Jump to content

moshe+

  • פרסום הודעות

    28
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות moshe+

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. https://bizzness.net/רכש-רכב-וגילה-כי-המזגן-מפסיק-לפעול-כאשר/ לא יודע אם זה גם מה שקורה גם ברנו קליאו , אבל אם כן זה ממש לא הגיוני דבר כזה
  2. מה לגבי המזגן ?יש טענה שבקושי מקרר ובעמידה מוציא רק אויר , האם ככה זה המצב התקין ? מהי צריכת דלק הממוצעת ? תודה
  3. שלום לחברי הפורום הרכב הנ"ל מאוד נראה לי שנת 2013, 2014 (לפני העדכון של 2017) ק"מ עד סביב 100,000 1.עד כמה הטורבו ברכב זה רגיש לתקלות לעומת מנוע אטמוספרי ,(האם זו טעות לקנות רכב עם מנוע טורבו בנזין) 2.איך הסחיבה שלו בכביש הררים ? ,חשוב לי מאד , כרגע עם פנדה צורה חדשה ומאד קשה לה לסחוב . 3.אמינות באופן כללי , גיר ,תקלות חשמל ומכלולים נוספים . 4.צריכת דלק ממוצעת אשמח לתשובה מבעלי רכב כזה או שמכירים את הרכב תודה
  4. שבוע טוב רוצה לקנות פיג'ו 2008 ידנית שנת 2014 המוכר טוען שברכב זה יש שרשרת טיימינג שלא צריכה החלפה רציתי לדעת האם זה נכון או שיש רצועת תיזמון בעייתית טבולה בשמן כמו ה 208? תודה
  5. אוקי אבקש מהמסוכניק שיפרק מקווה שיעזור תודה רבה המצתים שקניתי זה על פי הספר רכב NGK ZKR7A-10
  6. האם גם בפיג'ו 2008 ידנית 1.2 שנת 2014 יש אותה בעיה עם רצועת התיזמון או ששם זה שרשרת טיימינג ?
  7. הי יש לי פנדה 2012 גיר ידני רגיל (צורה חדשה) מזה הרבה זמן יש רעידות פיתאומיות בסרק בעמידה לעיתים רחוקות . לפני כחודש במסגרת טיפול החלפתי פלאגים (ngk)ופילטר אויר והמוסכניק גם ריסס ספריי קרבורטור לניקוי היכן שהמצערת נמצאת. לאחר יום הרכב שוב ממש רעד וגם פעם ראשונה שנכבה פיתאום ברמזור ,היום לאחר חודש התנעתי הרכב ממש רעד וניכבה. אבל במשך כל החודש היו לעיתים רחוקות רעידות רק בעמידה , (בנסיעה הכל חלק לא מורגש שוב גימגום) 2 דברים שרציתי לציין : א. המצבר נראה שהוא קצת חלש ההתנעה טיפה קשה ב.לפני כשנתיים הבעלים לפניי החליף חוט הצתה אחד בלבד עקב גימגום שבא ליד
  8. שלום חברים אשמח לעזרתכם הרכב במקור היה בצבע אדום , האם במקרה הזה שהלכה לא התקלפה ,אבל המכסה מנוע ,הגג ,חלק מהדלתות ,הפכו לכתום וכמובן שגם שאר האוטו דהה אבל קצת פחות. הפוליש יצליח להחזיר את המצב לקדמותו פחות או יותר?
  9. רפי תודה בדקתי והכל יבש ..
  10. שלום רב יש לי פיאט פנדה 2013 ידנית , מזה כשנה יש איבוד מים מאד איטי של כ 15 סמ"ק לנסיעה יומית של כ80 ק"מ (כ 350 סמ"ק בחודש ) כשהרכב קר ממלא בערך באמצע בין הmin -max יש במיכל מים ירוקים , בוצע ניקוז תקין, הוחלף פקק למקורי במיכל עיבוי ,אין טחינה בשמן ,אין עשן לבן (גם לא ראיתי טיפות ירוקות באגזוז לא יודע אם אפשרי בכלל לראות במידה ובורח לשם ) , אין טיפה אחת של טיפטוף על קרטון שהנחתי מתחת לרכב ,צינורות יבשים וכו.. בקיצור ויזואלית כמה שחיפשתי וחיפשתי הרבה.. לא מצאתי. 1. האם איבוד כמות כזו שווה התעסקות ? 2.האם יכול להיות סדק קטן בראש מנוע? 3.האם בדיקת לחץ
  11. שניהם פיאט - אחד פיאט פנדה אחד פיאט מולטיפלה.. אגב בפיאט פנדה אחרי שסוגרים את הפקק לגמרי הוא עוד זז ימינה ושמאלה קצת בין הפינים (הפקק הימיני בתמונה ) כנראה שזה בכוונה..
  12. בוקר טוב אני רוצה לבדוק האם נוזל קרור שנעלם בורח דרך מכסה מיכל עיבוי . האם יש בעיה להשתמש בפקק השני ? ,מבחינת הברגה שניהם יושבים מצוין והלחץ בשניהם 1.4 באר , השוני זה רק צורת השסתום .. תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...