Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשתי מילים - לעשות ניהול תוכנה למנוע, או לא, ואם כן איפה.


ROI37

פוסטים מומלצים

הבנתי, הסברת את זה ממש טוב תודה... שורה אחרונה ממליץ לסוג רכב שלי לעשות או לא... כי אני לא מצליח למכור את שלי שוקל כן לעשות תוכנה ולגמור סיפור...

לפני 5 דקות, om2 כתב:

אין דבר כזה "להסיר תוכנה"

צריך לצרוב תוכנה חדשה כל המחשב,

זה אף פעם לא יהיה 100% אותו דבר

אלא אם כן יש למתקין תוכנה מקורית של היצרן (לרובם אין. אלא יש משהו קרוב)

למה... שדיברתי עם דני טיונינג מחולון הוא אמר לי שתמיד אפשר להסיר את התוכנה... הוא אמר שזו תוכנת מדף...אז למה שזה לא יהיה 100 אחוז כמו קודם לכן...

גם ככה שמעתי מכמה חברים פה שאפשר להסיר תוכנה... מה זה לא כזה חלק?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו בחבר'ה של הבראבו עשינו נסענו ליד בית שמש קבוצה של 10 חברים.

חלק המשיכו והתקינו טורבו משודרג, אבל הרוב פשוט נשארו עם התכנה AS IS.

 

ממה שאני זוכר גם על העלאה של 120 כ"ס לכיוון ה150 כ"ס, זה שינה, כן, אבל לא הפך את זה לרכב אחר.

מה שזה שינה זה את המהירות תגובה בעיקר.

 

כנראה עם רכב חזק יותר ירגישו את זה יותר, אני עדיין חושב אם כדאי לעשות ל VRS ונוטה לכיוון השלילי מהסכנות הכרוכות בכך (שלילה, הסרת אחריות, ועוד)

 

לסיכום, במצב שלך הייתי עושה שכן זה כסף קטן.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.1.2024 בשעה 19:44, ROI37 כתב:

ויש לו תוכנת מדף (לא זוכר את שמה), עלות של 2400 ש"ח, עלייה של 40 כ"ס, ובין 5-8 קג"מ

תשאל אותו אם יש אפשרות להתקנת ניסיון של כמה ימים. ואז תחליט אם מתאים לך או לא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.12.2023 בשעה 00:38, ROI37 כתב:

מה העניינים חברים, ניסיתי לקבל תשובות "ויחס" במדור שיפורים, ולא קיבלתי, יש לי אנפינטי Q50' 2015 מנוע 2.0 טורבו. חלש מדיי בשבילי, רוצה לעשות ניהול תוכנה למנוע ולגיר.... מוכן להשקיע 10 אלף רק למצוא מקום מקצועי, אבל שיהיה נסיעה חלקה, בלי "תופעות לוואי", ובלי תקלות מנורות של לחץ שמן וכד', או בעיות בגיר בהמשך הדרך, רוב הנסיעה שלי רגועה,

לפי כתיבה שלך...צא מהסרט שמישהו יבנה לך STG1 מ-0 במדינת ישראל, כוווולם משתמשים באותו "שלד" מאיזה דטאבייס שנבדק בדיינו ע"י מישהו, לכן לא חשוב אם יקראו לזה CPC RPA RPG KGB SHIT אלו הנתונים שאפשר להגיע אליו.
ולעשות דיינו לצורך פיין טיונינג לרכב כזה, זה ביזבוז כסף.

2024-01-05_22-11-05.thumb.png.0f1c616710191388947a96916c6d5b5e.png

 

ובכל אתר תראה אותם נתוני דיינו של עקומות :silly:

 

2024-01-05_22-11-44.thumb.png.1ae43c21757347686b9681960d54fd4e.png

 

...ואז איזה KIA NIRO EV "רכב סבתות" כמו שלי או איזה EV סיני יאשיר לך אבק.
תקציב שלך ל-STG2 זאת בדיחה במדינת ישראל.

