Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טלקאר מרחיבים את היצע הספורטאז' עם גירסת כניסה אטמוספרית, הברידית ופלאג-אין.


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

קיה ספורטאז' אורבן 2.0 אטמוספרית תעלה 164900 ש"ח (גירסת כניסה חדשה ללא גג פנורמי וללא בקרת שיוט אדפטיבית)

קיה ספורטאז היברדית 1.6 טורבו 230 כ"ס תעלה 229900 ש"ח  

קיה ספורטאז' פלאג-אין 1.6 טורבו 265 כ"ס תעלה 238900 ש"ח

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרט לציי רכב, לא רואה מי יקנה את האטמוספרית ב-5000 שקלים פחןת מהטורבו.

 

לדעתי את ההיברידית במחיר הזה נראה בעיקר במוניות בדומה לטוסון אחיו.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, קיוויתי שתתומחר נמוך יותר... בסכום כזה ההיברידית לא אטרקטיבית בכלל.

מקווה שקורולה קרוס תתומחר בצורה שפויה יותר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, itsik170 כתב:

פרט לציי רכב, לא רואה מי יקנה את האטמוספרית ב-5000 שקלים פחןת מהטורבו.

 

לדעתי את ההיברידית במחיר הזה נראה בעיקר במוניות בדומה לטוסון אחיו.

 

87 טוסון הברדיים נוסעים על כבישי ישראל, כולם הגיעו בייבוא מקביל. רק 21 מהם - מוניות.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיו לקוחות לבנזין אבל המחיר באמת לא מספיק זול. מעניין מה יהיה המחיר בפועל בסוכנויות ובמבצעי הוט/חבר ודומיהם.

ההיברידיות לא זולות אבל קשה לשפוט אותן בלי לדעת את רמות הגימור. אם לוקחים את טויוטה ראב 4 לשם השוואה אז יש גרסאות כניסה היברידיות זולות אבל לא מאובזרות במיוחד, וגם הדגם ב-225K מאובזר פחות מקיה ספורטאז' פרימיום. ראב 4 PHEV כבר עולה 260K וזה 22K יותר מהמחיר שצויין פה לספורטאז' PHEV.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי דגם הבנזין האטמוספרי יהיה מאוד מוצלח בגלל הקהל השמרני שנוסע מעט. יותר אמינות עם הבדל צריכת דלק שהוא לא מספיק משמעותי בשבילם.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שנאמר כאן גם לציים יהיה חשוב האמינות של האטמוספרי,
בכל מקרה התמחור המעט גבוה שלו נובע מדגמי ביניים אחרים שיושבים על אותה משבצת (קרוסאובר משפחתי)
הנירו (מעט קטנה יותר אבל על אותה משבצת).

הסלטוס - הזולה ו"הקטנה" בחבורה אבל שוב בתמחור של משפחתית ממוצעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חושב שגרסת הכניסה יש לה פוטנציאל להצליח יותר. [אם מדובר יהיה בדגם שבקישור או דומה לו. מלבד המנוע].

אומנם הרכב בסרטון הוא בעל מנוע 2.5 ליטר, דגם אמריקאי, שלא יגיע לכאן, אבל אתייחס לאבזור בעיקר.

 

ונחזור אלינו. מלבד המנוע, נטול הטורבו, והגיר נטול המצמדים, הרכב הרבה יותר פרקטי, ואני אסביר מדוע.

קודם כל אין לו את כל משטחי ה"גימור דמוי פסנתר" שחורים כמו בדגמים היקרים יותר. 

אומנם הם יפים יותר, אבל מצד שני חשופים מאוד לשריטות, אבק, וטביעות ידיים אליהם.

דבר שני, ברכבים היקרים יותר, הפעלת המולטימדיה והאוורור\מיזוג\חימום, נמצאים במיקום צר מאוד במרכז הקונסולה, וקל מאוד להתבלבל בהפעלתם. בדגם הפשוט, יש הפרדה מוחלטת בין שניהם. 

בנוסף מערכת בקרת האקלים מופעלת בעזרת לחצנים פיזיים ולא מגע. גם במולטימדיה יש כפתורי שליטה עצמאיים, ושימושיים הרבה יותר.

מה שכן, חבל שלא השאירו את חוגת החלפת ההילוכים, והחזירו את הידית הסטנדרטית. 

ניתן לראות גם את חוסר פנסי הערפל שנמצאים בדגמים הבכירים.

אני לא אעבור כרגע על מפרט האבזור. אלה מחכה שזה יופיע באתר היבואן, כי ייתכן שיהיו הבדלים ושינויים, מהדגם שבקישור, לזה שיגיע לכאן.

 

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמופיע כאן במפרט זה הדגם האמריקאי הארוך, כנראה ברמת גימור ממש בסיסית. זה לא מה שהולך להגיע לישראל ורוב הסיכויים שה-2.0 יגיע ברמת אבזור אורבן במפרט זהה לדיזל ול-1.6 טורבו שיש היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי מוניות טוסון, איוניק וסנטה פה היברידיות שהגיעו במפרט אמריקאי.

הגרסה האמריקאית של הספורטאג' היא מעט גדולה יותר.

ככה שאני בטוח שגם הגרסאות האמריקאיות יגיעו לפה בייבוא מקביל - אם יהיה מלאי זמין או מחיר טוב יותר.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Mike808 כתב:

מה שמופיע כאן במפרט זה הדגם האמריקאי הארוך, כנראה ברמת גימור ממש בסיסית. זה לא מה שהולך להגיע לישראל ורוב הסיכויים שה-2.0 יגיע ברמת אבזור אורבן במפרט זהה לדיזל ול-1.6 טורבו שיש היום.

כן, זה מה שרשמתי עוד בהתחלה: "דגם אמריקאי שלא יגיע לכאן".

בקשר לאבזור, דווקא ברכבים הללו, הכל נגיש, נוח לתפעול ,ולא מסורבל.

בוא נראה מה אנחנו נקבל כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כ:"כ חיכיתי להיברידית. 

החיתי בטוח שלא תעבור את ה - 210k שקל (רמת גימור מקבילה ל ex). 

זו ממש חוצפה לתמחרר אותה ב 45000 יותר מהבנזין המקבילה! 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי בספורטאז' פרימיום המאובזר, מבחינת הנדסת אנוש הוא אחלה כשהדבר היחיד שהיה פחות נוח הוא השליטה בעוצמת המפוח באמצעות פקדי מגע שקשה לתפעל על עיוור. לחוגת ההילוכים מתרגלים מהר ואפילו לבלם החניה משמאל להגה. תא הנוסעים בדגמים שמוצעים בישראל נראה הרבה יותר טוב מרמת האבזור הבסיסית בסרטון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...