה בלתי נמנע****

 

בקשר לנתונים וכו' בצע חיפוש, דובר על הרכב הזה רבות בפורום.

פורסם

סוברב היקר

הבחור ביקש את הנ"ל

 

4.לאמא שלי יש ביטוחים וטסטים והכל מהעבודה ככה שאני מעדיף מכונית עם ביטוחים יקרים..

5. לעומת הביטוחים,..הדקל והתיקונים הם על אמא שלי אז זה צריך להיות באזור הסביר..

6. העדפה לשנתון גבוהה

לפי ההגדרות הנל ובהנחה שהוא התכוון לדלק ולא דקל , ותיקונים באזור הסביר אז לא נראה לי שהליאון טורבו תענה לו על הדרישות הנ"ל, הליאון רכב מוגדש ולפי מיטב ידיעתי רכב מוגדש יביא לאחזקה יקרה יחסית והכל יחסי.

כמו כן האוטו אמור לא יהיה זול לאחזקה מבחינת דלק ואני אומר את זה ממה שקראתי ולא מתוך התנסות .

 

ליאון 1.8 ליטר ספורט, עם אבזור מלא ו 125 זה לא ממש רכב חלש במיוחד שהרכב ידני. מבחינת אחזקה ודלק הוא אמור לענות על הדרישות מבחינה זו, וכמובן אפשר להביא שנתון גבוהה יותר .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

לא שללתי את האפשרות של סיאט לאון לא מוגדשת, אבל הבחור התעניין ספציפית בליאון טורבו.

 

 

לגבי אחזקה - תראה, זה בכל זאת מנוע 1.8 ולא איזה מנוע מפלצתי.

אמנם הוא מוגדש אבל גם אצלי בסופרב המנוע מוגדש ואין שום דבר מיוחד לטפל בטורבו...

בנוגע לאחזקה, כמו שאמרת - הכל יחסי, לכן לא באמת נוכל לדעת מה יקר בשבילו ומה לא.

הסופרב גם בעלת מנוע 1.8 עם טורבו, ומתוך התנסות אני יכול לומר לך שהרכב אמנם צורך הרבה דלק אבל לא בצורה מוגזמת (שוב הכל יחסי...).

 

מבחינת שנתון תלוי עד כמה הוא מוכן להתפשר (לאון מוגדשת \ רגילה ).

פורסם

לדעתי ה-1.8 האטמוספרי לא מגיע עם גיר רגיל עקב החיבה המוגזמת בארצנו לתיבה אוטומטית.

 

ולפותח השרשור - איך בכלל הגעת לליאון טורבו?

מכל המכוניות בעולם...

 

אם התיקונים והדלק עליכם, למה שלא תלכו על רכב "נורמלי" כמו כולם.

:lol:

 

ניר

פורסם

תשמעו...

כנראה שהטורבו גדולה עלי אם אתם אומרים..

האטמוספרי היא גם באה בידני..

אבל אני עדין בשביל הרעיון אשמח לדעת נתוני צריכת דלק..

 

ועוד דבר..

הצעות לעוד מכוניות לפי הקריטריונים?

פורסם
לדעתי ה-1.8 האטמוספרי לא מגיע עם גיר רגיל עקב החיבה המוגזמת בארצנו לתיבה אוטומטית.

 

דווקא יש ,

מנסיעות ברכב הזה ולא מנסיון גדול - היה רכב כזה לבן דודי- הרכב זריז ולא חסר בו כוח, מאובזר עם ג'נטים וגג נפתח .

 

הרכב ישמש בעיקר את אימא שלך שלא תצטרך את ה 180 כ"ס האלה, האחזקה תהיה יותר יקרה, כמה יותר את זה אי אפשר לצפות אבל גם צריכת הדלק יותר יקרה .

הגרסה האטמוספירית יפה , מאובזרת כמעט אותה צורה ולרכב יש 125 כ"ס שמספקים כל בן אדם נורמלי .

 

עריכה :

 

לפותח השרשור,

צריכת הדלק מושפעת באופן ברור מצורת הנהיגה שלך בנוסף למצב הרכב לכן אי אפשר לחזות את צריכת הדלק שתהיה לך .

אני מאמין שאחרים יענו לך לגבי זה בצורה טובה יותר אבל אני מאמין שזה יהיה בערך 12 לליטר בממוצע בנהיגה רגילה !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

בסדר, אז אולי האטמוספרי בא גם בידני.

 

צריך לזכור שלא דובר על רכב חדש, אלא יד שניה.

הימור פרוע - כמה Leon 1.8 אטמוספרי ידני מאזור 2002 למכירה מסתובבות פה בארץ???

 

:-D

 

דרך אגב - מה מגבלות התקציב?

 

ניר

פורסם

אני יכול להעיד מיד ראשונה איך זה להחזיק בלאון טורבו

1. האחזקה לא יקרה מאוד ואני לא חושב שהיא יקרה בהרבה ממזדה או מהלאון הלא מטורבתת

2. מה שאני אוהב ברכבי ספורט זה ש הרכב חזק יותר בלמים חזקים כוח זמין לעקיפות נדרשות יציבות בהתחמקות ממכשולים או חס וחלילה תאונות

מכיון שכך אני דוגל בללכת על רכב ספורטיבי שיתן מענה למצבי חירום בצורה הטובה ביותר ואולי זו נקודה דוקא לטובת אותו נהג חדש רק במידה והוא לא מתפרע עם הרכב לפני שהוא למד אותו

3.הרכב אמין מאוד והמנוע זכה כמה שנים ברציפות בפרס המנוע הטוב ביותר בארה"ב

 

I REST MY CASE

פורסם

תודה לכולם..

 

אני עוד אחשוב על הטורבו..

 

ודרך אגב..מבחינת הליאון מסתובבות כמות אפסית של 1.6 אוטומטית 1.6 ידנית עדין לא ראיתי (אפילו שאני יודע שיש)

 

את ה1.8 מצאתי כמעט בידנית בלבד..

 

והטורבו יש הרבה יותר כאלה מליאון רגילה..

 

איך מאובזרת הליאון 1.8 לא טורבו..

יש חישוקים וסאן רוף.? מערכת מקורית מהחברה ואיזה עוד איבזור..?

פורסם

הלאון טורבו מהירה מדי בשביל הנג חדש.

לא נראה לי שיש נהג חדש אחד שיקבל אוטו מהיר ולא יסע מהר

 

לא משנה כמה אתה סומך על עצמך לך על אוטו שלא נחשב "מהיר מדי לנהג חדש".

 

הפחד הגדול צריך להיות תאונות רציניות ולא שריטות מסכנות שסביר להניח שיקרו מנסיעה לא בטוחה

שסביר להניח תיסע כך עם אוטו מהיר פשוט בגלל חוסר ניסיון.

פורסם

לא נראה לי שיש נהג חדש אחד שיקבל אוטו מהיר ולא יסע מהר

 

כל רכב הוא רכב מהיר. גם יונדאי אקסנט מגיעה ל-160 קמ"ש.

הלאון היא לא מכונית בעלת התנהגות קיצונית, ואני לא רואה שום סיבה שנהג צעיר לא "יצליח להשתלט עליה".

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...