Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מצליח למלא אוויר בחלק מתחנות הדלק


Fraysa
מעבר לפיתרון נפתר ע"י topop,

פוסטים מומלצים

יש כלי כזה להוצאת/הכנסת שסתומים, נראה כמו מברג מחורץ. בקש מצמיגאי שיבריג מעט את השסתום החוצה. אם אתה עושה זאת בעצמך, אז כדאי שתהיה ליד משאבה כדי שלא תוציא אותו בטעות לגמרי.

TST-VCT.V2_DFC0217957.png

עריכה אחרונה על ידי innvision
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 לקומפרסור. אני לא זוכר מתי ניפחתי צמיגים בתחנת דלק;

 

אין תור, אין לחץ אוויר לא-אחיד בין תחנות, אין לחץ אוויר לא-נכון כי המכונה לא מכויילת, אין ידית ניפוח תקולה, והכי חשוב - יש ניפוח בזמן שהצמיגים קרים לגמרי, כי בכלל לא התחלת בנסיעה. 

 

בנוסף, זה יכול להציל אותך מפנצ'ר איטי, כזה שאפשר לנפח ולנסוע לפנצ'רייה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין חולק על חשיבות המשאבה. אותי הצילה פעמיים. לגבי פנצ׳ר איטי - הטוב ביותר הוא TPMS עם חיווי לחץ אוויר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, sperial כתב:

לגבי פנצ׳ר איטי - הטוב ביותר הוא TPMS עם חיווי לחץ אוויר.

לא הבנתי את הקשר - TPMS זה עבור זיהוי הפנצ'ר, לא ה"טיפול" בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, sperial כתב:

למזלי הצלחתי לכסות בפקק ולדדות עם 18psi לצמיגיה בצד השני של הכביש, שם ה

מה לפקק הפלסטיק ולמניעת בריחה של אוויר? הוא שם כדי למנוע כניסה של לכלוך לונטיל, אין לו יכולת אטימה של אוויר בלחץ.

באשר לפות"ש - לא סתם בג'יפולוג יש שרשור על כך שלא מתדלקים בתחנות דלק עם קומפרסור דפוק, עבור ג'יפאים זה BIG NO NO כי אתה חוזר מהשטח עם לחץ מאוד נמוך ורוצה לנפח - ואין אפשרות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yohai71 כתב:

לא הבנתי את הקשר - TPMS זה עבור זיהוי הפנצ'ר, לא ה"טיפול" בו.

ה-TPMS שלי נותן התראה, ואז מציג את לחץ האוויר בכל גלגל. אם הלחץ מעט  נמוך אבל לא יורד במהירות באחד הגלגלים אפשר לנסוע לצמיגיה. אם יורד במהירות צריך לעצור בצד ולהחליף. אם הלחץ בכל הצמיגים נמוך - גבולי ויציב ביום קר זו בעיית הזנחה וטמפרטורה נמוכה, אפשר לנסוע לתחנה הקרובה לנפח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.3.2024 בשעה 08:42, EliC25 כתב:

מה לפקק הפלסטיק ולמניעת בריחה של אוויר? הוא שם כדי למנוע כניסה של לכלוך לונטיל, אין לו יכולת אטימה של אוויר בלחץ.

באשר לפות"ש - לא סתם בג'יפולוג יש שרשור על כך שלא מתדלקים בתחנות דלק עם קומפרסור דפוק, עבור ג'יפאים זה BIG NO NO כי אתה חוזר מהשטח עם לחץ מאוד נמוך ורוצה לנפח - ואין אפשרות.

 

יש פקקים עם אטם גומי בפנים, ראה אלי אקספרס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משוכנע שאלו הפקקים שיש לחברינו ספריאל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היה כזה דבר

יש בכל מתקן למילוי אויר כפתור למילוי צמיג ריק 

וצריך ללחוץ עליו ואז זה מתחיל למלאות אויר עד ליעד המבוקש שהזנת במתקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, לצערי לא מצאתי פתרון, אבל בוודאות שמתי לב שהונטיל שלי שונה מונטילים ברכבים אחרים שהסתכלתי אצל משפחה וחברים.

מכיוון שיש לי מערכת TPMS אקטיבית שעושה חיים קלים ולא צריך כל פעם למלא כדי לבדוק אלא רק לפי צורך, אני קונה בימים הקרובים

משאבת אוויר חשמלית ניידת. נראה שזו של Xioami היא המומלצת והיא עולה כ-200 ש״ח ב-KSP (אין לי סבלנות לחכות לאליאקספרס),

ואני מאמין שהיא תעשה את העבודה, אלא אם למישהו יש המלצה אחרת.

 

תודה לכל העונים.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

אם אין לך בעיה עם ניפוח יחסית איטי היא תעשה את העבודה. 

אם אתה רוצה מהירות, תזמין קומפרסור שתי בוכנות. 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השימוש יהיה כל כמה שבועות לגג 3 PSI שחסר, כך שזה נראה לי מספיק.

למקרים גרועים יותר/חירום, יש לי קומפרסור שהגיע עם הרכב (אין גלגל רזרבי).

 

תודה!

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fraysa כתב:

טוב, לצערי לא מצאתי פתרון, אבל בוודאות שמתי לב שהונטיל שלי שונה מונטילים ברכבים אחרים שהסתכלתי אצל משפחה וחברים.

 

אז ניסית להבריג מעט את הוונטיל החוצה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...