Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה לי המנורה של המנוע. המוסך אמר שהוא מראה שגיאה בשמן גיר. האם כדאי להחליף שמן גיר? זה יכול לעשות בעיות לגיר או שמא זה דווקא עוזר? 

הרכב לא עשה הרבה ק״מ אבל אולי התפעול של הנהג לא היה טוב וזה גרם לזה. 

הבנתי גם שאין מדיד אז מה עושים במצב כזה? 

ובערך כמה עולה טיפול כזה? 

פורסם (נערך)

נשמע לי מוזר שתידלק נורת מנוע עקב שמן גיר ידני - לא זכור לי שיש ברכב הזה חיישן כלשהו שיכול למדוד את הרמה שלו (אולי באוטומטי כן)
לרוב אין מדיד לשמן גיר ידני, והדרך למדידה בספארק היא פירוק של בורג המילוי ובדיקה שהשמן מגיע עד אליו. החלפה היא פשוט פירוק של בורג הריקון ומילוי מחדש, לא מדע טילים ולא צריך להוריד גיר - לכן העבודה לא אמורה להיות יקרה.

 

אני ממליץ קודם להיעזר במישהו עם OBD ולמצוא מה קוד התקלה (או לבקש את קוד התקלה מהמוסכניק) וכן לבדוק ויזואלית מתחת לרכב שאין נזילות מהגיר כדי לשלול גם את זה.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

מחזק את שנאמר מעליי,

גיר רגיל (ידני) אינו חשוף לחום/לחץ/או לסביבה) ויכול להחזיק בגיר הרבה זמן. יתרה מכך, יש גירים ידניים ללא אופציה להחלפת נוזל. בדרך כלל במידה ואין תקלה אחרת (רעשים וכדומה) מועד ההחלפה שלו מגיע עם החלפת הקלאץ. היה לי את הרכב הנ"ל (מודל 2014) ולא זכור לי שיש חיישן לשמן גיר. חיבור OBD ייתן לך קוד תקלה, ואותו תוכל לצרף אלינו. חוץ מזה, האם ישנם סימפטומים נוספים פרט לנורת מנוע? (סחיבה, רעש?)

 

המלצתי, אני מניח שהרכב נוסע ולא נגרר, וממליץ לך לקבל חוות דעת שנייה במקום מומלץ בפורום לידך. מהיכן אתה בארץ?

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
בתאריך 11.11.2021 בשעה 10:09, Kooper כתב:

מחזק את שנאמר מעליי,

גיר רגיל (ידני) אינו חשוף לחום/לחץ/או לסביבה) ויכול להחזיק בגיר הרבה זמן. יתרה מכך, יש גירים ידניים ללא אופציה להחלפת נוזל. בדרך כלל במידה ואין תקלה אחרת (רעשים וכדומה) מועד ההחלפה שלו מגיע עם החלפת הקלאץ. היה לי את הרכב הנ"ל (מודל 2014) ולא זכור לי שיש חיישן לשמן גיר. חיבור OBD ייתן לך קוד תקלה, ואותו תוכל לצרף אלינו. חוץ מזה, האם ישנם סימפטומים נוספים פרט לנורת מנוע? (סחיבה, רעש?)

 

המלצתי, אני מניח שהרכב נוסע ולא נגרר, וממליץ לך לקבל חוות דעת שנייה במקום מומלץ בפורום לידך. מהיכן אתה בארץ?

 

בתאריך 11.11.2021 בשעה 08:57, nadavd4 כתב:

נשמע לי מוזר שתידלק נורת מנוע עקב שמן גיר ידני - לא זכור לי שיש ברכב הזה חיישן כלשהו שיכול למדוד את הרמה שלו (אולי באוטומטי כן)
לרוב אין מדיד לשמן גיר ידני, והדרך למדידה בספארק היא פירוק של בורג המילוי ובדיקה שהשמן מגיע עד אליו. החלפה היא פשוט פירוק של בורג הריקון ומילוי מחדש, לא מדע טילים ולא צריך להוריד גיר - לכן העבודה לא אמורה להיות יקרה.

 

אני ממליץ קודם להיעזר במישהו עם OBD ולמצוא מה קוד התקלה (או לבקש את קוד התקלה מהמוסכניק) וכן לבדוק ויזואלית מתחת לרכב שאין נזילות מהגיר כדי לשלול גם את זה.

 

מסתבר שהלך חיישן חמצן הקוד היה P1133 קיבלתי הצעת מחיר של 750 כולל מע״מ (כולל החלק וההחלפה) 

אפשר להסתפק בחליפי?

×
×
  • תוכן חדש...