Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק יד 2 יורד מהפסים


yuval1111
שימו לב! השרשור הזה בן 493 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

לא רק שלא היה קונה - גם לא היו טלפונים,
אני מבין שהשוק מוצף בפיקנטו, וחלקם האטקטיבי הוא דגם EX, אבל האמת עד כדדי כך חוסר ביקוש - הופתעתי.

 

חבל שזה נפל עלייך אבל אולי זה ניראה שלאנשים נכנס טיפה שכל בקודקוד. 

פיקנטו משנתון 2017 זה אחד הרכבים המשומשים עם המחירון היותר הזייתי שיש. 

64 אלף מחירון לוי יצחק לשנתון 2017? זה פחות או יותר המחירון של מאזדה 2 בגרסת PURE WHITE באותו שנתון. 

כאילו זה לא רכב רע, אבל זה עדיין פאקינג מיני עם מנוע וגיר מלפני עשור. 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה תגידו על טויוטה פריוס פלוס-7 מקומות.

נמכרת בכיף בלי להתאמץ ביותר מ 20 אל"ש  מהמחירון!!!!

אני בדקתי שנת 2014 300 אלף ק"מ לוי יצחק 46 אל"ש נחטפת ביד 2 ב60-70 אל"ש!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. רכבי 7 מקומות זאת קטגוריה בפני עצמה. היצע דל, כבר כמעט ואין חדשות עממיות סבירות (מזדה 5, טויוטה פריוס+, מיצובישי גרנדיס, וכו')

 

ב. פיקנטו זאת באמת הזיה. מחירון מוגזם.

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, llaavvii כתב:

לא רק שלא היה קונה - גם לא היו טלפונים,
אני מבין שהשוק מוצף בפיקנטו, וחלקם האטקטיבי הוא דגם EX, אבל האמת עד כדדי כך חוסר ביקוש - הופתעתי.

שלך זה דגם LX ? מאפס קילומטר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ALÞћÃ כתב:

אגב, זה רק אני או שהמרקט פלייס בפייסבוק הוא חממה מטריפה לסוחרי רכבים (נראה שאפילו יותר מ yad2)?

כן כי יד2 עולה כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, daniel204 כתב:

דווקא הופתעתי לטובה במכירה של יונדאי איוניק של אבי לאחרונה, רכב מאוד נפוץ, נמכר במחירון משוקלל (3,000 של מעל הבסיס) תוך פחות מיום, יכלנו לקבל יותר לא רצינו להימרח עם המכירה.

הרכב של אחי מיצובישי אאוטלנדר נמכר ב4 מעל המחירון. 

נראה שהביקוש רק הולך וגדל ברכבים היברידים/חשמליים ורכבי 7 מקומות לעומת ירידה בביקוש לרכבי בנזין/דיזל.

אכן המצב של 7 מקומות הוא הזוי הכל נמכר לא משנה גם כמה קלומטרג' הכל עף יחסית מהר.

וגם של ההברידיות המצב מצויין.

לפני 11 שעות, davemustaine87 כתב:

 

חבל שזה נפל עלייך אבל אולי זה ניראה שלאנשים נכנס טיפה שכל בקודקוד. 

פיקנטו משנתון 2017 זה אחד הרכבים המשומשים עם המחירון היותר הזייתי שיש. 

64 אלף מחירון לוי יצחק לשנתון 2017? זה פחות או יותר המחירון של מאזדה 2 בגרסת PURE WHITE באותו שנתון. 

כאילו זה לא רכב רע, אבל זה עדיין פאקינג מיני עם מנוע וגיר מלפני עשור. 

 

שוב גם כאן בגדול מסכים אבל זה המצב גם בשאר הגזרות, גם כשקניתי המחירון היה יחסית גבוה,
חוץ מזה גם מה שקניתי המחירון שם השתגע...

לפני 10 שעות, חזי צילום כתב:

מה תגידו על טויוטה פריוס פלוס-7 מקומות.

נמכרת בכיף בלי להתאמץ ביותר מ 20 אל"ש  מהמחירון!!!!

אני בדקתי שנת 2014 300 אלף ק"מ לוי יצחק 46 אל"ש נחטפת ביד 2 ב60-70 אל"ש!!!!

שוב כאן המצב גם 7 מקומות וגם היברידי,
אין ספק שמי שקנה לפני שנתיים וחצי אחת מהמכוניות בגזרות האלו עשה עיסקה מצויינת, הוא יכול למכור עכשיו ביותר מאשר הוא קנה לפני שנתיים וחצי!

לפני 9 שעות, blackpolo כתב:

שלך זה דגם LX ? מאפס קילומטר?

