Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Dexron II ו Dexron III הם סוגי שמנים המשמשים בין שאר גם בממסרות אוטומטיות. שרשור בקבוצת דיון מחו"ל העלה ש, בניגוד לדעה השכיחה, ה- III אינו מחליף של ה- II. המאפיינים שלהם שונים, הבסיס שלהם שונה והתוספים שבהם (שנמצאים בעיקר ב Dexron III) שונים. כל אלה מצטרפים לכדי נוזל בעל מאפיינים שונים לחלוטין, שמסוגל לאורך זמן לשחוק ולהרוס את התיבה האוטומטית, אם היא לא תוכננה לשימוש בו.

הטענה הזו הועלתה בפורום שעניינו סיטרואן BX, והתיחסה לתיבה 4HP14 שנמצאת במכונית זו ובדגמים נוספים של פיז'ו-סיטרואן ויצרנים אחרים.

 

לאור האמור, ולאור העובדה שגם במדריך Haynes של פיג'ו 306 רשום שהתיבה זקוקה ל Dexron II, חיפשתי היום בשלוש חנויות שונות את השמן הזה. בכולן הביטו בי בתמהון, והסבירו (כצפוי) שאין II, ושה- III מחליף אותו.

 

1. האם מישהו יכול להביא סימוכין בדוקים שיתמכו או ישללו את הטענה הנ"ל ?

2. האם מישהו יודע היכן ניתן להשיג Dexron II או Dexron IID של יצרן מוכר ?

פורסם
נאמר לי ע"י מפיץ דלקים ושמנים שהמותג דקסרון משווק ע"י סונול בתחנות הדלק שלהם.

כדאי לבדוק.

בברכה - רפי לין :-)

אני ראיתי שמני Dexron של מספר יצרנים, ומכך הבנתי ש Dexron זה לא מותג של חברה מסוימת, אלא תקן או משהו דומה לכך.
פורסם

Dexron זה תקן ולא מותג.

 

תנסה בתחנת דלק של דלק .

בפעם האחרונה שרציתי לקנות Dexron III בתחנת דלק

לא הייה להם אבל הייה להם רק את ה Dexron II שזה מה שאתה מחפש .

למכירה זיכרונות של KINGSTON 1024MB 133Mhz SDRAM

בחצי מחיר :twisted:

פורסם

בתחנות הדלק של "פז" ישנו DEXRON III של חברת CASTROL.

 

מחר אני אבדוק אם ישנם מוצרים נוספים אשר נמצאים בקטלוג אך התחנות אינן מחזיקות אותן מחוסר ביקוש.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

היי,

 

נוזל לתיבת הילוכים בשם Dexron הינו פיתוח של קונצרן GM והיא אשר הגדירה את המאפיינים והדרישות של Dexron II וגם III.

על-פי הנחיות של GM הנוזל Dexron III מחליף/תואם ל-Dexron II רק אורך החיים שלו גדול יותר.

אבל ! לא כול יצרני הרכבים ממליצים לעבור לשימוש בתיבת הילוכים שתוכננה עבור Dexron II לעבור לשימוש ב-Dexron III, לכן עלייך לבדוק את הוראות היצרן בנושא.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...