Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צבע ופחחות ל 106XS.... האם כדאי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

קניתי לפני שבוע 106XS שנת 96 בצבע כסף.

האוטו די שמור , במיוחד מבפנים אך מבחוץ, מה לעשות, המצב לא כל כך טוב.

יש דפיקות קטנות ומעצבנות, הצבע בגג שרוף לגמרי ועוד ....

מישהו יודע כמה יכול לעלות לעשות לה פחחות וצבע מחדש. ואם כן אז האם זה מוריד לי מערך הרכב.

ועוד שאלה - היכן אני יכול למצוא מגנזיום וצמיגים יד שניה ומה הגודל החוקי של ג'אנטים שמותר על הרכב הזה ( היא נפח 1400 אם זה משנה ).

 

תודה

ביי בנתיים,

:angel:

פורסם

החלטה שלך אם לבצע פחחות וצבע.

המחיר הוא החל מ-2000-6000, תלוי ברמה.

 

תדאג לצלם את האוטו לפני ואחרי, שתוכל להראות לקונה שהצביעה היתה בשביל קוסמטיקה.

 

ג'אנט מקסימלי הוא "14. במידה מקסימלית של 175/60/14.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
החלטה שלך אם לבצע פחחות וצבע.

המחיר הוא החל מ-2000-6000, תלוי ברמה.

 

תדאג לצלם את האוטו לפני ואחרי, שתוכל להראות לקונה שהצביעה היתה בשביל קוסמטיקה.

 

ג'אנט מקסימלי הוא "14. במידה מקסימלית של 175/60/14.

 

שמעתי שאפשר לשנות את זה במשרד הרישוי עם איזה שהוא אישור מפיג'ו.

זה נכון ? או שאם אני שם צמיגים רחבים יותר אני מתסכן בלא לעבור טסט.

ביי בנתיים,

:angel:

פורסם
החלטה שלך אם לבצע פחחות וצבע.

המחיר הוא החל מ-2000-6000, תלוי ברמה.

 

תדאג לצלם את האוטו לפני ואחרי, שתוכל להראות לקונה שהצביעה היתה בשביל קוסמטיקה.

 

ג'אנט מקסימלי הוא "14. במידה מקסימלית של 175/60/14.

 

שמעתי שאפשר לשנות את זה במשרד הרישוי עם איזה שהוא אישור מפיג'ו.

זה נכון ? או שאם אני שם צמיגים רחבים יותר אני מתסכן בלא לעבור טסט.

 

אם אתה שם צמיגים רחבים מדי אז אתה גם מגדיל את צריכת הדלק שלך וגם מסתכן בהורדה מהכביש.

 

(המקרה המצויין מדבר על זה שהמידה לא תאושר ברשיון)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

בכל מכון רישוי אתה יכול לקבל אישור.

אם כמובן זאת מידה חוקית ל-106.

 

אתה משלם על כפל רישיון (כמה עשרות שקלים) ויוצא שמח ומאושר לשי את הצמיגים החדשים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
בכל מכון רישוי אתה יכול לקבל אישור.

אם כמובן זאת מידה חוקית ל-106.

 

אתה משלם על כפל רישיון (כמה עשרות שקלים) ויוצא שמח ומאושר לשי את הצמיגים החדשים.

 

כלומר כדי להוציא אישור אני צריך ללכת לאיזה שהוא מכון רישוי ולבקש אישור ?

ביי בנתיים,

:angel:

פורסם

כן, אם המידות הן חוקיות על 106 דור ראשון כלשהי (ראלי או XSI למשל)

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

המיגה של הxs היא 165.65.14

אפשר גם לשים 175 60 14

אבל צריכיפ להביא אישור ממשרד הרישוי ואישור מפיזו

אם אתה מעוניין לקנות גאנטים של 175.60.14 אני מוכר

צור קשר 054460520

אני מאיזור ירושלים ביי :D:cry::D

אין כמו פיזו 106!!!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...