Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, tamir3000 כתב:

רעשים כמו פררררררר או פסססססס.? 

וברצינות, למה שלא תתאר יותר במדויק או שתעלה הקלטה של הרעש עם תיאור? 

 

העלתי כנראה זה לא עלה אני יעלה שוב

 

עריכה אחרונה על ידי alonzk12
פורסם

נשמע כמו מותחן רצועה הידראולי בלוי. 

המותחן אמור להיות מנגנון עם גז ושמן. 

כשהגז והשמן קצת דולפים המנגנון כבר לא יישכך את תנודות הגלגלת. 

ראה תמונה... 

על איזה מנוע מדובר? 

thumb.jpeg

פורסם
לפני 45 דקות, tamir3000 כתב:

נשמע כמו מותחן רצועה הידראולי בלוי. 

המותחן אמור להיות מנגנון עם גז ושמן. 

כשהגז והשמן קצת דולפים המנגנון כבר לא יישכך את תנודות הגלגלת. 

ראה תמונה... 

על איזה מנוע מדובר? 

thumb.jpeg

תודה על התשובה המהירה , מנוע 2000 דגם מנוע 3ZR 

זה נראה לך הבעיה?

פורסם

לא יכול להתחייב ב100 אחוזים מן הסתם. 

בכל זאת מדובר בשמיעה דרך הסרטון. 

אבל הרעש מצביע לכיוון הזה ובמקרה אחר למותחן הטיימינג או אפילו משאבת מים. 

הגילוי הכי זול זה לגעת עם מוט במותחן בזמן שהרעש מופיע ולראות אם זה מפסיק. 

תמיד תוכל ללכת למוסך מומחה שמכיר את הרכב. 

×
×
  • תוכן חדש...