Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 5008/3008 מודל 18


idan897
שימו לב! השרשור הזה בן 821 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, idan897 כתב:

עוד כמה שאלות לחברים.

1. הבנתי שב 5008 (פרימיום 2018) יש בקרת שיוט אדפטיבית, איך היא בדיוק עובדת ותפקידה? 

 

2. לא הצלחתי למצוא מפרט שלם של של ההבדלים בין האקטיב לפרמיום של 2018 בנושא מערכות הבטיחות ואבזור של הרכב.

 

*אם סעיף 2 יהיה משמעותי מבחינת אבזור בטיחות ואבזור הרכב וההפרש במחיר יהיה סבי, אני בודק אם באמת שווה לשקול לשלם את ההפרש במחיר.

 

1. בקרת שיוט רגילה שומרת על מהירות שהוגדרה לה. בקרת שיוט אדפטיבית שומרת על מהירות אם אין רכב מלפנים, ואם יש רכב מלפנים היא שומרת על מרחק קבוע ממנו (ניתן לבחור בין 3 מצבי מרחק), היא תאט אם הרכב לפנים מאט, תאיץ אם הוא מאיץ, וכו'. בדגמי 2018 בקרת השיוט האדפטיבית יכולה להביא את הרכב לעצירה, אך כדי להפעיל אותה מחדש יש לעלות מעל 30 קמ"ש.

2. לפי זכרוני ב-2018 מערכות הבטיחות באקטיב כוללות התראה לפני התנגשות, בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש, התראת סטיה מנטיב (נראה לי ללא תיקון) וזהו. בקרת השיוט היא רגילה. פרמיום מוסיף בלימה אוטונומית מורחבת עד 140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב אקטיבי וניטור שטחים מתים במראות. מבחינת פינוקים בפרמיום נוסף מושב נהג חשמלי עם זכרונות, מושבים קדמיים מחוממים, גג שמש פנוראמי וכתלות בשנה אולי גם תא מטען חשמלי. לא זוכר דברים מהותיים נוספים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 34 דקות, TheArcane כתב:

 

1. בקרת שיוט רגילה שומרת על מהירות שהוגדרה לה. בקרת שיוט אדפטיבית שומרת על מהירות אם אין רכב מלפנים, ואם יש רכב מלפנים היא שומרת על מרחק קבוע ממנו (ניתן לבחור בין 3 מצבי מרחק), היא תאט אם הרכב לפנים מאט, תאיץ אם הוא מאיץ, וכו'. בדגמי 2018 בקרת השיוט האדפטיבית יכולה להביא את הרכב לעצירה, אך כדי להפעיל אותה מחדש יש לעלות מעל 30 קמ"ש.

2. לפי זכרוני ב-2018 מערכות הבטיחות באקטיב כוללות התראה לפני התנגשות, בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש, התראת סטיה מנטיב (נראה לי ללא תיקון) וזהו. בקרת השיוט היא רגילה. פרמיום מוסיף בלימה אוטונומית מורחבת עד 140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב אקטיבי וניטור שטחים מתים במראות. מבחינת פינוקים בפרמיום נוסף מושב נהג חשמלי עם זכרונות, מושבים קדמיים מחוממים, גג שמש פנוראמי וכתלות בשנה אולי גם תא מטען חשמלי. לא זוכר דברים מהותיים נוספים.

 

תודה רבה, מעריך מאוד את התשובה המפורטת!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

טוב אז הגלגל די התהפך והצלחתי להגיע להסכמה לגבי ה c4 פיקאסו שנת 2017 5 מושבים!

אשמח לשמוע כאן מחברים האם בשנת מודל הזאת הרכב כבר מגיע עם "פחות מחלות" ממודל 16 או כדאי להתקדם עוד שנה למעלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, gild כתב:

השאלה איפה מוצאים כזו?

אני לא מצליח למצוא אחת משנת 2017 - 2019 שלא עברה הרבה מאוד דברים

נגיד שכן? למה להיות מוכן ברכב הנ"ל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.8.2021 בשעה 12:57, motizkn כתב:

@moranbh קודם כל מזל טוב והרבה הצלחה (ובעיקר שינה). לדעתי העגלה תיכנס לתא מטען אבל הכי טוב (והכי פשוט) לקחת את העגלה וללכת לאולם של לובניסקי ופשוט לראות עם זה מתאים (ה3008 2021 היא בדיוק כמו 2018 רק שינו קצת עיצוב והוסיפו צבעים).

בנוסף לגבי המרחב הפנימי, אני לא מכיר רכבים אחרים בסגמנט הזה שיש להם יותר מרחב פנימי בצורה ניכרת, אם המרחב הפנימי ממש חושב לך אני ממליץ לך לשנות סגמנט ולבדוק את האוקטביה.

