Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים , 

 

ברשותי סיטרואן ברלינגו 2014 . 

משאבת הגה כנראה הגיעה לסוף חייה , ואני מעוניין להחליף אותה .

לאחר בירור בכמה מקומות הציעו לי החלפה בסכום של 800-900 שקל פלוס מינוס עבור משאבה משופצת/מפירוק .

מוסך נוסף הציע 3500 עבור משופצת מקורית או 5500 עבור חדשה מקורית (ציין שכדאי ועדיף) .

אני לא מתכוון להוציא על זה סכום של 3500 או יותר , זה נראה לי מוגזם (יש גם טיימינג שצריך לעשות).

חשבתי אולי להזמין את המשאבה בעצמי מחו''ל .

אני לא סגור אם מה שמצאתי תואם לרכב שלי אז אשמח לעזרה כאן . בכל אופן מצאתי את זה (הכי זול) :

https://cars245.com/en/item/skv-germany-10SKV023-hydraulic-pump-steering-system/

מתוך המבחר הנ''ל :

https://cars245.com/en/catalog/car-citro.6731.24514/787.steering/799.steering-gear-pump/

 

השאלה האם להחליף משאבה חדשה , או שאפשר להסתמך על אחת משופצת/מפירוק ?

לפי מה שהבנתי החלק הזה יחסית מחזיק להרבה זמן ולא אמור ללכת מהר .

תודה .

פורסם

המשאבה אצלך ב 99.9% חשמלית, למרות שקיים דגם עם משאבה רגילה אני לא חושב שיובא לארץ בדור הזה. 

 

משאבה חשמלית - הכוונה שאין לה בכלל פולי שמסתובב על ידי רצועה אלא מנוע חשמלי נפרד שמסובב את המשאבה, זה נראה ככה. 

 

bomba-direcion-electrica-nueva-citroen-berlingo-peugeot-partner-b9.thumb.jpg.44f1e94f9e7a99b3a84b27a832005c93.jpg

 

 

כפי שאתה רואה בתרשים יש מספר דגמים עם ESP, בלי ESP וכו' ולכן אם אתה מזמין, חייב להזמין לפי המק"ט. 

 

Screenshot_20220307-003656_(1).thumb.png.58ee0452f63c9fe91aec8f9fcafe8a44.png

 

אולי מישהו פה יוכל לעזור לך עם מק"ט. 

 

מה קרה למשאבה? 

 

 

פורסם
לפני 13 שעות, Buki כתב:

המשאבה אצלך ב 99.9% חשמלית, למרות שקיים דגם עם משאבה רגילה אני לא חושב שיובא לארץ בדור הזה. 

 

משאבה חשמלית - הכוונה שאין לה בכלל פולי שמסתובב על ידי רצועה אלא מנוע חשמלי נפרד שמסובב את המשאבה, זה נראה ככה. 

 

bomba-direcion-electrica-nueva-citroen-berlingo-peugeot-partner-b9.thumb.jpg.44f1e94f9e7a99b3a84b27a832005c93.jpg

 

 

כפי שאתה רואה בתרשים יש מספר דגמים עם ESP, בלי ESP וכו' ולכן אם אתה מזמין, חייב להזמין לפי המק"ט. 

 

Screenshot_20220307-003656_(1).thumb.png.58ee0452f63c9fe91aec8f9fcafe8a44.png

 

אולי מישהו פה יוכל לעזור לך עם מק"ט. 

 

מה קרה למשאבה? 

כשהמפתח בסוויץ' לאחר סיבוב לפני הנעה , יש רעש של זימזום/מאוורר קטן .

בנוסף גם שהאוטו מונע יש רעש של זמזום. כשאני מסובב את ההגה ההגה לימין/שמאל הרעש הולך ובא .

מוסכניק שהייתי אצלו בכלל למילוי נוזל FAP אמר לי שהמשאבה כמעט גמורה. 

אז המשאבה חשמלית ולא הידראולית טוב לדעת . 

כמה משאבה כזאת אמורה לעלות בארץ ?

ומה השם של האתר מהתמונות ? תודה. 

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

תבדוק שיש במשאבה מספיק נוזל, יש בפקק מדיד. תפתח את הפקק כשהמנוע כבוי. 

20220307_153446.thumb.jpg.8b5318eb8faac5ccee5fe84400151a6f.jpg

 

בדקתי לפני שבועיים . המיכל היה ריק .

הוספתי נוזל אבל אין שינוי בבעיה .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא הגה חשמלי.  המשאבה פשוט מופעלת ממנוע חשמלי ולא מרצועת האבזרים

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...