Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עלי לעשות כדי להיות כתב רכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...כתב רכב צריך לדעת שלושה דברים (בטח אמרת משהו אחר לגמרי, אבל זה מה שזכרתי): להבין מכוניות, לדעת לכתוב ולדעת לנהוג....

ועכשיו השאלה החשובה ביותר - אם זה אכן כך, איך לעזאזל אני הגעתי לאן שהגעתי? (לא שזה הרבה, או משהו...) :wink:

ניחוש שלי - שכבת עם חנן גולדבלט.
פורסם
בסוף.. אחרי כל זה.. עניין של כמה שנים, אם תתמיד כמובן, תהיה מוכן לנסות לכתוב במגזין , עיתון , אתר שעוסק בתחום הזה. או במילים אחרות.. תצבור ניסיון והרבה..

והחשוב מכל: קנה איטלקיה ספורטיבית אדומה וגזעית כדי להראות שאתה רציני. :wink:

ואם היא הייתה רכב הדגמה של סמל"ת בעבר, מה טוב.

 

איתמר, נראה לי שאתה יכול לבצע ניתוח לשינוי מין היות ואין מספיק נשים בתחום וחבל שכך. :wink:

מעיין רביב ואילן פסלר (וגם היא בתור עורכת נטו) הן הדוגמאות היחידות שעולות לי בראש.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

גם צרפתיה חמה והרבה אזיקונים הולך...

 

(המממ... זה נשמע מעניין כשרואים את זה על הכתב...)

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

דניאל, לא צריך להסחף, חכה, עוד ג'רמי קלארקסון יהיה קטן לידי גם בלי שאני יעשה ניתוח לשינוי מין או ילבש שמלה עם מיני י:lol::wink: . אין נשים בתחום? אל דאגה, אני אדאג שיהיו יותר, שתהיה לי כתבת כוסית

במגזין "טופ גיר הישראלי" שאני אקים. :wink:

 

קיצור חבר'ה תודה לכולם על העצות, אני אפנים, ומקווה שיצא מיזה משהו...

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם
איתמר, נראה לי שאתה יכול לבצע ניתוח לשינוי מין היות ואין מספיק נשים בתחום וחבל שכך. :wink:

מעיין רביב ואילן פסלר (וגם היא בתור עורכת נטו) הן הדוגמאות היחידות שעולות לי בראש.

 

דניאל

 

שכחת את נורית אוהב-שלום ממגזין הגה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דניאל.. הייתי רציני גם עם ה 20V הקודמת שלי. אמנם שלך מוגדשת , ואני קטונתי כרגע עם 16 שסתומים בלבד ואתה מכיר את הבעלים הקודמים בערך כמוני, אתה מבין שהייתי חייב ליטול ממנו את הייצור הזה לפני הכחדה טוטאלית.

 

תמסור ד"ש לשוורץ..:smile:

 

ואם אתה רואה גם את שמרון אנג'ל באיזשהו שלב, תשאל אותו אם הוא זוכר לפני 12 שנים, כשבאו אליו שני בחורים עם קליאו RSI אדומה לחיפה לבחון אותה מול ה סיטרואן ZX וולקן.. מסקרן אותי לדעת אם זוכר את זה.. :wink:

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם
גם צרפתיה חמה והרבה אזיקונים הולך...

 

(המממ... זה נשמע מעניין כשרואים את זה על הכתב...)

 

טל

יש הרבה תיירות מצרפת עכשיו, אפשר לארגן משהו:|

פורסם
גם צרפתיה חמה והרבה אזיקונים הולך...

טל, יש משהו שאתה רוצה לספר לנו?

אנחנו (ואני בהחלט מדבר בשם כולם) ממש נשמח לשמוע. :grin:

שכחת את נורית אוהב-שלום ממגזין הגה.
וואלה, לא מכיר.

האם היא מתעסקת בתחום העיתונאי בלבד (ע"ע אילן פסלר) או שהיא חוטאת גם בכתיבה ובנהיגה?

אל דאגה, אני אדאג שיהיו יותר, שתהיה לי כתבת כוסית

במגזין "טופ גיר הישראלי" שאני אקים.

אני חושב שקצת הקדימו אותך ברעיון ל"מיזם" הזה, אהממ. :wink:

דניאל.. הייתי רציני גם עם ה 20V הקודמת שלי. אמנם שלך מוגדשת , ואני קטונתי כרגע עם 16 שסתומים בלבד ואתה מכיר את הבעלים הקודמים בערך כמוני, אתה מבין שהייתי חייב ליטול ממנו את הייצור הזה לפני הכחדה טוטאלית.

הייתה לך 5 צילינדר?!

גם שלך מוגדשת, אם זכור לי נכון. :twisted:

אם הכחדה טוטאלית פירושה פיזור טוטאלי של שערות כלב ברכב, אזי אתה צודק.

אני לא חושב שהאוטו סבל אצל אלמקייס. מצד שני, אני בטוח שהמנוע צבר די הרבה פיח...

ואם אתה רואה גם את שמרון אנג'ל באיזשהו שלב, תשאל אותו אם הוא זוכר לפני 12 שנים, כשבאו אליו שני בחורים עם קליאו RSI אדומה לחיפה לבחון אותה מול ה סיטרואן ZX וולקן.. מסקרן אותי לדעת אם זוכר את זה..
אני פוגש אותו מדי פעם במבחני דרכים. איש יקר.

יכול להיות שהיום, עם מיאטה mk2 ופחות שיער, הוא לא ממש יזכור. :wink:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

דניאל, חלוקים אנחנו בדעות לגבי האדון הקודם שהחזיק בילדה האדומה. ישנה הזנחה מסוימת אני מסכים איתך, אבל את השואה האנטומית שהרכב הזה עבר לקח לי הרבה זמן לשפכטל, ועוד היד נטויה.

 

לגבי המנועים, כן ה 16 שלי מוגדשת [ לא חסיד של טורבו אגב] , ובאשר ל 20V , טעיתי. אמרתי הייתה כשהיא עדיין קיימת. שירתה אותי בערך 3 שנים ועברה ליישות אחרת במשפחה. ולא מדובר בקופה. אותו מנוע, אותו אבא, אבל גוף אחר...:wink:

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם
לגבי המנועים, כן ה 16 שלי מוגדשת
וואלה? לא שמתי לב כשנהגתי עליה... LOL :lol:

 

כשתרצו למכור את המנוע של הבראבו HGT, אני אהיה שם. :wink:

טוב, נמשיך בה"פ אם צריך, ניר.

24-03-05_0121.jpg

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...