Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי ההיגיון שלך, אנשים לא עומדים בזה במציאות. 

הילדים שלי כבר גדולים אבל כשהיו תינוקות אף פעם לא הייתה לי  או לאשתי בעיה עם זה.

לא מסתכלים על תינוק בנהיגה, בדיוק כמו שלא יעלה על הדעת להסיע ילדים ללא התקן ריסון מתאים.

זה שחצי מההורים בגן אין להם בעיה להעלות ילד שישי לא חגור על הרכב ל"הקפצה" קטנה, לא הופך את זה למתקבל על הדעת.

ודווקא כשהתינוק נמצא מקדימה פוטנציאל הסחת הדעת שלו הרבה יותר גדול.

כשהוא מאחור, אתה יודע שאי אפשר להסתכל עליו ובזה זה נגמר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אל תערבב בין היגיון למציאות. יש את המציאות, כפי שאני רואה אותה (ולפי תגובתך, אנחנו מסכימים לגבי המציאות הזו - כלומר, יש לא מעט אנשים שנוהגים בחוסר אחריות כאשר תינוק נמצא ברכב). ההיגיון שלי הוא מה יש לעשות בהינתן המציאות הזו. כאן, אם לא השתכנעת מהטיעונים שלי - זכותך (הם גם לא חלים עליך, אז זה עוד פחות קריטי). אבל בוא גם לא נתתמם - אנשים פה בחירוף נפש נגד הצבת הסלקל מקדימה, ויחד עם זאת - תראה לי בן אדם אחד בוגר שייסע בספסל האחורי מאחור, כשהמושב מקדימה פנוי (מלבד מונית, ואפילו שם אנשים יושבים בצד ולא באמצע), למרות שהמושב האמצעי מאחור בטיחותי יותר - לא רק עבור סלקל.

 

בסופו של דבר, ההצעה שלי להצבת הסלקל להורה המתחיל תהיה כזו:

 

1. המיקום הכי בטוח עבור הסלקל במקרה תאונה הינו מאחור באמצע, אז התחל מלמקם אותו שם.

2. בזמן נהיגה, לא משנה מה התינוק עושה (בוכה, וכו') - אל תתייחס ותתרכז בנהיגה. ואם זה מקשה על הריכוז - עצור מיד בצד וטפל בו לפני המשך הנסיעה.

3. הבט עמוק פנימה אל תוך הנשמה שלך, ואמור לעצמך (לא לי) את האמת: האם אתה תעמוד בסעיף 2 ברגע האמת? אם לא, העבר את הסלקל למושב ליד הנהג, כדי לצמצם את הסיכוי לתאונה במקרים כאלה.

×
×
  • תוכן חדש...