Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טוב... נרכז את כל השאלות בפעם אחת... סוזוקי סויפט מגוון בעיות


tamir ts
שימו לב! השרשור הזה בן 6827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתחיל מהתחלה...

לא ניתן להניע עם סטרטר, הורכב מצבר אחר והבעיה עדיין קיימת, הסטרטר עובד אבל מאוד חלש ,כנראה שהסטרטר גמור, אם אני פותח אותו לבדי אני יכול לקנות חלקים ולהחליף לבד?

 

טעינה- בטורים נמוכים נדלקת מנורת טעינה , קצת גז והמנורה נעלמת- תקין?

 

שריקה- כשהאוטו קר ישנה שריקה מאוד מרגיזה מאיזור האלטרנטור, בדקתי את פולי האלטנרטור ונמצא בו חופש קטן-> מייסב גמור, האם זאת הסיבה לשריקה?

 

הילוך ראשון- אם אני לא בעצירה מוחלטת נשמעת דפיקה ויש התנגדות בידית להכניס את ההילוך- שמן גיר עוד לא הוחלף, יתכן שזאת הסיבה?

 

כן... יש המון בעיות ואני מתפלל שיהיו עוד רק בשביל ללמוד:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מהתחלה...

לא ניתן להניע עם סטרטר, הורכב מצבר אחר והבעיה עדיין קיימת, הסטרטר עובד אבל מאוד חלש ,כנראה שהסטרטר גמור, אם אני פותח אותו לבדי אני יכול לקנות חלקים ולהחליף לבד?בדרך כלל פחמים גמורים עם סיכוי לעוגן שרוף.אתה תמיד יכול לפרק לבד , אין לך מה להפסיד.

 

טעינה- בטורים נמוכים נדלקת מנורת טעינה , קצת גז והמנורה נעלמת- תקין? עקרונית , מראה על דיודת מישר זרם פרוצה ובדרך לאבדון, אם הווסת הוא חיצוני , קל להחליפו אולי הבעיה תיפתר. לעומת זאת אם הסל"ד מאוד נמוך, מתחת ל400 המצב תקין

 

שריקה- כשהאוטו קר ישנה שריקה מאוד מרגיזה מאיזור האלטרנטור, בדקתי את פולי האלטנרטור ונמצא בו חופש קטן-> מייסב גמור, האם זאת הסיבה לשריקה? לא קשור, מראה על מאמץ גדול של האלטרנטור למלא מצבר עייף. בקשר למיסב תמיד כדאי להחליפו לפני גרימת נזק נוסף.

 

הילוך ראשון- אם אני לא בעצירה מוחלטת נשמעת דפיקה ויש התנגדות בידית להכניס את ההילוך- שמן גיר עוד לא הוחלף, יתכן שזאת הסיבה?נראה לי בעיה עם תושבת מנוע או מצמד לא תקין

 

כן... יש המון בעיות ואני מתפלל שיהיו עוד רק בשביל ללמוד:)

בהצלחה

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הילוך ראשון, אתה לא אמור להכניס אותו שלא בעצירה מוחלטת.

היו כמה תגובות בנושא שחרצו את הענין, רק בעמידה...

בהצלחה בתיקונים !

 

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הילוך ראשון, אתה לא אמור להכניס אותו שלא בעצירה מוחלטת.

היו כמה תגובות בנושא שחרצו את הענין, רק בעמידה...

בהצלחה בתיקונים !

 

צביקה

מה זאת אומרת? מה הבעיה להכניס? פשוט צריך להתאים סלד זה הכל, נקי חלק ובלי רעשים.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי היטב מספר תגובות של יודעי דבר כאן בפורום שטענו שלא להשתמש בהילוך ראשון לשום מטרה חוץ מאשר להתחלת נסיעה מעמידה, בניגוד להילוכים האחרים שם טענתך נכונה.

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הילוך ראשון, אתה לא אמור להכניס אותו שלא בעצירה מוחלטת.

