Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נכבה לי באמצע נסיעה , אני נותן גז והרכב לא מגיב בכלל, (אם אני ילחץ הרבה זמן עליו הסל"ד יתחיל לעלות לאט לאט)

החלפתי פילטרים (דלק, שמן,אויר) , בדקתי קוויל , דיסטורביוטר , ומשאבת דלק,

 

יש עוד איזשהי בעיה שיכולה לגרום לכך ולא בדקתי בכיוון?!

 

 

תודה

----------תן לי חתימה---------

פורסם

איך אני אמור לבדוק את זה בצורה הטובה ביותר?

 

(מה שעשיתי זה שהוצאתי את הצינור שלה ונתתי סטארטר והדלק פשוט התחיל לזרום החוצה)

יש עוד דרך לבדוק אותה?

יכול להיות שצריך לנקות את מערכת ההזרקה (עם תוסף) או משהו כזה?

----------תן לי חתימה---------

פורסם

לאחי הגדול הייתה אותה בעייה באיביזה דומה שנת 95. אצלו הלכה מערכת ההזרקה וחיישן חמצן (עלה לו 2700 ש"ח).

יש מצב שזה גם משאבת דלק, לאיביזה 94 שהייתה להוריי הלכה משאבת דלק לאחר 150 אלף ק"מ (בסביבות 1300 ש"ח למשאבה מקורית אם אני לא טועה).

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

נראה לי אמת בדבריך בגלל שכשהרכב עומד ללא תנועה הוא יכול להמשיך לפעול בלי שום בעיה (רוב הזמן)

 

ורק כשאני מתחיל בנסיעה או כשאני בעליה זה קורה לי

 

מחר אני יחליף משאבה ויידווח אם זה עזר .

תודה

 

 

ודרך אגב

להחליף משאבה זה להוציא אותה ולהכניס את החדשה במקומה או שיש פה איזה משהו מסובך (או חשוב ) שצריך לדעת לפני שעושים את זה?

----------תן לי חתימה---------

פורסם

במערכת הזרקת דלק לא מספיק העובדה אם מגיע דלק,צריך לבצע בדיקת לחצים ולהשוות

לפי נתוני הייצרן.כך שלפני שאתה מחליף משאבה רצוי לבדוק את הרכב כולל מערכת החשמל.(חיישנים)

נתי

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

יש לבדוק לחץ דלק , ובדיקה שנייה, בדיקת ספיקה.

 

חבל להחליף, אם בשתי הבדיקות התוצאה תהיה טובה.

 

לרכבים אלה "מחלה" במפלג, ומשאבת דלק, אבל צריך "לבודד" את הבעיה לגופו של עניין.

 

בברכה

דני ממצת אור חיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

נשמע הגיוני מאוד......השאלה..

איפה אני עושה את זה ? ואם זה דבר שאפשר לעשות אותו בעצמי או אצל חבר מכונאי?

אשמח אם תתנו קצצת יותר פרטים

----------תן לי חתימה---------

פורסם
לאחי הגדול הייתה אותה בעייה באיביזה דומה שנת 95. אצלו הלכה מערכת ההזרקה וחיישן חמצן (עלה לו 2700 ש"ח).

יש מצב שזה גם משאבת דלק, לאיביזה 94 שהייתה להוריי הלכה משאבת דלק לאחר 150 אלף ק"מ (בסביבות 1300 ש"ח למשאבה מקורית אם אני לא טועה).

 

איתמר ג'ורג'.

זה מה שקורה כשקונים במוסך! אצלי יש איביזה 96 ומשאבת דלק מקורית מחנות חלקי חילוף (חדשה!) עלתה לי פחות מ400 שקל.

בבקשה:

http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200509171626237798&user=bmwricer

הבעיה היא להחליף אותה. ממש הסתבכתי.

פורסם

הצלחת להרכיב אותה בסוף ,ככה אני מבין..

אולי תן לי הסבר קצר עליה ( היום פתחתי אותה והיא ממש לא נראית כמו המשאבות שהראו פה בפרוייקטים המצולמים למיניהם)

אחרי שאני פותח את ההברגה יש מכסה שאליו מחברים צינורות דלק וחוטי חשמל ,

איזה ג'מאל אחד אמר לי היום שצריך לפרק את כל המיכל דלק בשביל להוציא אותה (ספציפית לאיביזה) האם זה נכון?!

 

אודה לך אם תדריך אותי......

----------תן לי חתימה---------

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן.

אמנם עברו כמה שנים, אבל הבעיה הסתדרה לך?

אותה הבעיה יש לי אבל כל המוסכים אומרים שעד שזה לא יקרה בתדירות יותר גבוהה הם לא יכולים לבדוק את זה.

פורסם

מייד הוא יענה לך.

 

אין טעם להקפיץ הודעה עתיקה כל כך. בכלל, הבחור לא פעיל כאן זמן רב. ועוד, יכולת לפנות אליו בהודעה פרטית - לא שזה היה עוזר.

 

נא לקרוא את הכללים וההנחיות לכתיבה בפורום הטכני.

 

תודה.

 

(נעול)

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אהלן.

אמנם עברו כמה שנים, אבל הבעיה הסתדרה לך?

אותה הבעיה יש לי אבל כל המוסכים אומרים שעד שזה לא יקרה בתדירות יותר גבוהה הם לא יכולים לבדוק את זה.

 

בעייה זהה שהייתה אצלי.

1- הוחלף חיישן HALL שלא פתר את הבעיה.

2- חובר שעון לחץ דלק (חיבור T, השעון הוצא ונשען בין השמשה הקדמית למכסה המנוע). נסיעה קצרה גילתה כי יש ירידת לחץ ברורה. החלפת המשאבה העייפה פתרה את הבעייה.

×
×
  • תוכן חדש...