Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הספיק לי רכב גרמני. אחרי הוצאה כבדה של מוח גיר יש צורך בהחלפת מאייד, בנוסף יש צריכת שמן מוגברת ביותר ונדרש אוברול. לא מעוניין ברכבי טורבו יותר

הגודל של הגולף כן התאים לי,

האם I20 2015 לאחר מתיחת הפנים תתאים לי? עד איזו שנה מגיע המנוע האטמוספרי?
מחפש גם סיוויק 2015 / לנסר / מאזדה 3 גם 1.5 אך כל הרכבים משמעותית מעל המחירון שלהם

 

- יש סוחרים שמעלים למכירה רכבים שנראים טוב עם דוח סליקה לא מחשיד והמחיר לא גבוה במיוחד, אז מה הם מרוויחים מכל הסיפור? הרכבים בוודאות עם תקלות שהוסתרו?
 

 

פורסם

סיוויק האצ'בק 1.8, שנתון ? מה שנכנס לתקציב. 

תחפש מאנשים פרטיים שהחזיקו בבעלותם האחרונה כמה שנים לפחות.

אצל סוחרים אפשר ליפול על תקלות, תאונות (אם אתה לא מבין טוב בכל העסק).

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל הרכבים שציינת נמצאים בלוחות יד 2 בכמויות גדולות, לא רואה סיבה ללכת לסוחר, תשתדל להמנע מכך עד כמה שניתן.

אי20 קטנה, הרבה פחות מרווחת מהגולף שהיתה לך. מנוע 1400 מאוד מיושן מחובר לגיר פלנטרי 4 הילוכים נותנים רכב עצל מאוד, ובאופן מפתיע גם די צמא ביחס לגודל שלו.

לאשתי היתה אחת כזו, מכרנו עם 75000 קמ ללא תקלות, הרכב נסע קבוע על ציר מודיעין ירושלים ואכל דלק כאילו מנוע 2000. בעליות התקשה מאוד וחי על הקצה הגבוה של בקאלת הסל״ד כדי להתקדם כראוי.

הסיוויק והמאזדה 3 ירגישו נמרצות יותר וחזקות בהרבה, גם מרווחות יותר מהיונדאי. 

כולן נחשבות מכוניות אמינות, שילוב מנצח של מהוע אטמוספרי וגיר פלנטרי.

אופציה נוספת- יונדאי אי25 מנוע 1600, יש לה יתרון על האיי20 בעיקר במנוע אבל גם בבגאז.

רק תזהר מרכבים שהיו השכרה לשעבר, במיוחד כאלה שהגיעו לשירות צה״ל.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 29.7.2024 בשעה 21:38, Roycohen1979 כתב:

כל הרכבים שציינת נמצאים בלוחות יד 2 בכמויות גדולות, לא רואה סיבה ללכת לסוחר, תשתדל להמנע מכך עד כמה שניתן.

אי20 קטנה, הרבה פחות מרווחת מהגולף שהיתה לך. מנוע 1400 מאוד מיושן מחובר לגיר פלנטרי 4 הילוכים נותנים רכב עצל מאוד, ובאופן מפתיע גם די צמא ביחס לגודל שלו.

לאשתי היתה אחת כזו, מכרנו עם 75000 קמ ללא תקלות, הרכב נסע קבוע על ציר מודיעין ירושלים ואכל דלק כאילו מנוע 2000. בעליות התקשה מאוד וחי על הקצה הגבוה של בקאלת הסל״ד כדי להתקדם כראוי.

הסיוויק והמאזדה 3 ירגישו נמרצות יותר וחזקות בהרבה, גם מרווחות יותר מהיונדאי. 

כולן נחשבות מכוניות אמינות, שילוב מנצח של מהוע אטמוספרי וגיר פלנטרי.

אופציה נוספת- יונדאי אי25 מנוע 1600, יש לה יתרון על האיי20 בעיקר במנוע אבל גם בבגאז.

רק תזהר מרכבים שהיו השכרה לשעבר, במיוחד כאלה שהגיעו לשירות צה״ל.

 אנחנו מחזיקים i20 2015 כבר כמעט 8 שנים. קניהו את הרכב בסוף 2016 כם 8k קמ והיום הקילומטראז עונד על 52k קמ.

הרכב מפגין אמינות גבוהה ונכנס למוסך פעם בשנה לטיפול תקופתי.

יחידת ההנעה הפשוטה היא מתכון לאמינות גבוהה.

הביצועים הםלא הצד החסק של הרכב, אבל הוא נעעם ונינוח

פורסם
בתאריך 29.7.2024 בשעה 19:18, Fixesss כתב:

 

- יש סוחרים שמעלים למכירה רכבים שנראים טוב עם דוח סליקה לא מחשיד והמחיר לא גבוה במיוחד, אז מה הם מרוויחים מכל הסיפור? הרכבים בוודאות עם תקלות שהוסתרו?
 

אני לא מבין את שאלתך "מה הם מרוויחים מכל הסיפור?"

הם מרוויחים כסף....

לא, אין ודאות שיש תקלות מוסתרות. אבל צריך לבוא חשדנים.

מה שכן וודאי אצל סוחר הוא שאין מציאות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...