Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 שעות, ariel000 כתב:

 

בעיקרון, זה 100K אבל לאחר שיטוט ביד2 אני רואה שאני אפילו לא בכיוון.

 

 

בכזה תקציב תכנס סונטה היברידית ברמת האבזור הגבוהה, אם בא לך מותג פרימיום אפשר לבדוק לקסוס IS300H ואינפיניטי Q50.

לגבי היונדאי והלקסוס צריך לוודא שיש אחריות מורחבת לסוללה.

פורסם

אריאל,  L&K זוהי רמת הגימור הגבוהה ביותר. מגיעה רק בדגמי ה 2 ליטר  ראה למשל כאן https://www.yad2.co.il/s/c/utnqj9lm

 

לקסוס IS300 ז אולי רשומה כמנהלים אבל היא די צפופה בהשוואה לאחותה ה ES או ה GS  למשל זו https://www.yad2.co.il/s/c/sx3dne0a

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 2 דקות, zaf כתב:

אריאל,  L&K זוהי רמת הגימור הגבוהה ביותר. מגיעה רק בדגמי ה 2 ליטר  ראה למשל כאן https://www.yad2.co.il/s/c/utnqj9lm

 

לקסוס IS300 ז אולי רשומה כמנהלים אבל היא די צפופה בהשוואה לאחותה ה ES או ה GS  למשל זו https://www.yad2.co.il/s/c/sx3dne0a

 

מסכים לגבי המרווח של הIS300, אבל לדעתי זה בסביבת ה508 שכנראה הספיקה לו.

אישית לא הייתי קונה VAG מחוץ לטווח האחריות.

פורסם

 o.r למה ככה🥴  אילו בעיות אתה מכיר ב סופרב 2 ליטר ? 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

רכב זה לא רק מנוע וגיר.

בחברה בה אני עובד יש מאות רכבי חברה (חדשים), והסטטיסטיקה לא משקרת.

מכיר גם אישית מספר סיפורים לא נעימים (שוב, שלא קשורים למנוע ולגיר).

 

מוניטין האמינות של לקסוס הולך לפניה, ברגע שאתה מכוסה עם אחריות על הסוללה אני הייתי קונה בראש שקט.

 

חשוב לציין שאין לי לקסוס ושום סנטימנטים למותג, זו פשוט דעתי בהשוואה בין שתי המועמדות המדוברות.

פורסם
לפני 7 דקות, o.r כתב:

רכב זה לא רק מנוע וגיר.

בחברה בה אני עובד יש מאות רכבי חברה (חדשים), והסטטיסטיקה לא משקרת.

מכיר גם אישית מספר סיפורים לא נעימים (שוב, שלא קשורים למנוע ולגיר).

הקשורים לסופרב 2 ליטר L&K?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני כשעה, zaf כתב:

לקסוס IS300 ז אולי רשומה כמנהלים אבל היא די צפופה בהשוואה לאחותה ה ES או ה GS  למשל זו https://www.yad2.co.il/s/c/sx3dne0a

 

הסתכלתי על ההשוואה בין ה-508 ל-IS300.

הלקסוס גם יותר צרה וגם יותר קצרה, אז היא יורדת מין הפרק.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני כשעה, zaf כתב:

הקשורים לסופרב 2 ליטר L&K?

 

קשה לי לדעת אם משתמשים באותו בקר מזגן בסופרב ובקודיאק לצורך העניין.

פורסם (נערך)

אריאל,אני חייב להגיד שלדעתי קצת יצאת מפרופורציה.

הרכב בסך הכל לא נתקע ,לא היה קלקול שעולה אלפי שקלים רבים,היו 3-4 דברים די קטנים ,ברכבים זהים אחרים לא ראיתי דברים כאלה.

שילוב כזה של נוחות ,מרווח,התנהגות כביש והנאה מנהיגה לא תמצא ברכבים אחרים ברמת מחיר הזאת.

 

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם
לפני 20 שעות, ariel000 כתב:

 

הסתכלתי על ההשוואה בין ה-508 ל-IS300.

הלקסוס גם יותר צרה וגם יותר קצרה, אז היא יורדת מין הפרק.

IS300 זו קורולה (בהקבלה) לכן המלצתי על GS או ES שזה הקטגוריה מעליה (אבנסיס וקאמרי) 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

IS היא לא קורולה, למרות גודל דומה היא יושבת על פלטפורמת הנעה אחורית.

ES חולקת פלטפורמה עם הטויוטה אבאלון שירדה לאחרונה מפס הייצור וממוצבת מעל הקאמרי/אוונסיס שכבר לא איתנו. 

GS גם ירדה מפס הייצור והיא בדומה לES הייתה מתחרה בסגמנט של ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס.

 

  • אהבתי 1
פורסם

מבחינת גודל, אכן כן  הסדר הוא כמו בטויוטה העממיות ES GS IS בסדר עולה כמו קורולה קאמרי ואבאלון .

אם אני לא טועה ה LS יותר קרובה לאבאלון .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לדעתי אתה טועה.

ES ואבאלון חולקות פלטפורמה (וגם הקאמרי) אבל הES והאבלון ארוכות יותר מהקאמרי

ES וGS היו באותה קטגוריה בשווקים שונים עד שהחליטו לקצץ את הGS שישבה על פלטפורמת הנעה אחורית. 

הLS יושבת על גרסה מוארכת של הפלטפורמה המודולרית של טויוטה GA-L שאותה היא חולקת עם הLC, מיראי וטויטה קראון. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

יואב, ראשית שאפו על הפרוט, חסכת לי חפירה 😊  ונתת לי את "הנשק האולטימטיבי" לשיחות הסלון של "המבינים" שטענתי היא שלקסוס זה טויוטה במחיר מוגזם עם ליטופי אגו. 😂

 אבאלון ברמת גימור הגבוהה ביותר לא נופלת מה ES בכלום 😉

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...