Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
FITCH , עם כל הכבוד , אין מה לעשות אתה עדיין קצת ילד ואתה לא ממש מבין את ההשלכות של בחירת לימודים ( גם התואר שאתה "רוצה" לעשות הוא מהתאררים עם השם המפוצץ שנותנים מעט מאוד )

 

גדי , אני עמדתי מול אותן אפשרויות לפני כשנתיים , רק באוניברסיטת ת"א , התחלתי מכונות , המקצוע היה די מענין , אבל אם אתה לא משקיע בזה 100% ובאהבה אין טעם , עדיף לחכות שנה לחשוב טוב טוב מה אתה רוצה לעשות , בינתיים תרשם להכל , יש לך גם ככה עוד זמן.

 

מה שכן אחרי שנה באוניברסיטת ת"א החלטתי שלפחות מבחינת האוניברסיטה הזו לא מתאים לי והתוכניות נדחו לטובת עבודה ( מה לעשות , יש אנשים שעושים כסף טוב גם בלי תואר :) ) והכי הכי חשוב!

כסף ( ולא משנה כמעט כמה עד לרמות מגוכחות ) לא שווה 4 שנים של לימודים אם אתה לא אוהב ולא את ה30-40 שנה עבודה אחרי זה בתחום.

 

קודם לומדים ועושים מה שאוהבים.

אין כמעט עבודות שלא תוכל לחיות מהן יפה מאוד בתור מהנדס.

 

ליביו

תגיד פשוט שוויתרת :-P

 

לעניננו,

 

אני מתחיל שנה שניה בבאר שבע מכונות...

 

תראה בכל הנדסה יש את הפלצנות של המתמטיקה ופיזיקה והשאלה הנותרת היא עד לאיזו רמה מחטטים בקקה.

בחשמל מחטטים הרבה, עד רמת הקוואנטים.

 

אני דווקא מוצא את המקצוע הזה מאוד מעניין, אישית לחשמל גם הייתי יכול להתקבל לא הייתי הולך כי הכל שם פשוט יותר מדי מופשט ובמכונות זה יותר מוחשי.

 

עכשיו אני אסתור את עצמי ואומר שיש לנו מגמת בקרה שזה מאוד קרוב לחשמל ואני שוקל לבחור בתחום הזה בכובד ראש...

 

כמו שכתבתי בהתחלה עד אז יש לי הרבה קקה לעבור...

 

בהצלחה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליביו, עם כל הכבוד, אני עדיין יותר מקצת ילד ואיני מבין את ההשלכות של בחירת לימודים . ;)

 

אני מתחיל מכונות, נראה איך זה, גם ככה זה בחינם...אולי אפילו נסיים מהנדס...

 

בהצלחה לכל השוקדים,

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם
ליביו, עם כל הכבוד, אני עדיין יותר מקצת ילד ואיני מבין את ההשלכות של בחירת לימודים . ;)

 

אני מתחיל מכונות, נראה איך זה, גם ככה זה בחינם...אולי אפילו נסיים מהנדס...

 

בהצלחה לכל השוקדים,

ניר.

FITCH שיהיה לך בהצלחה בכל מסלול שתבחר.

גם לי היתה אותה דילמה לפני אי אילו שנים, למזלי לא התקבלתי לחשמל/או מחשבים בטכניון (לא רציתי ללמוד הנדסה בשום מקום אחר פרט לטכניון...) אבל למכונות כן, ואני לא מתחרט לרגע!

היתרון בהנדסת מכונות (יותר נכון להגיד- הנדסה מכנית) זה המולטידיסיפלינריות של המקצוע, הווה אומר שלרוב אתה נוגע בכל תחום הנדסי אחר שקיים.

חוצמזה, אם תרגיש שזה לא מתאים לך, אתה יכול ללמוד סמסטר או שניים מכונות ולעבור על סמך ציונים לפקולטה אחרת, גם ככה שנה ראשונה בקושי נמצאים בפקולטה עצמה אלא יותר בבניין אולמן הידוע (אל תדאג, אתה תכיר את אולמן טוב-טוב, מואהההההה:twisted::wink: )

אם יש לך שאלות, אתה מוזמן לפנות אלי.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

תודה דני-בוי,

 

"המולטידיסיפלינריות", תפסיק להמציא מילים!!! ;)

 

אני בכלל לא לומד בטכניון...אלא בבראודה.

 

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם

הבחירה הכי חכמה לדעתי היא שתתחיל מכונות .

גם אתה תמיד יכול לעבור בין המחלקות , אחרי שתתחיל ללמוד תראה לאיזה כיוון אתה יותר נמשך , ודבר שני , במכונות יש לך המון מסלולים שונים , יש בקרה , יש מכנטרוניקה , יש ביו-מכניקה וכו .. כך שבמכונות נשארת לך האופציה ללכת לאיזה כיוון שאתה רוצה. הגמישות זה לדעתי שיקול חשוב.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

FITCH, התקבלת לעתודה?

