Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברלינגו 2014 לקראת טיפול .


Xtazi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן ,

 

ברלינגו 2014 , 75 כ''ס דגם Comfort .

כרגע עומד על 145K עוד 6100 לטיפול ראשון מקניית הרכב (3 חודשים פלוס מינוס).

 

אני כרגע בהתלבטות אשמח לעזרה :

כרגע המצב הוא שצריך לעשות החלפת רצועת טיימינג (הבנתי ב 165K אבל עדיף להקדים) +  משאבת הגה (ההגה בסדר כרגע ולא קשה אבל המשאבה משמיע רעשים מידי פעם)

בנוסף יש רעש מוזר במצב סרק ( נשמע מאזור רצועת מנוע שהוחלפה לא מזמן אבל לא בטוח)

 

מתלבט אם להכניס למוסך בשבוע שבועיים הקרובים ואז עוד 3 חודשים טיפול רגיל .

או למרוח עוד 3 חודשים ולעשות הכל במכה אחת (הרעש המוזר רק מטריד אותי שלא יהיה משהו קריטי)

 

עכשיו לגבי הטיפול :

איזה פילטרים מחליפים בדר''כ ? האם רצוי מאוד להשתמש בפילטרים מקוריים ? אשמח לפירוט .

לגבי שמנים - חוץ משמן מנוע (5W30 b712297 להבנתי) , איזה עוד שמנים מחליפים (גיר , הגה , בלמים ???)  ואיפה אפשר לראות בדיוק איזה סוגים מתאימים לרכב .

 

תודה רבה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיימניג בשנה הזו עושים על 180 אלף או 10 שנים. 

 

פילטרים מקוריים מיוצרים על ידי Mann, Mahle, Sogefi ו Delphi. 

 

אם תמצא אה הפילטרים האלו ללא הלוגו של סיטרואן, הם שווי ערך למקוריים ואין בעיה להשתמש בהם. על משהו אחר אני לא ממליץ. 

 

נוזל בלמים מחליפים כל שנתיים. 

 

שמן גיר ושמן הגה אין הוראת יצרן להחליף כל כמה זמן, שמן גיר נהוג להחליף  בהחלפת קלאץ'. 

 

שמו גיר Mobil 75FE, תכולת הגיר 1.7-1.8 ליטר לכן צריך שני בקבוקים של ליטר. 

 

שמן הגה למערכת עם משאבה חשמלית Total Fluide DA. 

 

 

עוד צריך להחליף פילטר מזגן, היצרן אומר כן טיפול 15.000.

 

קיימים שני סוגים, עם פחם פעיל מק"ט 6447XG וללא פחם פעיל שזה מה שמגיע עם האוטו 6447XF.

 

פילטר עם פחם מסנן ריחות חיצוניים. זה ממש עובד, ההבדל לעומת הפילטר הרגיל מורגש מאוד. 

 

 

על שאלה האם לדחות או לא לדחות את הטיפול אין לי תשובה, בשביל לענות על זה צריך לדעת מה מקור הבעיה בדיוק. 

 

באיזור הק"מ שלך יכול להיות שכבר צריך מילוי נוזל FAP, אם למוסך יש סורק תקלות יעודי תבקש שיבדוקו בטיפול כמה נוזל נשאר. 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Buki כתב:

טיימניג בשנה הזו עושים על 180 אלף או 10 שנים. 

 

פילטרים מקוריים מיוצרים על ידי Mann, Mahle, Sogefi ו Delphi. 

 

אם תמצא אה הפילטרים האלו ללא הלוגו של סיטרואן, הם שווי ערך למקוריים ואין בעיה להשתמש בהם. על משהו אחר אני לא ממליץ. 

 

נוזל בלמים מחליפים כל שנתיים. 

 

שמן גיר ושמן הגה אין הוראת יצרן להחליף כל כמה זמן, שמן גיר נהוג להחליף  בהחלפת קלאץ'. 

 

שמו גיר Mobil 75FE, תכולת הגיר 1.7-1.8 ליטר לכן צריך שני בקבוקים של ליטר. 

 

שמן הגה למערכת עם משאבה חשמלית Total Fluide DA. 

 

 

עוד צריך להחליף פילטר מזגן, היצרן אומר כן טיפול 15.000.

 

קיימים שני סוגים, עם פחם פעיל מק"ט 6447XG וללא פחם פעיל שזה מה שמגיע עם האוטו 6447XF.

 

פילטר עם פחם מסנן ריחות חיצוניים. זה ממש עובד, ההבדל לעומת הפילטר הרגיל מורגש מאוד. 

 

 

על שאלה האם לדחות או לא לדחות את הטיפול אין לי תשובה, בשביל לענות על זה צריך לדעת מה מקור הבעיה בדיוק. 

 

באיזור הק"מ שלך יכול להיות שכבר צריך מילוי נוזל FAP, אם למוסך יש סורק תקלות יעודי תבקש שיבדוקו בטיפול כמה נוזל נשאר. 

 

 

 

 

תודה רבה על התשובה המפורטת .

לגבי טיימינג שאלתי לא מזמן בשירות לובינסקי אמרו לי ב 165K צריך להחליף .

האם קריטי להחליף סט טיימינג , משאבת מים ונוזל קירור כולם מקוריים , או שגם חליפי בסדר ? פעם ראשונה עם רכב מסחרי לכן השאלות .

חיפשתי את השמן גיר שציינת , משום מה אף חנות לא מוכרת אותו לפי התוצאות .

נוזל FAP לפני חודשיים מילאתי .

עריכה אחרונה על ידי Xtazi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Xtazi כתב:

או שגם חליפי בסדר ?

חלפי זה שם ג'נרי לכל המוצרים שאין עליהם את הלוגו של היצרן, חלקם טובים ברמה של המקוריים, חלקם זבל. 

 

 

נוזל קירור אני בכל מקרה ממליץ למלא מקורי כי הוא יחסית זול, לגבי הדברים האחרים - תלוי מה זה, איזה חלק, איזה יצרן, צריך משהו קונקרטי. 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...