Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם תאוצה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי לא חבר פורום, אבל ביקש שאני אשאל בשמו.

ממה שהבנתי ממנו יש לו בעיה בתאוצה, לדוגמא,

 

לוחצים על הגאז, יש תזוזה אבל לאחר השהייה של שניה פתאום בא התאוצה ממש ואז רק הוא מתחיל לנסוע מהר... מעין השייה תמידית ברכב.

 

חשוב לציין שזה רכב שברולט קווליאר שנת 2000.

מה יכולה להיות הבעיה, איך לטפל בה, ומה המחיר של תיקון כזה...

 

אחד האשנים שהוא שאל המליץ לו על כיוון מנוע וטיפול כללי, ואמר שזה יפתר. מה שמוזר, כי הארכב עבר כבר טיפול לפני כחודשיים...

 

אני אשמח אם תוכלו לעזור לו.

תודה מראש :D

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם
יכול להיות שפשוט הוא מקבל יותר כח בסל"ד יותר גבוהה

 

ואיך מסדרים דבר כזה?! ומה העלות?

 

ואם בכלל בא לך לעזור, תן לי מוסך (מומלץ) במרכז שיכול לסדר את זה.... :D

 

 

אי אפשר לסדר כזה דבר ככה המנוע בא מהחברה.

אולי הוא יכול לשפר אותה קצת אתה יודע חומוס, צ'יפס, סלט.

מה שייתן לו יותר תגובת גז

פורסם

ומריח כמו טורק קונברטור שמתחיל לסיים את חייו

בצע בדיקת חנק לגיר [ תן מקסימום גז בD ברקס לחוץ ] אם הסלד מגיע ל2800 סלד ומעלה ללא היסוסים אתה לפחות יודע שזה לא זה. זו רק אפשרות וכמובן הרכב צריך להבדק

בנסיעה ועי מומחה לזיהוי הבעיה.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

תמליץ לו לבדוק מד כמות אוויר, לרוב זאת הבעיה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

וואו! :shock:

 

מפחיד... טוב אני אמליץ לו לבדוק את כל מה שאמרת פה....

 

הרכב הוא אוטומט.... אני בהחלט מקווה שזה לא רציני...

אבל בכלל הבנתי ששברולט זהו רכב די בעייתי מבחינה מכאנית, הוא מרבה להתבכיין.... :mm_cry: . מקווה שהוא יסדר את זה בלי יותר מידי בעיות.

 

ושאלה נוספת, האם שברולט היא כל כך אמינה מבחינה מכאנית כמו שאומרים שאמריקאיות.... מכיוון ויש לו הרבה בעיות איתה... ולא רק הוא, שמעתי על אנשים....

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

הקווליר לא נחשבת מוצלחת כלל וכלל, ושברולט בארה"ב היא מוצר עממי וזול :? .

לא נראה לי שממיר מומנט מסיים חייו אחרי 3 שנים :shock: .

בקווליר שלי (95) אין ממש השהיה, אבל תבדוק שיש מספיק שמן גיר,

תבדוק פילטר אוויר :idea: כשהחלפתי הורגש שיפור בזינוק מהמקום ( לא F1 אבל שיפור קטן... :lol: ) .

זה רכב שדורש תשומת לב מתמדת לתחזוקה.

Treat It Like You Love It, But Drive It Like You Hate It

פורסם
תזכיר לחבר שלך שהוא נוהג בסך הכל על קוואליר, ועוד אוטומטית.

לא המכונית (בלשון המעטה) למיאוצי רמזורים.

 

עשית טעות של בית סוהר!

 

לא הייתי ממליץ לך להתגרות בקוואליר 2.4 150 כ"ס ותיבה אוטומטית טיפשה :wink:

 

ובטח שלא קוואליר החדשה - 2.2.

 

ה2.2 הישנה יותר מאיצה כמו משפחתומטית יפנית .

 

אם כבר , אז הקוואליר היא יותר מכונית למיאוצי רמזורים מכל דבר אחר.

×
×
  • תוכן חדש...