Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי ראב4 E-Motion 2020.

יש לי Waze מובנה ברכב עם כרטים סים וחבילת גלישה.

רכשתי את הרכב יד2 לפני כמה חודשים והכל עבד כמו שצריך.

 

לאחרונה התחילו בעיות עם מערכת הניווט - תמונה מצורפת.

ז"א כשאני לוחץ על כפתור Map רצוף במערכת אצלי, מופיע לי מסך מטושטש כזה, לא כל כך קשור.

המוסכים קוראים לזה "מסך מרצד".

 

הייתי במוסך טויוטה, לא עשו יותר מדי, אמרו לי צריך להחליף מערכת שלמה, מחיר בערך 2,000 ש"ח.

הייתי בגיל-קאר בת"א פעמיים. בפעם הראשונה עשו איפוס שעזר לכמה ימים.

בפעם השנייה עשו עדכון תוכנה. שרד למשך שבועיים.

כשהתקשרנו אליהם אמרו לנו שכנראה או שיש בעיה באיזה כבל שכרגע ממש אין במלאי או שאפשר להחליף מערכת שלמה, עלות בערך כ 2,000 ש"ח.

ההרגשה היא שגם הם כנראה פחות ששים להחליף לנו את הכבל ומעדיפים שנשדרג מערכת, אבל זו רק הרגשה סובייקטיבית שלי.

במודיעין קיבלתי הצעה במקום פרטי שמטפל במערכות ואבזור לרכבים - 1,500 ש"ח להחלפת מערכת + אחריות לשנה.

 

אשמח לתובנות לגבי הבעיה, האם מישהו מכיר ומה אפשר לעשות.

אתחיל בזה שאני לא רואה סיבה למה להחליף מערכת.

אם מישהו מכיר את הבעיה והאם זה קשור לכבל כלשהו אז לאן לפנות.

אם באמת אין מנוס וצריך לשדרג מערכת אז האם יש המלצות בנושא.

 

אשמח לתובנות אחרות/אפשרויות אחרות.

 

המון תודה.

 

 

 

image.thumb.jpeg.bb564bf42a01f9c28590974f14184712.jpeg

 

פורסם

אם רק היית מפרק את כל החלק האמצעי ומבין איזו חרטבונה עשו שם. המערכת שלהם מורכבת משתי קופסאות קטנות שממוקמות מאחורי הכפתורי מיזוג. והן נראות כמו צרות. מלא חוטי שמחוברים בצורה חובבנית לרתמה המקורית ולמערכת של האוטו. כמעט כל נגיעה שם תגרום לבעיה כזאת או אחרת. יכול להיות שהכבל זז קצת או שבאמת התקפל יותר מידי ונפגם. אם אתה נשבר תבקש שיחזירו למצב מקורי לפני התקנת המערכת שלהם ותקנה מערכת מעלי או משהו שמתחברת לרתמה המקורית בלי כל השיט הזה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...