 

בתאריך 28.12.2023 בשעה 03:56, Tom_22 כתב:

דיבר מס' 9 (בערך - כי כנראה לא ממש באותו מחיר ומעבר לתקציב שעלה פה, וגם לא נפוץ).

בולשיט...אם הייתה במדינת ישראל שוק רכב מפותח, ולא כזה שנשלט ב-20 שנים האחרונות ע"י תפירת דגם/גימור לציי רכב, ולשוק הפרטי "עושים" טובה שמביאים עוד גימור או שניים, אז אולי זה היה נכון...ואי אפשר לצמצם את זה רק למקרה של GTI....התפלחו לארץ הקודש עוד כמה רכבים "מסורסים" מהמפעל שמביני עיניין עם STG1 בגרושים קיבלו רכב אחר.

 

 

בתאריך 4.1.2024 בשעה 01:06, om2 כתב:

אין דבר כזה "להסיר תוכנה"

צריך לצרוב תוכנה חדשה כל המחשב,

זה אף פעם לא יהיה 100% אותו דבר

אלא אם כן יש למתקין תוכנה מקורית של היצרן (לרובם אין. אלא יש משהו קרוב)

 

לשנייה בדקתי את עצמי אם אני בפורום רכב הכי גדול והכי מקצועי במדינת ישראל, ולא בפייסוש שהטירלול חוגג.
ללא ספק אחד המשפטים ההזויים שקראתי לאחרונה, שזאת התגובה הראשונה שעולה לי בראש

.thumb.png.7ba13350e15b2ccb44aa5b9bb46d339d.png 

 

אין לך שמץ של מושג מה זה מיפוי מחדש RE-MAPPING, אבל מרגיש מספיק ביטחון לנסות לייעץ למישהו, שעוד גם מאמין להסברים שלך.
אני לא עושה כלום בשום מודול ברכב, לפני שאני עושה גיבוי של תוכנה מקורית, או יש לי אפשרות לשחזר לרמת יצרן במקרה הצורך, וכל מי שעוסק בתחום האוטומוטיב ומבין עייניין יכול לשחזר כל דבר, חלק מהעבודה שלי זה לתקן שטויות של אחרים ויש לנו גישה לכל קובץ מקורי ולא "בקירוב"....צאו מהאגדה אורבנית שאנשים בונים תוכנות מ-0, יש תוכנה אחד שהיצרן בנה אותה, וכל פיתוח של מנוע עם תוכנת ניהול מנוע ....זה ב- $ 9 או 10 ספרות....שוב פעם הטיונרים עובדים רק על כמה מפות בודדות, והתותחים הם ברמה של מהנדסים עם הבנה עמוקה איך מנוע עובד ואיך חומרת מחשב ספציפי עובדת ועם איזה אלגוריתם..אלו אנשים שלא מבזבזים את זמנם בפייסוש או פורומים של חובבנים וקוראים רוב היום datasheets של צ'יפים ;)

בתאריך 28.12.2023 בשעה 14:14, Fazer כתב:

יש מישהי שמתאמנת איתי שהיא מקעקעת, חשבתי פעם לעשות איזה קעקוע קטן ודיברתי איתה על זה - היא אמרה בצורה מאוד קטגורית שאם אני לא מוכן נפשית לזה שהראשון יוביל לשני שיוביל לשלישי שיוביל לרביעי... עדיף כבר לא להתחיל עם זה.

 

אני לא בטוח שבמציאות יש דבר כזה "נשארים ברמת סטייג' 1" 😄

 

אתה לא מבין עד כמה אתה צודק !!
ראשית אני עושה "רק" לחברים שלי שהם בעלי מוסך ומכונאים/חשמלאים בעצמם ולא מתרגשים מאיזה מנורת מנוע חלילה, כי מודעים לסיכונים, ויודעים לטפל לבד....גם אם הוספתי להם 20-30% כ"ס או ק"גם....אחרי זמן קצר מתרגלים...רוצים עוד, זה לא מספיק .

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...