Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לצורך הגברה של פוקאל 33A, וקומפננט של מורל (PULSE?) בעתיד הקרוב.

מה המגבר שהכי כדאי לקנות (אפשרות ליד שניה גם)?

או שכדאי להביא מונובלוק בינתיים ואחר כך להשקיע במגבר אחר?

הוצע לי מונובלוק של מגנט PHANTOM 1400W בחצי מחיר מחדש, הוא ירים את הפוקאל?

פורסם

אין עליו אחריות, יש על מה לדאוג?

עוד משהו,הבנתי שאפשר לחבר מונובלוק לשני סאבים,אין אפשרות לחבר מונובלוק לסאב וקומפננט?

סליחה על הבורות :)

פורסם

אני מגביר פוקל 27 ופולס (טוויטרים של הייבריד) עם לאנזר 438, אני ממש לא מאמין שהוא נותן מה שהוא מצהיר, אבל מה שהוא נותן זה די והותר לדעתי.



פורסם

אני מגביר פוקל 27 ופולס (טוויטרים של הייבריד) עם לאנזר 438, אני ממש לא מאמין שהוא נותן מה שהוא מצהיר, אבל מה שהוא נותן זה די והותר לדעתי.



 

 

ומה הקשר פה לנושא הנ"ל ?!

 

איך בודקים ? פשוט , מסתכלים עליו , מחברים אותו ושומעים אותו , אם הוא ניראה כמו שצריך ולא כאילו עבר מלחמה

והוא עובד כמו שצריך לא אמורה להיות בעיה, כמובן כדאי שתשמור עליו מאוד מאחר ואין לך אחריות.

פורסם

זאת לא נחשבת לשאלה כי אתה לא ענית לי, טוב ענית אבל לא למה שהתכוונתי לשאול (נודניק אה?).

ז"א שאפשר לחבר סאב וקומפננט.?

פורסם

חד משמעית. אי אפשר לחבר קומפננט וסאב למונו בלוק.

מונו בלוק מוציא רק תדרים עד לכ 250HZ.

וקומפוננט מתחיל ב 60-80HZ. ומסיים ב כ 22KHZ.

ולכן אי אפשר. מבחינת תדרית. מבחינת עוצמה אפשר!. מעשית לא יתן כלום.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אתם שוכחים דבר בסיסי עוד לפני חלוקת התדרים .

מונו פשוטו כמשמעו נותן "מונו" , והרי קומפוננטים צריכים להיות על "סטריאו" !

ביקצור , בכלל לא מומלץ !

זה נכון

פורסם

אל תהיה בטוח לגבי המאגנט פאנטום הסאב הזה דורש כוחות של מפלצת אין מילים אחרות להגדיר את זה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...