Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בה רוע..אבל לדעתי הקודמת יפה יותר..(אם כי צריך לראות במציאות)

החרטום של זו נראה כמו של האיביזה החדשה.. :roll:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

ויירון יקירי, למה לרדת על הילד?

לא מספיק שהוא סוגד לבלנו, אתה צריך להזכיר לכולם

את העובדה הזאת?

מסכן!

חכה שהוא יתחיל להעריץ 323.. :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

לא כלכך נורא ת'אמת. היא נראית קצת פחות אגרסיבית ויותר מבויתת וקלאסית ואע"פ כן

אני עדין מעדיף את הנוכחי. אני לא חושב שהיה צורך לעשות לה מתיחת פנים, מה שכן מתיחה בפנים המכונית כן נחוץ (בייחוד החלפת הדשבורד המגעיל שיש לנוכחית).

ולגבי מנוע דיזל אני דווקא מאד אוהב מנועי דיזל (בייחוד את אלה של BMW, אם הייתי קונה כיום ב.מ.וו זה בטוח היה עם מנוע דיזל). והמנוע דיזל של אלפא הוא לא כל כך נורא, לא לזלזל לפני שמנסים.

פורסם
לא כלכך נורא ת'אמת. היא נראית קצת פחות אגרסיבית ויותר מבויתת וקלאסית ואע"פ כן

אני עדין מעדיף את הנוכחי. אני לא חושב שהיה צורך לעשות לה מתיחת פנים, מה שכן מתיחה בפנים המכונית כן נחוץ (בייחוד החלפת הדשבורד המגעיל שיש לנוכחית).

ולגבי מנוע דיזל אני דווקא מאד אוהב מנועי דיזל (בייחוד את אלה של BMW, אם הייתי קונה כיום ב.מ.וו זה בטוח היה עם מנוע דיזל). והמנוע דיזל של אלפא הוא לא כל כך נורא, לא לזלזל לפני שמנסים.

הזכרת לי, שבסרטון מבחן של טופ-גיר ל BMW M3 טיף נידל צוחק על "אוהבי הדיזל", והוא אומר:

 

"and now, the diesel lovers, its time to make the tea"

ואז הוא מתחיל להתחרע! :lol:

:puzzled:
פורסם

אהבתי יותר את הקודמת אין מה לומר (מבחינתי)

ואם תשימו לב היא נראת עכשיו כמו הסיאט איביזה החדשה חחח

Skoda Fabia 1.2TSI Sport

פורסם
לא כלכך נורא ת'אמת. היא נראית קצת פחות אגרסיבית ויותר מבויתת וקלאסית ואע"פ כן

אני עדין מעדיף את הנוכחי. אני לא חושב שהיה צורך לעשות לה מתיחת פנים, מה שכן מתיחה בפנים המכונית כן נחוץ (בייחוד החלפת הדשבורד המגעיל שיש לנוכחית).

ולגבי מנוע דיזל אני דווקא מאד אוהב מנועי דיזל (בייחוד את אלה של BMW, אם הייתי קונה כיום ב.מ.וו זה בטוח היה עם מנוע דיזל). והמנוע דיזל של אלפא הוא לא כל כך נורא, לא לזלזל לפני שמנסים.

הזכרת לי, שבסרטון מבחן של טופ-גיר ל BMW M3 טיף נידל צוחק על "אוהבי הדיזל", והוא אומר:

 

"and now, the diesel lovers, its time to make the tea"

ואז הוא מתחיל להתחרע! :lol:

 

:lol:

 

אני אגיד לך מה....

קח לנסיעת מבחן איזו ב.מ.וו עם מנוע דיזל רצוי 3.0 (או שתלך לאלפינה ותיקח סיבוב על הB10 דיזל או איזו בראבוס נחמדה 8) ) ותחזור הנה לחוות את דעתך אני בטוח שתתפלא לטובה.

פורסם

אני לא רואה סיבה לשנות את המכונית הזאת.

העיצוב פנים היה מיושן וזהו,רכב מושלם.

הם מושכים זמן עד שיתחילו למכור בארה"ב,עם מנוע אמריקאי למי שלא יודע.

news_2003_080_02.jpg

news_2003_080_05.jpg

אייל

פורסם

לדעתי היו צריכים להוסיף לה איזה ספוילר קידמי על הפגוש כדי שתראה יותר נמוכה (זה לא העדפה אישית שלי) .....אבל היא נראית נורא קרבית גם בזכות הגלגלים ענקי הקוטר האלו שמורכבים עלייה וגם תסתכלו בצד מתחת לדלתות........הסתכלתם? פראיירים....סתאםםם .....לא באמת תראו היא גבוהה מידי גם שם חסרה לה חצאית יפה או משהו או שזה פשוט דגם לשטח :mm_surpr: אולי ? יכול להיות? ואולי זה הדגם 4X4 ששמעתי עליו כבר שאולי ייוצר.......

