Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Just now, צ'ופצ'יק כתב:

יבוא.

זה יכול להיות הגיוני שסתם טרטרו אותי במכון טסטים?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

במכון ביהוד, עליתי עם הבוחן למשרד שנמצא המחשב שמקושר למשרד הרישוי, באמת שתוך פחות מעשר דקות יצאתי עם הטופס. אז כנראה שכן, טרטרו אותך סתם.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 20 שעות, bama95 כתב:

והיום סופסוף קיבלתי מהם את שטר המכר!

אז תודה רבה לכולכם על התגובות, כי בזכותכם לא ויתרתי להם

משמח מאוד, בשביל זה יש פורום לקבלת עצות...

סוף טוב, מקווה שטריידמוביל למדו מזה משהו. בראבו שנלחמת ולא ויתרת!

  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

לאחר שקיבלתי את שטר המכר הלכתי ישירות למכון הרישוי שבו עשיתי את הטסט, ואפילו לא הצטרכתי לעבור טסט נוסף מכיוון שעברו פחות מ-30 ימים. שם אכן הוציאו לי טופס שהצמידו לרישיון (דבר שחוסך ממני להוציא רישיון חדש עד הטסט הבא). במקרה שלי, לפי מה שמופיע על שטר המכר, המנוע פורק מרכב אחר והוא לא מייבוא.

  • אהבתי 4
פורסם

עכשיו הכנסי לאיזור האישי שלך באתר הממשלה וודאי שמספר המנוע עודכן. וכמובן, דאגי שיהיו לך צילומים של שטר המכר ושל הנספח לרשיון.

  • רעיון טוב! 3
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פשוט עצוב שצריך לאיים בתביעות ובביקורת כדי לקבל שירות ראוי.

לא מבין מה הבעיה של טרייד מוביל להביא את השטר מכר כשביקשת פעם ראשונה?!

עובדה שהם יכלו

אני אישית לעולם לא אדרוך שם.

  • רעיון טוב! 7
פורסם
לפני 3 שעות, bama95 כתב:

לאחר שקיבלתי את שטר המכר הלכתי ישירות למכון הרישוי שבו עשיתי את הטסט, ואפילו לא הצטרכתי לעבור טסט נוסף מכיוון שעברו פחות מ-30 ימים. שם אכן הוציאו לי טופס שהצמידו לרישיון (דבר שחוסך ממני להוציא רישיון חדש עד הטסט הבא). במקרה שלי, לפי מה שמופיע על שטר המכר, המנוע פורק מרכב אחר והוא לא מייבוא.

משמח לשמוע! אז אומר שסה״כ היית כשבוע ללא יכולת להשתמש במכונית. לא נעים, אבל היה יכול להיות יותר גרוע, במיוחד לקראת תקופת החגים.
מתוך סקרנות, האם שלחת מכתב דרך עו״ד או שהביקורות השליליות הספיקו? (ואגב, כאמור, לא הייתי מוחק אותן, רק מעדכן שהעניין הסתדר אבל רק אחרי איומים, לא עקב יוזמה של טריידמוביל  או רצון טוב שלהם).
שנה טובה 🍎🍯🍷

לפני 3 שעות, roy007 כתב:

פשוט עצוב שצריך לאיים בתביעות ובביקורת כדי לקבל שירות ראוי.

לא מבין מה הבעיה של טרייד מוביל להביא את השטר מכר כשביקשת פעם ראשונה?!

עובדה שהם יכלו

מן הסתם, לא היה להם את שטר המכר, כי הם לא בדקו שום פרט ברשיון כשקיבלו את הרכב, ולא היה להם מושג שהמנוע הוחלף (אין סיבה לחשוד שזה היה נסיון מירמה פעיל מצידם).
רק אחרי התלונות הציבוריות והאיומים בתביעה הם הזיזו את הת*ת, ופנו לבעלים הקודם (אולי אפילו זה שלפניו) לברר מה היה.
מזל שבכלל היה שטר מכר מסודר ולא דובר בהחלפה מתחת לשולחן. לו לא היה, היתה כאן בעיה (אני מניח שקשה לזייף שטר מכר כי המס׳ הסידורי של המנוע צריך להתאים לטופס ייבוא במכס, או לרשיון רכב קיים שברישומי משרד הרישוי מופיע בתור הורד מהכביש).

ציטוט

אני אישית לעולם לא אדרוך שם.


לו אני הייתי מנהל חברה כזו, הייתי עורך לכל רכב שנכנס את המקביל לבדיקה לקראת קניה. רק ככה אפשר באמת לאמוד את ערכו ואיזה בעיות עלולות להיות, ולתת גילוי נאות שהוא חובה לסוחר. ודאי שאת וידוא כל מה שכתוב ברשיון אפשר לבדוק ב2-3 דקות.
כף רגלי לא תדרוך אצל אף מוכר רכב משומש.
בעבר חשבתי כמה פעמים לקנות אופנוע מטרייד של יבואן, אבל פרט ליבואני הבוטיק כמו ב.מ.וו. ודוקאטי, הם לא מאפשרים לא רכיבת מבחן ואפילו לא להניע את הכלי.
סוחר משומשות (למעט חלק מהטרייד-אין של יבואנים שנותנים אחריות שלהם) הוא הדרך הגרועה ביותר לקנות רכב עבור מי שלא מבין ברכבים, ודווקא אנשים כאלה הם רוב הלקוחות שם.

פורסם

מה האינטרנס של מגרש בסדר גודל של טריידמוביל להקשות על הבאת שטר המכר?

או שפשוט לא היה להם את  זה מההתחלה ? וגם בטופס גילוי נאות לא הייתה התייחסות להחלפת מנוע?

