Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי היום ויכוח עם אבא שלי שבעת שמניעים רכב אחר שהמצב שלו הלך, מה לחבר קודם בכבלים, את הפלוס ואז את המינוס? או את המינוס ואז את הפלוס? וגם שמוציאים את זה מה להוציא קודם?

 

 

תודה מראש.

פורסם

אתה יכול להשים ראשון את מה שאתה רוצה את הפלוס או את המינוס זה לא כזה משנה...

רק תבדוק שזה פלוס עם פלוס מינוס עם מינוס

פורסם

למה אתה סתם מקשקש ?

רישמית תיקנית ובטיחותית מה שהבחור למעלה אמר זה נכון

פלוס מטעין לפלוס נטען, מינוס נטען לאוזן הרמת מנוע (שהיא מייצגת את המינוס של המטעין) ולמה זה ? כי ברגע סגירת המעגל תמיד יש גיצים והחומצות שעולות מהמצבר עלולות להתלקח,

פורסם

וגם יש מכוניות חדשות שבכוונה אין גישה למינוס מהמצבר כדי שאנשים כמו זה שאמר שהסדר לא משנה לא ימיסו מצבר ויעשו שטויות

 

אגב ושמוציאים מוצאים בדיוק הפוך כמו תפילין, מינוס חי/אוזן > מינוס מת > פלוס מת > פלוס חי

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

הסדר הנכון:

פלוס חי לפלוס מת.

מינוס חי למינוס (או- יותר רצוי - חלק מתכתי חשוף) מת.

 

 

סיבות:

1. חיבור פלוסים נעשה בהתחלה כדי למזער אפשרות לקצר (נגיעה בטעות עם הפלוס בגוף הרכב השני לפני שחובר המינוס לא תגרום קצר).

2. החיבור האחרון עשוי ליצור ניצוץ - רצוי שחיבור זה יהיה במקום רחוק מהמצבר, מצברים פולטים לפעמים גז מימן שהוא דליק ביותר.

 

ניתוק הכבלים בסדר הפוך לסדר החיבור שפורט (הסיבות זהות)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אוזן הרמת מנוע זה אצלי באימפרזה וו ליד האלטרנטור, הכוונה באוזן הרמת מנוע זה מינוס מתכתי מרכזי, לרוב קיים ליד האנטרנטור ויש רכבים שליד הסטרטר, באימפרזה יש גם ליד הסטרטר אבל האוזן העיקרית היא ליד האלטרנטור

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
אוזן הרמת מנוע זה אצלי באימפרזה וו ליד האלטרנטור, הכוונה באוזן הרמת מנוע זה מינוס מתכתי מרכזי, לרוב קיים ליד האנטרנטור ויש רכבים שליד הסטרטר, באימפרזה יש גם ליד הסטרטר אבל האוזן העיקרית היא ליד האלטרנטור
והתפקיד היחידי שלו הוא לחיבור כבלים בצורה בטוחה?
פורסם

אתה טועה חנן - הרמת מנוע, הכוונה להפעלתו כמו "יש לי מגבר מרים ת'מערכת משהו פצצה" "יש לי טורבו מרים ת'מנוע לפנים"

 

בגלל זה אוזן הרמת המנוע הכוונה לאוזן שיעודה הוא חיבור כבלי לשם "הרמתו"

:-D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

פורסם
הסדר הנכון:

פלוס חי לפלוס מת.

מינוס חי למינוס (או- יותר רצוי - חלק מתכתי חשוף) מת.

 

 

סיבות:

1. חיבור פלוסים נעשה בהתחלה כדי למזער אפשרות לקצר (נגיעה בטעות עם הפלוס בגוף הרכב השני לפני שחובר המינוס לא תגרום קצר).

2. החיבור האחרון עשוי ליצור ניצוץ - רצוי שחיבור זה יהיה במקום רחוק מהמצבר, מצברים פולטים לפעמים גז מימן שהוא דליק ביותר.

 

ניתוק הכבלים בסדר הפוך לסדר החיבור שפורט (הסיבות זהות)

 

מה הכוונה רחוק מהמצבר? אני לא מחבר אותו למצבר עצמו?

×
×
  • תוכן חדש...