Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 2002 LX אוט'.

*רציתי לדעת איפה המחשב רכב שלי. . .

השאלה נובעת לאחר שקראתי בגייד של הרכב שיש דגמים עם אופציות אחרות ולכן השאלה הנובעת מכך היא

אם אני הולך למוסך חלקים של מאזדה וקונה מחשב כמו של GLX האם יהיו לי את האופציות שרשום שם

שיש לדגמים האחרים?

או שפשוט חסר לי תוספת שיש לGLX?

*יש לי חיבור פלסטיק ריק בדיוק מתחת להגה- מישהו יודע מזה אמור להיות?

*אני רוצה להוסיף תאורה לרכב ואני רוצה שהיא תפעל ביחד עם הפעלת הסויטצ' של האורות(תאורה פנימית)

וניסיתי לעקוב אחרי הצמה שיוצאת מהפיוז של התאורה הפנימית וזה כמעט בלתי אפשרי לעקוב אחריה ובלי

קשר איך אני מחבר את זה לשרשור שיוצא אחרי הסויטצ'?

*דבר נוסף שאני רוצה לעשות זה לשים תאורת מפות, יש לי משהו קטן יפה וחמוד השאלה היא איך אני

מפרק את הגג ומחבר את התאורה הנוכחית לתאורה החדשה? והאם זה לא יתחמם יותר מדי?

יענו להחליף פיוז או משהו כזה ליותר חזק?

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

יענו רצוי שתלך לחשמלאי ואל תשחק יותר מדי עם האוטו שלך כדי שישאר לך אוטו.

 

מבלי לפגוע, לפי השאלות שלך שיש להם באמת מקום, רצוי שתעשה כל מה שמעניין אותך, אבל לא לבד.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הדבר הייחידי שאני רוצה לעשות לבד זה התאורה לרכב לא יותר מזה.

כל השאר זה דיי ברור לדעתי שאני לא אתעסק עם זה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

שקד,

 

דבר ראשון: להחליף מחשב רכב זה בד"כ סיפור יקר. כמה יקר? כמה אלפים טובים. טובים מאוד.

דבר שני: חוץ מהמחשב רכב שתחליף, גם תצטרך להחליף צמות חוטים, כי בד"כ לכל מחשב יש צמה שונה, גם אם היא מאוד דומה לצמה המקורית. אם אתה ממש רוצה GLX - חפש כזו. מאזדה לאנטיס היא לא רכב נדיר כ"כ (אני חושב).

דבר שלישי: אם סה"כ אתה מעוניין בתאורת מפות - אין בעיה. קנה ספוט כמו שאתה מחפש באוטו דיפו וסע לחשמלאי רכב שיתקין לך אותו תמורת סכום זעום.

יחסוך ממך הרבה סיכון מיותר ובעיות.

 

לא מתעסקים בשום פנים ואופן במחשב רכב!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כל מיני חארטות שקראתי בחוברת של הרכב.

סה"כ זה רכב חדש ואני מתעניין ורוצה פשוט לדעת.

לגבי התאורת מפות זה ממש מגעיל מה שאני חושב שאתה מתכוון אליו(הנורה שמחוברת לאיזה מוט קשיח כזה

שמתכופף בזויות שונות)

אני מעדיף תאורת גג כי גם אפשר ליסוע איתה ולקרוא מפה תו"כ. אין מצב שאני שם באוטו את מה שרשמתי למעלה.

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

×
×
  • תוכן חדש...