אמרת שקיבלת 583 אם אני לא טועה בפסיכומטרי,זה מספיק בשביל עתודה? כי כשהייתי באוניברסיטת ת"א לפני כמה חודשים כשהצבא שלח אותי לראות אילו תחומים יש בעתודה, אז חילקו לנו חוברות קטנות כאלו שכתוב שם מה הציון הפסיכומטרי הדרוש + ציון בבגרות בכדי להתקבל לקורס מסויים. ראיתי את הדרישות קיבלתי חררה!

דוגמא למכעי המחשב, אם הממוצע של תעודת הבגרות פחות מ95 אתה לא יכול להתקבל בכלל, אם יש לך 95 אז צריך לקבל 800 בפסיכומטרי, אם 97.5 אז 770,אם 100 אז 740 ,אם 100.5 אז 675 ואם 110 אז 615,לדעתי אילו דרישות לא הגיוניות כל כך

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

בגלל זה אני לומד במכללה. מכללה.

 

הדרישות לא גבוהות כמו שציינת, וחוץ מזה זה פרוייקט מיוחד ומקומות שמורים לו במוסדות לימוד מסוימים.

משכנתא זה קל

פורסם

דווקא בגלל שזה עתודה לפעמים דרישות הקבלה גבוהות יותר מאשר הדרישות מסטודנטים רגילים שמנסים להתקבל, וזאת בגלל שמספר המועמדים בעתודה לכל מקום גדול יותר מאשר אצל הסטודנטים (אין הרבה מקומות, וגם אלה שמתמודדים עליהם הם בדרך כלל עם ציונים גבוהים)...

 

 

 

וOPEL ASTRA הדרישות דווקא הגיוניות... אם למדעי המחשב זה נראה לך לא הגיוני, מה תגיד על רפואה...?

פורסם

אופל , הדרישות הגיוניות לגמרי ומקובלות , אני לא מבין מה הפלא ?

תעבוד קשה בתיכון , תעשה בגרות ריאלית טובה , ואז עם הבונוסים ופסיכו טוב אתה תתקבל.

זה לא נס ולא פלא.

 

גדי , כמה שאני זוכר מהזמן שאני חשבתי ( אמנם עברו כמה שנים טובות :) ) לעשות עתודה ( ואני שמח שלא עשיתי ), לא היה הבדל.

 

בקטע של הנדסה במיוחד אם אתם רוצים קטע של ידע שאתם יוצאים איתו ( במיוחד בנושא רחב כמו מכונות , מכנית זה השם של זה בת"א ) , חשוב מאוד שתלכו למקום טוב ולא לעשות את זה במכללה , או אפילו לדעתי , בת"א.

 

איפה אתם עושים את הפרויקט סיום ואיזה , יכול להשפיע לכם הרבה מאוד , וגם המסלול שאתם בוחרים בסוף התואר , זה לא כמו מקרה מדעי מחשב.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מישהו יודע אולי מהם תנאי הקבלה לטכניון ?

אני מתכוון בטוח יש איזה מינימום של יחידות בנושאים מסויימים...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

היכנס לאתר של הטכניון, היכנס ל"מחשבון סכ"ם", תראה כמה יצא לך.

אני אומר לך לאן תוכל להתקבל ולאן לא. יש לי עלון מידע בבית.

משכנתא זה קל

פורסם

סכמים וחתכי דחיה קבלה צריכים להיות גם באתר עצמו של הטכניון.

אבל בכל מקרה ,הסכמים האלו הם של שנה שעברה והם לא בהכרך משקפים את מה שיהיה שנה הבאה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

רוב הזמן אבל הרמה נשמרת קבועה ככה שהסכם הדרוש למקצוע מסויים לא משתנה בדרך כלל בצורה משמעותית (מלבד מקרים חריגים)...

 

 

לגבי הטכניון... אם למשל לא למדת פיסיקה ואתה רוצה להתקבל לחשמל-פיסיקה או ביורפואה אתה צריך לעבור מבחן סיווג בפיסיקה לפני תחילת הלימודים... לגבי שאר מקצועות ההנדסה (מכונות, אזרחית וכדומה), אתה תצטרך לקחת בהן קורס השלמות בפיסיקה בהתחלה ואז לעבור את מבחן הסיווג...

 

בנוסף, יש מקצועות שונים בטכניון שאליהם מומלץ להגיע עם ידע בכימיה (למשל הנדסה אזרחית) או ביולוגיה או מחשבים (ברמה של 5 יחידות)... אומנם זה לא חובה, אבל זה יקל קצת על ההבנה של החומר (בהתחלה לפחות) אם יהיה לך בסיס מסויים...


×
×
  • תוכן חדש...