Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן , בכניסה לקרית שמונה יש ניידת עם לייזר בקטע של כביש די חדש וטוב שאפשר להרביץ בו מהירות.

 

ספר לי על זה :mm_cry:

 

פושע שכמוני. 111 קמ"ש ! כביש ריק ,שעת בן ערביים בירידה.

 

הנזק : ממל"ז , 250 ש"ח ללא נק'.

פורסם
אני לא ראיתי אף משטרה לכל אורך הדרך בכבישים האלו. היה ריק לחלוטין.

 

מצד שני היה קטע משעשע למדי בדרך לצפון, בסביבות עין שמר הזכור לטוב, צומת כרכור אם אני זוכר נכון - הייתה אדומה כולה. הרמזורים היו תקועים על אדום. כולם.

 

היה פקק קטן לכיוון שאני נסעתי בו, אבל מדי פעם היה אמיץ אחד שיצא ואחריו עוד עשרות. אני הגעתי ונעמדתי ראשון ברמזור. אחרי כמה שניות התעשתתי ועברתי גם אני, לא לפני ששמתי לב שלבאים ממולי יש... מצלמה!! המסכנים נתקעו שם כשהם לא יכולים לזוז, פן יצולמו, בעוד הם צופים בי ובכל שאר המכוניות עוברות באדום בנתיב הנגדי להם :lol:

 

רוני

 

 

אז זהו שראש ישראלי עובד אחרת , הרי אחרי הכל זו לא בעיה

אתה יוצא החוצה מוריד את המספר נוסע מצולם ועוצר אחרי זה להרכיב חזרה..

המספר מורכב בניטים ? אין בעיה , עוצר יוצא החוצה תולה מגבת / נייר דבק

כל דבר שיכול להסתיר , נוסע ואחרי זה מסיר... :shock::D

פורסם

גם אצלי חרוסת מתעכלת יותר טוב בנהיגה.

את הסדר עשיתי בבית הארחה בקיבוץ מעגן. למחרת ב-6:15 כבר הייתי באוטו. יציאה לכביש 98 לכיוון חמת גדר.פניה ימינה לעליה למבוא חמה. הכביש ריק, עיניים טרות אחר משכימי קום אחרים. 4 פניות ראש סיכה והצמיגים צווחים.

ממשיך עד רמת מגשימים, שמאלה לכביש 808, ומשם נסיעה מהירה עד לצומת וואסט.יורד לכביש 918 ומשם ממשיך לגדות, מחניים, ראש פינה ויורד לכיוון טבריה. צומת ורד הגליל לוקח שמאלה לכיוון אלמגור. הכביש הזה תמיד כיף לי יותר בירידה. מגיע לכנרת. בשלב הזה ראשוני הלנטיסים הכסופים כבר נראים באופק. עובר למוד מתון. שם דיסק של spyro gyra ונוסע רגוע רגוע חזרה למעגן.

 

ביום שישי הדרמתי לים המלח. כיוון שיצאתי אחרי 10:30, הכבישים היו כבר מלאים, כך שהנסיעה עברה לה ברוגע... חוץ מהעובדה שאם אני כבר בים המלח, זה ממש פשע לפספס את כביש סדום-ערד. לשמחתי, הוא היה דליל במכוניות (יום שישי - ארבע וחצי בצהריים).

אך..... תענוג :D

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...