Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים!!!!!

 

רציתי לדעת איזה לפי דעתכם הקומפוננט הכי שווה והכי טוב

 

עד עכשיו חשבתי שהדגם הזה הכי טוב DOTECH MKII 6 הוא הכי טוב

 

אם יש יותר טוב אנא אמרו לי חשוב לי לדעת מה אני עומד לקנות

 

תודה :wink:

 

M 7 M !^^^!

פורסם

אין דבר כזה "הכי טוב והכי שווה".

 

כל אחד וטעמו האישי. יש כאלה שפיוניר עלוב יעשה להם את זה ויש אודיופילים שירכיבו מערכת מרמקולים שלא שמעת עליהם בחיים...

כמו בכל תחום, גם באודיו לרכב יש סוג של עדר שמוציא הכרזות שהסט הזה טוב והסט הזה לא-משהו.

בכדי להרגיע אותך, כל הסטים של מורל נחשבים לטובים (לפי דעות רוב האנשים).

הסט הכי "טוב" ויוקרתי של מורל הוא האלייט 3 חלקים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תבדוק כאן:

http://www.morelhifi.com

 

כעיקרון עד עתה היו עוד שתי סדרות מעל הדוטק, ההייבריד והאילייט, עכשיו נוספה גם סדרת הסופרימו שנמצאת בטופ.

 

אנא הקפד לקרוא וליישם את כללי הפורום בכל מה שנוגע לכותרות, שימוש מוגזם בפונטים ובהדגשות.

 

איציק.

פורסם

מוראל חברה מצויינת - אבל מה יקרה אם אתה לא אוהב צליל רגוע? כי זה האופי של רוב הרמקולים שלהם... אתה סתם תוציא 3400 ש"ח על האילייט6 ולא תהיה מרוצה

 

אתה יכול גם לקנות בסכום יותר גדול של כסף את האוטופיה של פוקל - אבל מה אם אתה לא אוהב טרבל מאוד גבוה? אתה תוציא כמה אלפי שקלים ולא תהיה מרוצה...

 

ויש לך עוד המון חברות מדהימות שכמעט ולא מוכרים אותן בארץ כי הן פשוט יקרות מידי ליבוא ולכן לא משקיעים בלהביא אותן... ואם כן מביאים אותן אז בכמויות מאוד קטנות - חברות כמו scan-speak

rainbow, eton, braxx, rainbow, zapco, boston acoustics, dyna-audio

hertz, signat,polk audio ועוד המון שמות שיהיו לך חדשים ולא מוכרים... כמו dual שהיו מוכרים בארץ מערכות משהו כמו 25 שנה אחורה ואז הנציגות שלהם פשוט נעלמה... חבל...

 

למעט זה שמוראל היא חברה ישראלית וזאת פשוט גאווה לדעתי, הסטים שלהם מצויינים ונותנים תמורה בלתי מתפשרת לעומת המחיר שלהם ולכן גם כ"כ מומלצים כאן בפורום כ"הדבר המצוי" זה מה שנקרא הימור בטוח...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה עם MB QUART?!?!?

 

איך העזתם לשכוח את הMB QUART!?

 

זו החברה בין הטובות ביותר!

 

במיוחד הQ שלהם!

 

אני אישית מרוצה מהפרימיום שיש לי באוטו אבל איך שכחתם את הQ בעבודת יד!?

 

מה קורה לכם חבר'ה???

×
×
  • תוכן חדש...