פורסם
אני לא רואה סיבה לשנות את המכונית הזאת.

העיצוב פנים היה מיושן וזהו,רכב מושלם.

הם מושכים זמן עד שיתחילו למכור בארה"ב,עם מנוע אמריקאי למי שלא יודע.

 

זה חלק ממה שמפריע לי....המיושן...מילא נגיד ספיידר או GTV שאתה רוצה שיראו קלאסיות אבל לא במכונית שאמורה להתחרות בטיב הגרמני. אני שונא את החלק העליון בדש בורד שנראה כאילו שהוא נלקח מטייפ דאבל קסט שלמעלה יש את המכסה של הדיסק שהוא פתוח...החומר של הדש בורד נראה זול ובקיצור התחושה ב156 היא זולה...

שיעשו לה פנים נחמד כמו ב147 ששם אני יכול לחיות עם "הקומפקט דיסק" (מה גם שב147 החישמול מוסיף לתחושת הנוחות והיוקרה).

פורסם
לא כלכך נורא ת'אמת. היא נראית קצת פחות אגרסיבית ויותר מבויתת וקלאסית ואע"פ כן

אני עדין מעדיף את הנוכחי. אני לא חושב שהיה צורך לעשות לה מתיחת פנים, מה שכן מתיחה בפנים המכונית כן נחוץ (בייחוד החלפת הדשבורד המגעיל שיש לנוכחית).

ולגבי מנוע דיזל אני דווקא מאד אוהב מנועי דיזל (בייחוד את אלה של BMW, אם הייתי קונה כיום ב.מ.וו זה בטוח היה עם מנוע דיזל). והמנוע דיזל של אלפא הוא לא כל כך נורא, לא לזלזל לפני שמנסים.

הזכרת לי, שבסרטון מבחן של טופ-גיר ל BMW M3 טיף נידל צוחק על "אוהבי הדיזל", והוא אומר:

 

"and now, the diesel lovers, its time to make the tea"

ואז הוא מתחיל להתחרע! :lol:

 

:lol:

 

אני אגיד לך מה....

קח לנסיעת מבחן איזו ב.מ.וו עם מנוע דיזל רצוי 3.0 (או שתלך לאלפינה ותיקח סיבוב על הB10 דיזל או איזו בראבוס נחמדה 8) ) ותחזור הנה לחוות את דעתך אני בטוח שתתפלא לטובה.

שלא תבין אותי לא נכון.... אין לי שום דבר נגד דיזלים, ובטח לא נגד הדיעה שלך עליהם, סתם נזכרתי בסרטון ההוא שהיה נורא מצחיק. 8)

נ.ב

בראבוס, זה לא של מרצדס?

:puzzled:
פורסם
לא כלכך נורא ת'אמת. היא נראית קצת פחות אגרסיבית ויותר מבויתת וקלאסית ואע"פ כן

אני עדין מעדיף את הנוכחי. אני לא חושב שהיה צורך לעשות לה מתיחת פנים, מה שכן מתיחה בפנים המכונית כן נחוץ (בייחוד החלפת הדשבורד המגעיל שיש לנוכחית).

ולגבי מנוע דיזל אני דווקא מאד אוהב מנועי דיזל (בייחוד את אלה של BMW, אם הייתי קונה כיום ב.מ.וו זה בטוח היה עם מנוע דיזל). והמנוע דיזל של אלפא הוא לא כל כך נורא, לא לזלזל לפני שמנסים.

הזכרת לי, שבסרטון מבחן של טופ-גיר ל BMW M3 טיף נידל צוחק על "אוהבי הדיזל", והוא אומר:

 

"and now, the diesel lovers, its time to make the tea"

ואז הוא מתחיל להתחרע! :lol:

 

:lol:

 

אני אגיד לך מה....

קח לנסיעת מבחן איזו ב.מ.וו עם מנוע דיזל רצוי 3.0 (או שתלך לאלפינה ותיקח סיבוב על הB10 דיזל או איזו בראבוס נחמדה 8) ) ותחזור הנה לחוות את דעתך אני בטוח שתתפלא לטובה.

שלא תבין אותי לא נכון.... אין לי שום דבר נגד דיזלים, ובטח לא נגד הדיעה שלך עליהם, סתם נזכרתי בסרטון ההוא שהיה נורא מצחיק. 8)

נ.ב

בראבוס, זה לא של מרצדס?

 

לא חשבתי שיש לך משהו נגדי :D, אני פשוט מנסה לעשות לך ולאחרים שטיפת מוח :lol:

(בראבוס היא אחת מהסדנאות הרציניות שמשפרות מרצדס)

×
×
  • תוכן חדש...