Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

אצלי נורת h7 (חברת hella) משמשת לתאורת אור מעבר (אור נמוך) וזה מאיר את הכביש באור צהוב וקצת חלש.

אשמח להמלצות (עם קישור אם ניתן) לנורות עם אור חזק יותר ויותר לבן (לא כחלחל)

ואולי בכלל עדיף להחליף ללד ?

 

מה דעתכם ?

 

תודה

פורסם

Osram night breaker laser או המקבילה של פיליפס. חסרון אחד - אורך חיים קצר יחסית.

 

לפני הכל: תוודא שהפנס לא עכור (לטש אותו אם צריך) וכן שהוא מכוון כמו שצריך (מבחינת איפוס בסיסי וגם מבחינת מצב הגלגלת).

 

אל תשים לד, בפנס שלא תוכנן לכך זה מסנוור.

חזיר דיזל

פורסם

הפנסים לא עכורים 

מה הכוונה איפוס בסיסי , אני רק מכיר את האפשרות להזיז מעלה מטה את הגלגלת לפי העומס במכונית 

מה זה אורך חיים קצר , חודשים בודדים ?

פורסם
לפני 5 דקות, moshe+ כתב:

מה הכוונה איפוס בסיסי , אני רק מכיר את האפשרות להזיז מעלה מטה את הגלגלת לפי העומס במכונית 

 

יש מאחורי כל פנס ברגי כיוון שמאפשרים לכוון מעלה-מטה וימינה-שמאלה. יש לוודא שבמצב אפס בגלגלת הפנסים מכוונים סביר. אם הרכב חדש יחסית ולא נגעו בעבר בפנסים מסיבה כלשהי, סביר להניח שהכיוון לא השתנה, אבל כדאי לוודא.

 

לפני 5 דקות, moshe+ כתב:

מה זה אורך חיים קצר , חודשים בודדים ?


כ-200 שעות עבודה - כחצי מנורה רגילה.

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

תודה רבה

 

כרגיל תענוג לקבל בפורום תשובות ענייניות ומחכימות.😃

עריכה אחרונה על ידי moshe+
×
×
  • תוכן חדש...