Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, saar5555 כתב:

במצב "שיוט" כזה, מופיעה האות D - ללא ההילוך כפי שבנסיעה מופיע D וההילוך D3, D4 וכו'.  לא תיארתי לעצמי שזה מצב ניוטרל.  טוב לדעת.

אפשר לראות שהסל"ד צונח.

  • רעיון טוב! 1

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, Buki כתב:

משאית עם הפונקציה הזו עוברת לניוטרל כשעוזבים גז בדיוק מאותה סיבה.

עוברת לניוטרל בסדר אבל שאר עזרי הבלימה?זה נתון לשליטת הנהג?

לעניות דעתי (ואשמח לתיקון אישרור) בתיבות opticruse של סקאניה למשל יש ידית ששולטת בעוצמת הבלימה על שלל גווניה כאשר מורידים רגל מהגז אך לא נראה לי שאפשר לשייט ללא בלימה כלל.

עריכה אחרונה על ידי דג
פורסם

לידית המאט יש בדרך כלל 4 מצבים, מצב כבוי ו 3 מצבי עוצמה. 

 

יכול להיות גם כפתור שמכבה/מדליק שילוב אוטומטי של המאט בלחיצה על דוושת הבלם. 

 

IMG_20240907_144726.thumb.jpg.2009ddde390d4cefed0669472cfddc03.jpg

 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, Buki כתב:

לידית המאט יש בדרך כלל 4 מצבים, מצב כבוי ו 3 מצבי עוצמה. 

 

יכול להיות גם כפתור שמכבה/מדליק שילוב אוטומטי של המאט בלחיצה על דוושת הבלם. 

 

IMG_20240907_144726.thumb.jpg.2009ddde390d4cefed0669472cfddc03.jpg

 

 

 

 

יכול להיות גם 5 ו-6 מצבים במשאיות שמשלבות ריטארדר ובלם מנוע מסוג ג'יקוב.

עריכה אחרונה על ידי redroze
  • מעניין 1

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לפותח השירשור.

לסובארו שלך גיר רציף.

לסקודה גיר DSG , על התנהגותו המורכבת, כתבו כאן באריכות רוב המגיבים.

שתי מכוניות, שתי סוגי התנהגות. כמה לא מפתיע.

פורסם
לפני 3 שעות, redroze כתב:

יכול להיות גם 5 ו-6 מצבים במשאיות שמשלבות ריטארדר ובלם מנוע מסוג ג'יקוב.

בכל פעם שאתה מתקן אותי במשהו קטן אני אומר לעצמי "וואלה אני מבסוט, לפחות הרוב היה נכון".

 

אני לא נהג משאית ולא קשור לתחום, זה סתם עוד משהו שמעניין אותי אז אוהב לראות, לקרוא וללמוד דברים. 

 

 

פורסם
בתאריך 7.9.2024 בשעה 11:03, Buki כתב:

משאית עם הפונקציה הזו עוברת לניוטרל כשעוזבים גז בדיוק מאותה סיבה. 

הנושא סתם מסקרן אותי...

אני לא נהג משאית במקצועי אבל מחזיק רישיון ויצא לי לנהוג בסקאניה עם אופטיקרוז לפני כמה חודשים ולא שמתי לב שהיא נכנסת לניוטרל גם כאשר הריטרדר על אפס.

 

בדקתי היום מול נציג סקאניה רישמי שטוען שאם אתה על מצב אוטומט התיבה נשארת בהילוך בשיוט ללא גז או נגיעה בבלם, בניגוד למה שדובר פה על dsg חדשות וזה באמת כדי לא לגרום לדרדור יתר.

 

לטענתו כדי לדרדר את המשאית בניוטרל הנהג חייב באופן אקטיבי לכבות ריטרדר + להעביר את בורר ההילוכים למצב ידני ולבחור ניוטרל, זה לא קורה באוטומט.

פורסם
בתאריך 7.9.2024 בשעה 12:17, רוןS כתב:

אפשר לראות שהסל"ד צונח

אכן, היום שמתי לב שבמצב שהנורה eco דולקת, הסל"ד יורד למצב כמו בניוטרל. רשום D ללא מספר הילוך והאוטו משייט עם האטה.  

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

המעבר האוטומטי לניוטרל- זה טוב או לא?

מצד פגיעה אפשרית בתיבה ובכלל אם חוסך משהו בדלק?!

שואל כי אצלי ברכב יש כפתור אקו וזה בעיקר מה שהוא עושה - נותן לרכב לגלוש על ניוטרל. אגב, בספר הרכב כתוב שזה מתבטל אוטומטית החל משיפוע מסויים.

עריכה אחרונה על ידי elihershko
איות
פורסם
לפני 4 שעות, elihershko כתב:

המעבר האוטומטי לניוטרל- זה טוב או לא?

מצד פגיעה אפשרית בתיבה ובכלל אם חוסך משהו בדלק?!

שואל כי אצלי ברכב יש כפתור אקו וזה בעיקר מה שהוא עושה - נותן לרכב לגלוש על ניוטרל. אגב, בספר הרכב כתוב שזה מתבטל אוטומטית החל משיפוע מסויים.

כפתור אקו - חסכון בדלק, לא מאפשר לנצל את מלוא כח המנוע, העברת הילוכים נעשית בסל"ד נמוך מידי,

גורם לתגובה איטית של הרכב,   לדעתי - סיכון בטיחותי.

אם רוצים לחסוך - עדיף מנוע קטן יותר, במקרה של VAG  מנוע 1.0 ליטר.

 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...