Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 10.3.2022 בשעה 18:02, nepet כתב:

פיג'ו 208 שנת 2017 , אפילו בצחוק לא הייתי שולח אותו למורשה משרד התחבורה בגלל הרצועה הסוררת. רצון טוב יכול להגיע גם שנה וחצי או שנתיים . 

אם יילך מנוע אחרי 7 שנים ו 70000 קמ בגלל הרצועה אפשר יהיה להפעיל לחץ לקבל רצון טוב כי בשום מקרה רכב שמטופל תדיר במוסכי רשת לא צריך להדרש להחלפת מנוע.

במקום פותח השרשור הייתי עושה סקר שוק בין מוסכי יבואן לפני כל טיפול (בפועל זה מה שאני עושה ברכבים שלי) ומקפיד להמשיך לטפל שם.

בסבירות מאד גבוהה יבוא יום והוא יצטרך את הרצון הטוב שלהם. כל עוד הוא מתכנן להחזיק את הרכב הייתי כן ממשיך לטפל שם רק בודק לפני עלויות אמיתיות  בלי שמן נחשים ומתעקש לקבל את ההנחה על חלקים ועבודה שמקובל לתת,

בטיפול הזה אכן היה אפשר לחסוך במוסכי היבואן כ 400 - 500 שח בשיחת טלפון קצרה . 

 

איפה אתה רואה בדיוק ששלחתי אותו?

כתבתי הסבר כללי על האחריות.

פורסם

כשאתה כותב שבשביל אחריות אפשר לטפל במורשה משרד התחבורה זה יכול להכניס לאנשים רעיונות לראש שאולי בשביל לחסוך 300 שח פעם בשנה שווה לעשות את זה . 

יש רכבים אמינים עם יבואנים פחות בעיתיים שם לא הייתי חושש להכניס רכב למורשה משרד התחבורה . 

במקרה של מנועי פיורטק 1.2 לא הייתי אפילו ברמז כותב דבר כזה כי היבואן רק מחפש איך אפשר להתנער מאחריות כשמגיע לקוח עם הרצועה הבעייתית. 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...