Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה צריך להיות פשוט יחסית, כבר נתקלתי במקרים הרבה יותר קשים: כאשר אתה הולך לרכוש Abzieher שזה בגרמנית "חולץ", תקנה גם מבער גז קטן, כזה שניזון ממיכל גז רגיל, של אמגזיה קטנה. לאחר שהפעלת WD40, חמם את מרכז הגלגל אבל בזהירות משום שמדובר באלומיניום ולא ברזל; אתה עלול להמיס אותו אם מדובר בנתך זול וסתם ולהרוס אותו במקרה אחר. חמם את הגלגל ולא את הציר עליו הוא יושב. לאחר החימוך הפעל את החולץ אבל תהפוך את הזרועות שלו, תתפוס את הגלגל מפנים ולא מבחוץ. כך אתה קרוב יותר למרכז הציר. אם החולץ לא רוצה לחלוץ, ס ב ל נ ו ת ! כול כאלב ביגי' יומו (ביידיש" כל יום בא כלב...:wink: ). שוב השרה עם WD40 ונסה שוב למחרת.

פורסם

רן שלום

מניסיוני בשיפוצי אופנועים קלאסיים ולפי מצב המנוע בצילום בתמונה אני מציע לך לחפש מנוע אחר במצב יותר טוב .המנוע הזה היה חשוף למים כנראה תקופה ארוכה ,אחרי שתפרק אותו תראה שחלקים רבים פגומים

דבר המייקר את השיפוץ גורם לעצבים בגלל חלקים שלא רוצים להפתח או חלקים שנישברים במהלך הפרוק וגם יאריך לך את זמן השיפוץ.מכוון שמדובר על מנוע נפוץ יחסית שווה לנסות להשיג אחר במצב טוב ,כמובן אם היה מדובר באינדיאן מודל 34 הגישה היתה שונה לחלוטין.

מקווה שתקבל את עצתי.

בהצלחה.

פורסם

שום כלום.

 

אתם מבלבלים בין דברים החרצים במגנטו נועדו לתת גישה לכיוון ובדיקת פלטינה בלבד.

כיום כל מגנטו של אופנוע סגור ,היות וההצתה היא אלקטרונית(אין מה לכוון,חוץ מכוון ראשוני)

בשביל לחלוץ מגנטו תכננו הברגה פנימית על המגנטו והדרך הכי נכונה לחלוץ אותו היא ע"י החולץ הזה.

מה שכן אפשר להשתמש בחריצים הללו ע"מ לחלוץ את המגנטו.

המגנטו אמור להתהדק ע"מ למנוע את סיבובו(הקונוסים והשגם יחד) ,זה שהמגנטו אצלך תקוע זה לא בגלל חלודה או בגלל בעיה מסויימת אלא בגלל שכך הוא מתוכנן.אם הוא לא היה מתהדק בצורה כזאת אז הבעיה הייתה יותר גדולה.

אחרי שתשיג חולץ, או עם ההברגה או שתי זרעות המגנטו יאבד את דעתו(יחלץ החוצה) בזמן קצר מאוד.

לגביי המנוע אל תסתכל בקנקן אלה במה שיש בו...

לילה טוב\בוקר טוב

עמית.

אהה ולגבי משאלות הלב שלי אני חושב שיש בהן 6 אפסים ובטוח שלא 0 או 2 :mm_tongue

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

בשום פנים ואופן לא לחמם ע"י ברנר, אתה תמיס את הלכה שעל החוטים שבתוך המגנטור!

גם שם אני הייתי... :?

 

אפציר, פטיש גומי, WD40 וסבלנות...

אם אין לך את אילו, או אם יש לך חלק תחליפי, אתה מוזמן לאלתר...

 

אגב, לאופנוע שלך יש מלא חלקים, חדשים מהניילון!!!

הונדה קאב מבוסס על אותוו מנוע יחד עם תיבת הילוכים חצי אוטו'.

תזמין שליח פיצה האט, תארוב לו עם נבוט גדול וגזול ממנו את הקטנוע :-P

או שתקנה את החלקים ממוסך

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...