זה היה נכון פעם. לפני כ30 שנה ויותר. גירים, כמו הT18 ועוד, יוצרו כשההילוך הראשון היה ללא טבעת סינכרון, כמו הרוורס, והיית חייב לשלב אותו בעמידה או להתמחות בטכניקה של דאבל קלאץ' וגז ביניים.

 

מאז, כבר בכל הגירים ברכבים הפרטיים יש טבעת סינכרון בהילוך הראשון. אפשר לשלב תוך כדי נסיעה, איטית. אם רוצים לשלב אותו במהירויות קצת יותר גבוהות, נגיד 20 קמ"ש ומעלה, אפשר להשתמש בטכניקת הדאבל-קלאץ' .

 

אגב, היה כאן פעם מישהו שטען בכמה שרשורים שבהילוך הראשון של האונו אין טבעת סינכרון. משעשע. זה נכון שבאונו ההילוך הראשון לא תמיד נכנס בקלות, אבל זה רק בגלל שההנדסה האיטלקית, למעט כמה יציאות טובות, היא , אפעס, לא משהו.

 

אם היצרן היה מתכוון ששילוב להילוך ראשון יבוצע רק בעמידה הוא לא היה משקיע בטבעת סינכרון. בדיוק כמו שהוא לא השקיע בטבעת כזו בהילוך האחורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן, טוב לדעת, תודה.

למרות שזכור לי בפירוש דבר כזה ממישהו "כבד" ולא ספציפית לגבי האונו...

אגב - טבעת סינכרון ברוורס בשביל להכניס תוך כדי נסיעה אחורה, או גם תוך כדי נסיעה קדימה?

 

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טבעת סינכרון בהילוך האחורי. לכן אסור לשלב להילוך אחורי תוך כדי תנועה כלשהי של הרכב.

 

 

גם אם תנסה לשלב אותו בזריזות לאחר שהרכב היה בניוטרל עם דוושת מצמד משוחררת, אתה תשמע רעש לא נעים של גג"שים. זה עוד סימפטום לכך שאין שם טבעת סינכרון. כל חלקי הגיר חייבים להיות נייחים בזמן השילוב לרוורס, וצריך לתת לגיר כמה שניות לעצור את עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה
בקשר למנורת טעינה...

אין אני מזהה את אותה דיודה?

ועוד דבר שעכשיו שמתי לב אליו...

ליד האלטרנטור יש שני חוטים , לבן- אדום ו לבן -שחור, ראיתי באלטרנטור שני פחיות שאמורים להתחבר אליהם סנדלים, מעל פחית אחת כתובה האות T לגבי הפחית השניה לא ברור לי מה כתוב...

 

ועוד דבר...

לכוהל מחובר ע"י קליפס כבל (קבל?)- מהו אותו כבל ?

משום מה החוט שיוצא ממנו לא מתחבר לשום מקום :-\

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר למנורת טעינה...

אין אני מזהה את אותה דיודה?

ועוד דבר שעכשיו שמתי לב אליו...

ליד האלטרנטור יש שני חוטים , לבן- אדום ו לבן -שחור, ראיתי באלטרנטור שני פחיות שאמורים להתחבר אליהם סנדלים, מעל פחית אחת כתובה האות T לגבי הפחית השניה לא ברור לי מה כתוב...

 

ועוד דבר...

לכוהל מחובר ע"י קליפס כבל (קבל?)- מהו אותו כבל ?

משום מה החוט שיוצא ממנו לא מתחבר לשום מקום :-\

בקשר לאלטרנטור , אני אנסה לברר לך את משמעות האותית, אם יש לך תוית יצרן שלו עם מספר מודל , עקרונית מספיק להכניס את הנתונים לגוגל ויש לך סיכוי לקבל את כל המידע. באשר לחוטים עם הצבעים , בשלט רחוק , ממש קשה לנחש.

באשר לסליל הצתה, אתה מתכוון לקבל (קונדנסר) או כבל = חוט. במקרה הראשון אז בטח התקן נגד רעשים מבוטל, במקרה השני קח קוצץ ובתקהו.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...