Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיה קצת משונה, אבל אולי מכאן תבוא הישועה.

 

אני גר די קרוב לתחנת דלק, לכן אני נוהג למלא אוויר בצמיגים מיד בבוקר כשהצמיגים קרים וזה מאוד נח. אני משתמש במשאבה של אותה התחנה כבר כמה שנים ומעולם לא חוויתי תקלות. מאז שרכשתי את ה-BMW,

אני לא מצליח למלא שם אוויר. כשאני מנסה למלא, זה נשמע כאילו הונטיל לא נלחץ ואז האוויר יוצא מהמשאבה אבל לא נכנס לגלגל, ובמידה ואני לוחץ חזק על הקפיץ, אז זה פשוט מוריד לי אוויר בגלגלים. מאז שזה קרה,

ניסיתי שם עוד פעמיים וזה חזר על עצמו. כשזה קורה, אני נוסע לתחנת דלק אחרת, ושם זה עובד.

 

הבעיה היא בוודאות לא בתחנת הדלק ליד הבית שלי, כי זה קורה לי גם במשאבות אחרות - חלק מצליחות וחלק לא. גם חבר עם אופנוע (שאני מניח שהדבר שם זהה) נתקל בבעיה דומה.

 

יכול להיות שברכב מותקן וונטיל או שסתום ״מיוחדים״ שמצריכים משאבות מסוימות?

2016 BMW M235i.

פורסם

לא נתקלתי בבעיה שאתה מתאר, אבל סתם לחדד - האם יש לך את הונטילים מברזל שסגורים עם אום ויש להם חיישני TPMS בתוך הצמיג?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

תחשוב על קצב התחלופה של ידיות הניפוח - הן נהרסות לעיתים קרובות על ידי שימוש לא נכון ועל ידי דריסה. לי היה מקרה חמור שבו הידית ממש הרסה לי ונטיל, למזלי הצלחתי לכסות בפקק ולדדות עם 18psi לצמיגיה בצד השני של הכביש, שם הותקן לי ונטיל פשוט בלי חיישן TPMS שאיתו נסעתי עד התיקון. המזל השני היה שבדיוק באותו יום הגיע למוסך רכב להחלפת חיישן תקול, אז קיבלתי את החלק החיצוני חינם.

 

עריכה: אני מניח שאתה מודע לכך, אבל רבים לא: זוית הכנסת הפיה קריטית, סטיה של כמה מעלות מונעת חיבור תקין, ויכולה להזיק לונטיל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כבר הפך הרגל אצלי להסתכל לתוך החור של ידית הניפוח לראות שהכל תקין שם (לפחות חיצונית).

כמו שנאמר, קצב ההרס של צינורות וידיות ניפוח מאוד גבוה. תחנה שעבדה לך אתמול, לא בטוח שתעבוד מחר.

הרבה פעמים שאני בא לנפח, הצינור וידית הניפוח לא תלויים על הוו.

אני מקפיד לגלול את הצינור ולהחזיר את הידית למקומה.

  • אהבתי 1
פורסם

לא נכון. רק חנקן גרמני באחרון גבוה.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בינתיים עברנו לאויר קדוש בפחיות של ״לופטגעשעפט״.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, amosbmw כתב:

לא נתקלתי בבעיה שאתה מתאר, אבל סתם לחדד - האם יש לך את הונטילים מברזל שסגורים עם אום ויש להם חיישני TPMS בתוך הצמיג?

 

סליחה מראש על הג׳אנטים המלולכלים, אבל לקחתי תמונה. הונטיל אכן שונה מונטיל סטנדרטי, וכן יש TPMS אקטיבי.

 

image.thumb.png.5f0525cde074081907db55219e48a1a7.png

 

לפני 5 שעות, sperial כתב:

תחשוב על קצב התחלופה של ידיות הניפוח - הן נהרסות לעיתים קרובות על ידי שימוש לא נכון ועל ידי דריסה.

 

יכול להיות שזה קורה, אבל מעולם לא נתקלתי במצב כזה. בכל אופן, כמות הנסיונות שלי מוכיחה שזה לא המקרה כאן.

בתחנה שזה לא עובד זה לעולם לא יעבוד (בזמן שרכבים אחרים כן מצליחים, חיכיתי לראות). 

 

לפני 5 שעות, sperial כתב:

עריכה: אני מניח שאתה מודע לכך, אבל רבים לא: זוית הכנסת הפיה קריטית, סטיה של כמה מעלות מונעת חיבור תקין, ויכולה להזיק לונטיל.

 

תן לי קצת קרדיט, ספריאל...

 

לפני 5 שעות, IsraCar כתב:

כבר הפך הרגל אצלי להסתכל לתוך החור של ידית הניפוח לראות שהכל תקין שם (לפחות חיצונית).

כמו שנאמר, קצב ההרס של צינורות וידיות ניפוח מאוד גבוה. תחנה שעבדה לך אתמול, לא בטוח שתעבוד מחר.

 

ראה תגובתי למעלה.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 1 דקה, Fraysa כתב:

 

 

יכול להיות שזה קורה, אבל מעולם לא נתקלתי במצב כזה. בכל אופן, כמות הנסיונות שלי מוכיחה שזה לא המקרה כאן.

בתחנה שזה לא עובד זה לעולם לא יעבוד (בזמן שרכבים אחרים כן מצליחים, חיכיתי לראות). 

הניסיון שלי שונה - מגיע לתחנה ומוצא ידית מעוכה שלא מתחברת. ביום אחר ידי מבהיקה ומצויינת.

 

 

לפני 1 דקה, Fraysa כתב:

תן לי קצת קרדיט, ספריאל...

נתתי מראש.  בכל זאת, חבר פורום מכובד 😄
אבל אתה רואה על הידיות נזקים שעשו אנשים בכוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לי אין תחנת דלק קרובה לבית, לכן אני מנפח בקומפרסור בבית.

יש לי קומפרסור שתי בוכנות שעושה את העבודה בהצלחה ובמהירות. 

אולי זה פתרון עבורך.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

אתה רואה על הידיות נזקים שעשו אנשים בכוח.

בקטנועים מסוימים עם ונטיל ישר בג'אנט קטן, הידית הסטנדרטית לא נכנסת.

נתקלתי כבר כמה פעמים בכאלה שפשוט מעקמים את הידית בכוח.

  • מבאס 1
פורסם

 שלום. תקנה קומפרסור נטען/לא נטען ותהיה בלתי תלוי בתחנות מילוי הגז. בתחנות אלו תחזוקת העמדות לוקה בחסר כולל דיוק ההחיווי.

  • אהבתי 2
פורסם

הצמיגאי שמטפל לי ברכב מבקש להגיע אליו פעם בחודש לבדיקת לחץ האוויר ולהעיף מבט על הצמיגים - ואכן עושה זאת. לפני שבוע הגעתי אליו עם פנצ׳ר והעובד, ביוזמתו, בדק את כל הרביעיה. אני צריך, בהזדמנות, לבדוק רק את הרזרבי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

הצמיגאי שמטפל לי ברכב מבקש להגיע אליו פעם בחודש לבדיקת לחץ האוויר ולהעיף מבט על הצמיגים - ואכן עושה זאת. לפני שבוע הגעתי אליו עם פנצ׳ר והעובד, ביוזמתו, בדק את כל הרביעיה. אני צריך, בהזדמנות, לבדוק רק את הרזרבי.

אם יש לך קומפרסור, אתה בלתי תלוי באחרים..

×
×
  • תוכן חדש...