Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מוזר בפיאט...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש רעש שמעוד מעצבן אותי ואין לי מושג מזה

המכונית שלי נוסעת טוב ואפילוט יותר מזה

אבל יש לי בעיה שמעצבנת אותי...כאשר אני מדביק תדוושה אני שומע רעשים כאילו הקרבורטור לא אוכל תדלק כאילו הוא לא עומד בעומס של הדלק שנכנס אליו...

 

(דרך הגב המכונית מאיצה מהר מאוד אבל אני חושב שהיא תאיץ יותר מהר אם אני יסדר תבעיה האזת...)אבא שלי חושב שצריך ניקוי לקרבורטור... אני גם חושב ככה אבל אני רוצה דעה יותר מקצועית...למישהו יש מוסג מה הרעש הזה?

עוד רעש שיש לי זה לפעמיים בסיבובים שמאלה אני שומע דפםיקות אני יודע שברגע שיש דפיקות זה מעיד על ציריה...

המוסכניק עלה על המכונית ונסע ודווקה אז לא היה שום דפיקות אני הוא בדק תציריה ואמר שהיא טובה זה לא נישמע לי הגיוני...הוא אומר שזה תושבות מנוע... הגיוני?

 

פיאט אונו שנת 90 1.3 קרבורטור...

פורסם

עניתי לך גם בפרטי , רכבך מצלצל גש לחשמלאי לכוון הצתה, הנזק בצלצול מתמשך הוא חור בבוכנה!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
עניתי לך גם בפרטי , רכבך מצלצל גש לחשמלאי לכוון הצתה, הנזק בצלצול מתמשך הוא חור בבוכנה!!

בברכה

צביקה

שכחת גם חור בכיס.

 

וכן, תושבת מנוע גמורה (וקרועה) יכולה לגרום למנוע לדפוק כי יש לו חופש תנועה שלא אמור להיות לו.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אצלי תושבת מנוע קרועה פשוט גרמה לאונו להשמע כמו משאית... רעשים בלתי נסבלים... ותאמינו או לא מוסך אחד אמר לי- מה? הכל בסדר... זה אמור להשמע ככה... :D

...Carpe Diem

פורסם
יש רעש שמעוד מעצבן אותי ואין לי מושג מזה

המכונית שלי נוסעת טוב ואפילוט יותר מזה

אבל יש לי בעיה שמעצבנת אותי...כאשר אני מדביק תדוושה אני שומע רעשים כאילו הקרבורטור לא אוכל תדלק כאילו הוא לא עומד בעומס של הדלק שנכנס אליו...

 

(דרך הגב המכונית מאיצה מהר מאוד אבל אני חושב שהיא תאיץ יותר מהר אם אני יסדר תבעיה האזת...)אבא שלי חושב שצריך ניקוי לקרבורטור... אני גם חושב ככה אבל אני רוצה דעה יותר מקצועית...למישהו יש מוסג מה הרעש הזה?

עוד רעש שיש לי זה לפעמיים בסיבובים שמאלה אני שומע דפםיקות אני יודע שברגע שיש דפיקות זה מעיד על ציריה...

המוסכניק עלה על המכונית ונסע ודווקה אז לא היה שום דפיקות אני הוא בדק תציריה ואמר שהיא טובה זה לא נישמע לי הגיוני...הוא אומר שזה תושבות מנוע... הגיוני?

 

פיאט אונו שנת 90 1.3 קרבורטור...

תבדוק תושבות מנוע

חוץ מזה בצע ניקוי וכיוון קרבורטור ומערכת הצתה.

זה יחזיר את הסכום שיעלה לך מכיוון שסביר להניח שמנוע מכוון יצרוך פחות דלק!

אני ממליץ בחום על צביקה קרבורטורים.

לכתובתו המלאה צור קשר בה"פ. הוא עושה עבודה נפלאה, שוב ושוב.

פורסם

אז ככה היום בבוקר הלכתי לחשמלאי רכב שכיוון לי תהצתה הורים לי טטורים שהיו על 1.5

הרעש אכן היה צלצול(כפי שצביקה קרבורטורים אמר)

החשמלאי שלח אותי למוך קרבורטורים מכייון שלא היה מחובר למפלג צינור שאמור להיות מחובר אליו מהקרבורטור(אין לי מושג מה הוא עושה הצינור הזה, הוא קרה לה קשית איטום)

עכשיו המכונית לא עושה יותר צלצולים

והכל בזכות צביקה שעזר לי והדריך אותי...!

תמשיך לעזור לכל הלא מבינים למיניהם(כמוני חחח)

פורסם

זוהי צינורית ואקום לקידום הצתה.

לגבי הרעשים: חזק את המשולשים. יכול להיות שהם דופקים, אם כי דפיקות בסיבוב מעידות על ציריה או תפוח.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...