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם
לפני 17 דקות, PinkDolphin כתב:

מן הסתם, לא היה להם את שטר המכ

זה עדיין לא סיבה להעיף את הלקוחה מהמדרגות ולומר לה תסתדרי לבד ולזרוק כל אחריות מעצמם.

לפני 19 דקות, PinkDolphin כתב:

(ואגב, כאמור, לא הייתי מוחק אותן, רק מעדכן שהעניין הסתדר

אפ היא הסכימה כחלק מ״הסכם הפשרה״ למחוק במצב שהם היו נמצאים בו, אז היא גם צריכה לעמוד במילתה.

למרות שטרייד מוביל יצאו מאד לא טובים בעניין הזה.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 7 דקות, CarloAbarth כתב:

מה האינטרנס של מגרש בסדר גודל של טריידמוביל להקשות על הבאת שטר המכר?

או שפשוט לא היה להם את  זה מההתחלה ? וגם בטופס גילוי נאות לא הייתה התייחסות להחלפת מנוע?

אין אינטרס, אבל לפי מה שנשמע, לא היה להם מושג שהמנוע הוחלף, והם לא בדקו את נכונות הרשיון.
אני לא חושב שבכלל היה טופס גילוי נאות -- לדברי פות״ש הדבר היחיד שקיבלה עם הרכב (פרט לניירת של עיסקת המימון) היה שובר להחלפת שמן; אגב, זה גם דבר שהייתי מצפה שסוחר יעשה בעצמו; הרי זה לא כלכלי אם הם עושים מיקור חוץ לכל דבר פעוט.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, roy007 כתב:

זה עדיין לא סיבה להעיף את הלקוחה מהמדרגות ולומר לה תסתדרי לבד ולזרוק כל אחריות מעצמם.

שיטת מצליח. הם רואים לפניהם לקוחה שלא מבינה ברכב ועוד יותר חשוב, במנהלות רלוונטית (ואולי זוכרים שלא לקחה אותו לבדיקה עצמאית במועד הקניה).
אם אין להם את השטר, הכי קל דבר ראשון לנסות לנפנף. היא כבר שילמה על הרכב.
אגב, בתור מי שמבין קצת בנושאים מכנים/חשמלים אבל לא בנושאים מנהליים של רכב: נניח שהיו מציעים לי במגרש כזה רכב, אומרים שהוחלף המנוע אבל עוד לא עבר טסט עם המנוע החדש, ונותנים לי את הרשיון + ושטר מכר למנוע, ומסבירים לי ״כשתלך לעשות טסט עוד שלושה חודשים, ייקח עוד 10 דקות וירשמו לך שם ברשיון את המנוע החדש״ -- הייתי מתרחק כמו מאש. אני לא מבין בנושאים האלה, יודע שאני לא מבין, וברור לי שללא חפירה אין לי דרך לבדוק את הפרוצדורה. כן, מקריאת השירשור כאן אני מבין שזה כיום דבר פשוט יחסית, אבל גם אז, עד שזה לא עבר רישוי בטסט, אני לא באמת יודע אם זה מנוע חוקי ממקור חוקי. למה לי להסתכן?
הנחת היסוד מול סוחרי רכב משומש צריכה להיות שלהם קל יחסית לרמות את הלקוחות, כי יש כאן אסימטריה משמעותית של ידע, גם מערכתית-כללית, וגם ספציפית לגבי הרכב המועמד. זה לא סתם שבארה״ב ״סוחר רכב משומש״ זו מילת גנאי והתגלמות המקצוע שנחשב רמאי ונוכל. ואין לי כוונה להעליב אף אחד כאן שמקרה עוסק בתחום. אני בטוח שיש ישרים וטובים.

ציטוט

אפ היא הסכימה כחלק מ״הסכם הפשרה״ למחוק במצב שהם היו נמצאים בו, אז היא גם צריכה לעמוד במילתה.

למרות שטרייד מוביל יצאו מאד לא טובים בעניין הזה.

פות״ש לא הזכירה משהו כזה, אבל לא כל הסכם כזה בהכרח חוקי. הרבה דברים שאירוגונים אוהבים להחתים לקוחות לא חוקיים; אי אפשר בד״כ להגביל חופש ביטוי ע״י הסכם, במיוחד אם הוא מתייחס למקרים של ״אמת דיברתי״ שאפשר להוכיח. 
אני הייתי מסרב, וגם אם הייתי מגיע למסקנה שאין ברירה אלא לחתום כדי שהרכב יהפוך לחוקי לנהיגה במהרה, הייתי חותם בלי להסס להפר התחייבות כזו. אין לי חובה מוסרית כלפי מי שמנסה לרמות אותי. ומעשית, לא משתלם בד״כ לחברה לנהל משפט דיבה כזה.

  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)

זה לא רק אתה, רוב האנשים שקצת מבינים ברכבים, לא היו רוכשים רכב בו הוחלף מנוע ועדיין זה לא נרשם ברישיון.  אולי גם הגברת לא היתה רוכשת עם המידע הזה.

אז השיטה הצליחה ( חלקית ). לא סיפרו לה, לא לקחה לבדיקה, קנתה כאילו המנוע מקורי ( לא יודע באיזה מחיר ). טרייד מוביל רק נאלצו להתאמץ ולהמציא שטר מכר אחרי חודשיים. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 דקות, PinkDolphin כתב:

פות״ש לא הזכירה משהו כזה, אבל לא כל הסכם כזה בהכרח חוקי.

לא התכוונתי שנערך הסכם כזה.

אך פות״ש טענה שטריידמוביל הביאו לה את שטר המכר ובתמורה היא תמחק את הביקורת והיא הסכימה.

לכן רשמתי במרכעות ״הסכם פשרה״


×
×
  • תוכן חדש...