Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול לפני נסיעה רצינו לשים שמן מים לרכב מיצובישי גרנדיס 2010. מילאנו מים ירוקים המיכל הייעודי, ופתאום ראינו שצף מעליהם נוזל חום, בצבע של קפה עם חלב, מוקה כזה, ובמרקם שמנוני ואטום. 

ניסינו בהתחלה לספוג אותו עם מגבון, ואז ראינו מהצד שיש ממש גובה של כעשר סנטימטר של נוזל כזה שצף על המים הירוקים ששמנו.

בסוף מילאנו עוד ועוד ועוד מים ירוקים עד שכל הנוזל הזה פשוט יצא...

 

הרכב נוסע די רגיל כל הזמן, לא ראינו איזה נורה מיוחדת חוץ מזה שהמזגן קצת מג'עג'ע פעם עובד פעם לא, רק לא נראה לי שזה קשור...

 

מה זה אומר ומה צריך לעשות?

 

ואם כבר, מה יכול לעזור לשפר את צריכת הדלק?

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, גלילה הגלגלית כתב:

אתמול לפני נסיעה רצינו לשים שמן מים לרכב מיצובישי גרנדיס 2010. מילאנו מים ירוקים המיכל הייעודי, ופתאום ראינו שצף מעליהם נוזל חום, בצבע של קפה עם חלב, מוקה כזה, ובמרקם שמנוני ואטום. 

ניסינו בהתחלה לספוג אותו עם מגבון, ואז ראינו מהצד שיש ממש גובה של כעשר סנטימטר של נוזל כזה שצף על המים הירוקים ששמנו.

בסוף מילאנו עוד ועוד ועוד מים ירוקים עד שכל הנוזל הזה פשוט יצא...

 

הרכב נוסע די רגיל כל הזמן, לא ראינו איזה נורה מיוחדת חוץ מזה שהמזגן קצת מג'עג'ע פעם עובד פעם לא, רק לא נראה לי שזה קשור...

 

מה זה אומר ומה צריך לעשות?

 

ואם כבר, מה יכול לעזור לשפר את צריכת הדלק?

שכנראה ראש מנוע נפרץ ויש דליפה של שמן למערכת קירור.

 

לא נוסעים ככה,חייב בדיקה וטיפול,

אחרת הרכב יושבת בקרוב.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם (נערך)

אני מנחש שקיימת בעיה של ערבוב שמן מנוע או גיר עם נוזל הקירור בגלל פריצה של מחליף חום של שמן מנוע (במידה וקיים) או פשוט מילאתם נוזל קירור לא מתאים למפרט ייצרן הרכב.

ערבוב של נוזלי קירור המיוצרים בטכנולוגיה שונה עלולים לגרום שינוי בצבע הנוזל הקיים במערכת הקירור.

 

המלצות:

1. לגשת למוסך ולבדוק האם קיימת בעיה של ערבוב שמן מנוע עם נוזל הקירור.

2. לבצע ניקוי ייסודי של מערכת הקירור ומילוי נוזל קירור מקורי או שווה ערך.

https://www.justmotor.co.il/product/נוזל-קירור-מקורי-מיצובישי-mz313950

 

לפני 11 דקות, גלילה הגלגלית כתב:

הרכב נוסע די רגיל כל הזמן, לא ראינו איזה נורה מיוחדת חוץ מזה שהמזגן קצת מג'עג'ע פעם עובד פעם לא, רק לא נראה לי שזה קשור...

 

במידה וטמפ' נוזל הקירור עולה מעל ערך מסויים באופן אוטומטי מחשב ניהול מנוע או מערכת בקרת אקלים מכבה את המזגן

בכדי להוריד עומס מהמנוע.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 2

איזה כייף לי :)

פורסם

קודם כל צלם ותעלה כדי שנראה.

 

יכול להיות ערבוב עם שמן שיכול לקרות מפריצה של האטם ראש מנוע או פריצה מהקולר שמן (שמן גיר או שמן מנוע)

עוד אופציה כמו שציינו זה ערבוב של נוזלים לא מתאימים

אני לא יודע איזה נוזל קירור מתאים לרכב שלך אבל תבדוק בספר רכב מה מתאים. אם שמת משהו לא מתאים לרוקן הכל ולשים מחדש

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...