Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודש הקרוב אני רוצה להוסיף הגברה באוטו אך הבעיה שלי היא שאין יציאה ל AUX ברדיודיסק .

 

אני יודע שיש מין מכשיר כזה שמחברים אליו את היציאות לרמקולים והא הופך את זה לזרם חלש יותר שמתאים לRCA .

 

מה המחיר של המכשיר ?

יש אפשרות לבנות אחד כזה או שיכולות להיוצר בעיות שונות ומשונות ? יש לי קצת ידע באלקטרוניקה ויש גם כמה חברים שמבינים הרבה יותר , השאלה היא האם שווה לעשות לבד או עדיף לקנות ?

 

תודה.

פורסם

לא צריך כניסת Aux כדי לחבר מגבר אלא יציאות Rca.

 

גם במידה ואין לך יציאות RCA ניתן לחבר מנחת על יציאות הרמקולים אשר יוציא RCA. מנחת טוב עולה לפחות 200-300 ש"ח (וקשה להשיג בארץ מנחת טוב).

 

בשום פנים ואופן על תתפשר על מנחתים של AudioBank ודומיהם , במקרה הכי רע דאג לקבל Stinger.

 

אם יש לך כוח וזמן תזמין מחו"ל מ http://www.davidnavone.com

Leon Cupra 2009

פורסם
לא צריך כניסת Aux כדי לחבר מגבר אלא יציאות Rca.

 

גם במידה ואין לך יציאות RCA ניתן לחבר מנחת על יציאות הרמקולים אשר יוציא RCA. מנחת טוב עולה לפחות 200-300 ש"ח (וקשה להשיג בארץ מנחת טוב).

 

בשום פנים ואופן על תתפשר על מנחתים של AudioBank ודומיהם , במקרה הכי רע דאג לקבל Stinger.

 

אם יש לך כוח וזמן תזמין מחו"ל מ http://www.davidnavone.com

 

תודה על התשובה .

 

יש אפשרות לבנות את זה לבד?

 

לקחת נגד ולהוריד את הזרם מבלי שיחתוך תדרים?

פורסם
מן הסתם יש אפשרות לבנות את זה לבד (כמו כל דבר) אבל מעצם השאלה שלך אם אפשר אני מבין שאתה לא אלקטרונאי לכן לדעתי האישית עדיף שתקנה מוצר מוכן.

י

אתה צודק אני לא אלקטרונאי אבל יש לי כמה חברים שהם כן .

פורסם
אז תשאל אותם אם הם יכולים 8)

ok

:D

אני יודע שכל ציוד אוידיו רגיש מאוד לכן אני שואל האם מבנייה עצמית כזאת יכולים לנבוע רעשים , הפרעות שונות?

פורסם
תראה הכל תלוי במקצועיות של החברים שלך, הם יכולים לבנות לך משהו מעולה והם יכולים לבנות משהו גרוע, לדעתי עדיף כבר להזמין אחד איכותי מהאתר שפוקו רשם.

סבבה

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...