Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת שמן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי נזילת שמן בין הראש מנוע לבין הבלוק, במוסך ניסו לתקן את זה כבר 3 פעמים וזה מחזיק כל פעם כמה מאות קילומטרים ושוב הנזילה חוזרת.

הם פירקו את הראש, לכן לדעתי כל הקומפרסיה הלכה, ואני מרגיש איבוד כוח.

מה אתם מציעים לעשות, יש איזה חומר אטימה שיחזיק בחום.

הציעו לי תוספת לשמן שאמורה לאטום חריצים, האם זה יעזור :?::(

תודה לכולם

2pac

west side

פורסם
שלום לכולם.

יש לי נזילת שמן בין הראש מנוע לבין הבלוק, במוסך ניסו לתקן את זה כבר 3 פעמים וזה מחזיק כל פעם כמה מאות קילומטרים ושוב הנזילה חוזרת.

הם פירקו את הראש, לכן לדעתי כל הקומפרסיה הלכה, ואני מרגיש איבוד כוח.

מה אתם מציעים לעשות, יש איזה חומר אטימה שיחזיק בחום.

הציעו לי תוספת לשמן שאמורה לאטום חריצים, האם זה יעזור :?::(

תודה לכולם

 

תחליף מוסך.

שיבדקו שאין סדקים בראש או בבלוק ושישתמשו באטמים חדשים איכותיים. הבעיה שאתה מתאר אינה צריכה להופיע אחרי כמה מאות קילומטרים, גם לא אחרי כמה אלפים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק צודק, ואם החליפו לך ראש מנוע 3 פעמים, החור בכיס אצלך מאוד גדול ואני מאמין שבן אדם צריך להבין שצריך להחליף מוסך.. אחרי 3 פעמים ראש מנוע באותו מוסך בגלל תיקון לקוי.

ממה שאני יודע, צריך לפתוח לך שוב ראש מנוע, לנקות להשחיז ולאטום כמו שצריך, שזה אומר שגם לעשות הברזות חדשות אם צריך , ובמקרה שלך נראה לי שצריך , כי כנראה המוסכניק חיפף וסגר את אחד הברגים של הראש, למרות שהוא "הסתובב על ריק"

חומר למחשבה........

ובהצלחה

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם

אתם צודקים לגבי המוסך (הוא חרא) אבל האוטו עדיין באחריות (פונטו ספייס 2001) לכן הם שולחים אותי לשם. :evil:

במוסך הם שמים מן חומר איטום בין הראש לבלוק אבל כמו שכבר אמרתי זה ממש לא עוזר

2pac

west side

×
×
  • תוכן חדש...