 אכן, אבל ללא תאונות, מטופלת בקיה (מרכזי) לפי הספר בקיצור באמת שלמה וטובה, וגם נראה בסדר גמור (פנימי וחיצוני).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

מנוע וגיר מלפני עשור. 

 

מבחינתי זה היתרון, דרישות זיהום האוויר הפכו מנועים וגירים מודרניים למאוד רגישים ובעלי אורך חיים קצר.

 

לאן שלא תסתכל, היצרנים שמים הזרקה ישירה שגורמת להצטברות פיח על השסתומים, גירים רציפים/רובוטיים שצריכים תיקונים יקרים פעמים רבות לפני 100K, טבעות בוכנה וצילינדרים דקיקים שלא שורדים לאורך זמן (מנוע ה1.6 4FC של יונאי/קיה שצילינדרים בו עוברים דפורמציה מרוב שהם דקיקים).

 

טכנולוגיה ישנה ומוכחת בעידן של היום זה מבחינתי רק היתרון.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, zvigolden כתב:

אתה יודע שנמכרה 20 מעל או שזה המחיר המבוקש?

אני יודע שהיא נמכרה וכמו שכתבתי נחטפה!

אבל באמת מדובר ספציפית ברכב שחוץ מזה שהוא היברידי ו7 מקומות גם הפסיקו לייצר אותו! (אולי מישהו מבין את ההגיון? אני לא!)

הוא רכב מאוד מוצלח בקטגוריה ויש לו ביקושים מטורפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שיש לא מעט שמעדיפים מנוע וגיר מוכחים, 

לדוגמא מאזדה, כמעט 99% מהרכבים שלהם עם מנועים אטמוספירים שמשודכים לגיר פלנטרי, לא היתה להם בעיית מלאי לא השנה ולא שנה שעברה, והנה הם מקום רביעי, עם עליה של 24.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@wildlands2019 מאזדה דווקא ידועה בתור יצרן מאוד חדשני. 

המנועים שלהם מפוצצים בטכנולוגיות מתקדמות והרבה יותר מתקדמים טכנולוגית מיונדאי/קיה לדוגמה.

 

פשוט הם הלכו בכיוון קצת אחר משאר היצרנים, בזמן שכל העולם הלך להקטנת רכיבים ועל ידי כך צמצום איבוד אנרגיה מה שהוריש לנו מערכות הנעה שטובות ל+-100K, מאזדה הלכו בכיוון של הגדלת יעילות התפוקה של הבעירה על ידי הגדלת יחס הדחיסה.

 

בגדול זה מה שמאפשר למאזדה לייצר רכבים שעומדים בדרישות זיהום האוויר, בלי להכניס כל מיני שיקוצים כמו גירים רובוטיים/רציפים או טורבו/רצועות טבולות בשמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכישת רכב היברידי בן כמה שנים נחשבת בעיני להימור 50/50. אם לא יהיו תקלות הקונה ירוויח את החסכון בדלק. אבל אם תהיה לו תקלה אחת רצינית הוצאות הרכב יהיו יותר גבוהות מכל רכב אחר-בנזין-אמין.

 

ועוד עניין קטן לגבי מאזדה - מנועי סקיי אקטיב מאוד רגישים לאיכות השמן. מנוע שמקבל שמן איכותי (קסטרול, מוטול, וולווליין..) יעבוד יותר שקט וחלק ויצרוך פחות דלק ממנוע שמקבל שמן של מוטורקראפט חצי סנטטי אשר נעשה בו שימוש ברוב מוסכי היבואן.

מדובר בהשוואה של שני רכבי מאזדה 3 משנת 2015 עם מנוע 1.5 ושני הרכבים עם כ 40 אלף ק"מ +- והיסטוריה מלאה אצל היבואן. אני מביא שמן קסטרול לטיפול והרכב השני מקבל את השמן המעפן של מוטורקראפט. צריכת הדלק אצלי טובה ב כ 12% למרות תוואי נסיעה יותר בעייתי (יותר פקקים ונסיעה הררית). גם תגובת המצערת יותר חדה והעלייה בסל"ד יותר קלילה.

בסופו של יום מתקבלת צריכת דלק שנעה בין 11 עד כ 16 קמ/ל מרכב שווה כ 60 אלף ₪. 

כל אחד יעשה לעצמו שיקול כלכלי - רכב צנוע עם ביצועים מספקים ומזגן מקפיא ללא מימון או אחד חדיש יותר טכנולוגית אך בעל פוטנציאל תקלות לא זולות.

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 493 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...