 

@idan897 המאזדה מאד צפופה זה ידוע, אני ימליץ לך כמו שהמלצתי למורן, לך לאולם של לובינסקי ותבדוק את הרכב.

תודה רבה!

אתמול ראיתי אצל חבר את ה 3008 עם כסא בטיחות ברכב והאוטו ממש לא מרווח מבפנים, ישבתי קדימה ואחורה ודיי צפוף ברגליים, לא מתעסק עם הקונצרן של סקודה/סיאט וכדו׳. אקבע נסיעת מבחן על CX-5 ואבדוק איך המרווח הפנימי שם, בקיה נירו היה יותר מרווח מאשר ה 3008, החסרון זה רק התא מטען של הנירו אחרת אני הולך עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.9.2021 בשעה 15:11, moranbh כתב:

תודה רבה!

אתמול ראיתי אצל חבר את ה 3008 עם כסא בטיחות ברכב והאוטו ממש לא מרווח מבפנים, ישבתי קדימה ואחורה ודיי צפוף ברגליים, לא מתעסק עם הקונצרן של סקודה/סיאט וכדו׳. אקבע נסיעת מבחן על CX-5 ואבדוק איך המרווח הפנימי שם, בקיה נירו היה יותר מרווח מאשר ה 3008, החסרון זה רק התא מטען של הנירו אחרת אני הולך עליו.

מעדכן שבסוף רכשתי אתמול cx5 2015 הדגם עם ה 165 כ"ס.

לא מצאתי פיזו 5008 וה 3008 היית צפופה יותר מהcx5.

כיסא בטיחות מקדימה הפוך נגד כיוון הנסיעה ועוד בוסטר מאחורה.

יש שפע של מקום מאחורה ובאגז נהדר, בפיגו היה יותר גדול אבל המאזדה בהחלט עשתה את העבודה.

אם הדגם הנ"ל שרכשתי מעניין אותך ותרצה לראות העסק עובד מבחינת כיסאות והכל, בכיף אפגש איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, idan897 כתב:

מעדכן שבסוף רכשתי אתמול cx5 2015 הדגם עם ה 165 כ"ס.

לא מצאתי פיזו 5008 וה 3008 היית צפופה יותר מהcx5.

כיסא בטיחות מקדימה הפוך נגד כיוון הנסיעה ועוד בוסטר מאחורה.

יש שפע של מקום מאחורה ובאגז נהדר, בפיגו היה יותר גדול אבל המאזדה בהחלט עשתה את העבודה.

אם הדגם הנ"ל שרכשתי מעניין אותך ותרצה לראות העסק עובד מבחינת כיסאות והכל, בכיף אפגש איתך.

מעולה תתחדש!!
השארתי פרטים לקבוע נסיעת מבחן על ה CX5, אני מתעניין בצורה החדשה שזה החל מסוף שנת 2017 או 2018, נראה מה יכנס בתקציב (עד 120).
מה שמבאס אותי במאזדה זה שאין בה מערכות בטיחות (בטח ביחס לפיג׳ו) והמערכת מולטימדיה שהיא כזו מעפנה וגם מסך קטן יחסית.
מנוע מיושן וזללן בדלק אבל חוץ מזה אתה קונה שקט במאזדה! אין הפתעות ותקלות מוזרות כמו שיכולות לצוץ בפיג׳ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.9.2021 בשעה 11:45, moranbh כתב:

מעולה תתחדש!!
השארתי פרטים לקבוע נסיעת מבחן על ה CX5, אני מתעניין בצורה החדשה שזה החל מסוף שנת 2017 או 2018, נראה מה יכנס בתקציב (עד 120).
מה שמבאס אותי במאזדה זה שאין בה מערכות בטיחות (בטח ביחס לפיג׳ו) והמערכת מולטימדיה שהיא כזו מעפנה וגם מסך קטן יחסית.
מנוע מיושן וזללן בדלק אבל חוץ מזה אתה קונה שקט במאזדה! אין הפתעות ותקלות מוזרות כמו שיכולות לצוץ בפיג׳ו.

מסכים עם הכל, מה גם שהמאזדה יותר ידידותית למשתמש ברמת התפעול של המיזוג( וגם לא תלוי במסך אם חס ושלום לא יפעל), ביטול START/ STOP, בקרת שיוט וכולי.. בסך הכל יותר פרקטית.

יתרונות לכאן ויתרונות לכאן, 

2 רכבים מצויינים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בזמנו הייתי בדיוק באותה ההתלבטות בין הפיזו למאזדה ובתור פן בוי גדול של מאזדה (היוא לי 6 מאזדות לפני) הייתי בטוח שאני ילך על ה CX-5.

אני בחרתי בפיזו כי:

- אין מערכות בטיחות במאזדה בשנים הללו, המערכות הגיעו רק מסוף 2018. (תיקון סטיה מנתיב, בלימה בחרום ובלינד ספוט)

- מנוע טורבו זריז בפיזו לעומת מנוע אטמוספרי במאזדה.

- בקרת שיוט אדבטיבית בפיזו לעומת בקרת שיוט רגילה במאזדה.

- שיקוף אנדרואיד אוטו בפיזו לעומת כלום במאזדה (אני חושב שיש היום דרך לפתור את זה אני לא בטוח)

- פנים הרכב לטעמי נראה הרבה יותר טוב בפיזו מאשר במאזדה.

בנוסף אישית מצאתי את ה 3008 GT אז:

- כסאות מסאז

- תאורת אווירה בכל התא נוסעים (כולל בגג)

- גג שמש פנורמי שהילדים מאוהבים בו

- תאורת לד מלאה מקדימה

 

בכל מקרה בשני האופציות הרכבים מעולים וזה רק עיניין של טעם ואני בהחלט מבין את הפחד מבלאגן בפיזו.

אני כל הזמן אומר שאם הפיזו תשאר אמינה אז עשיתי את ההחלטה הכי טובה שלי, וכרגע היא מתקרבת לגיל 3 ואין משהוא יוצא דופן.

 

עריכה אחרונה על ידי motizkn

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, idan897 כתב:

מסכים עם הכל, מה גם שהמאזדה יותר ידידותית למשתמש ברמת התפעול של המיזוג( וגם לא תלוי במסך אם חס ושלום לא יפעל), ביטול START/ STOP, בקרת שיוט וכולי.. בסך הכל יותר פרקטית.

יתרונות לכאן ויתרונות לכאן, 

2 רכבים מצויינים!

מעולה תודה!

קבעתי ליום ראשון הבא נסיעת מבחן על המאזדה בדגם Comfort הפשוט, יודע אם יש הבדלים בין הדגמים בנוגע למערכות בטיחות/בקרת שיוט?

לפני שעה, motizkn כתב:

אני בזמנו הייתי בדיוק באותה ההתלבטות בין הפיזו למאזדה ובתור פן בוי גדול של מאזדה (היוא לי 6 מאזדות לפני) הייתי בטוח שאני ילך על ה CX-5.

אני בחרתי בפיזו כי:

- אין מערכות בטיחות במאזדה בשנים הללו, המערכות הגיעו רק מסוף 2018. (תיקון סטיה מנתיב, בלימה בחרום ובלינד ספוט)

- מנוע טורבו זריז בפיזו לעומת מנוע אטמוספרי במאזדה.

- בקרת שיוט אדבטיבית בפיזו לעומת בקרת שיוט רגילה במאזדה.

- שיקוף אנדרואיד אוטו בפיזו לעומת כלום במאזדה (אני חושב שיש היום דרך לפתור את זה אני לא בטוח)

- פנים הרכב לטעמי נראה הרבה יותר טוב בפיזו מאשר במאזדה.

בנוסף אישית מצאתי את ה 3008 GT אז:

- כסאות מסאז

- תאורת אווירה בכל התא נוסעים (כולל בגג)

- גג שמש פנורמי שהילדים מאוהבים בו

- תאורת לד מלאה מקדימה

 

בכל מקרה בשני האופציות הרכבים מעולים וזה רק עיניין של טעם ואני בהחלט מבין את הפחד מבלאגן בפיזו.

אני כל הזמן אומר שאם הפיזו תשאר אמינה אז עשיתי את ההחלטה הכי טובה שלי, וכרגע היא מתקרבת לגיל 3 ואין משהוא יוצא דופן.

 

כיף לשמוע!!

אני מת על העיצוב של הפיג׳ו, לפי דעתי אין מה להשוות ביניהם בנוגע לעיצוב החיצוני והפנימי.

קראתי המון ביקורות טובות על ה3008 החל משנת 2017, יש גם לכמה חברים והם עפים על הרכב! אחד מהם מתלונן שהרכב לא מרווח והוא כרגע עם ילד אחד ובקרוב יהיה עם ילד נוסף ואמר שיהיה חייב להחליף את הרכב כי יהיה צפוף. אני מראש מגיע עם 2 ילדים (תאומים), השאלה אם זה יהיה נכון לקנות את ה 3008 כשאני יודע שהיא פחות מרווחת (מרווח פנימי) מהמאזדה או קיה נירו.

ממש מתלבט מה לבחור....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, moranbh כתב:

מעולה תודה!

קבעתי ליום ראשון הבא נסיעת מבחן על המאזדה בדגם Comfort הפשוט, יודע אם יש הבדלים בין הדגמים בנוגע למערכות בטיחות/בקרת שיוט?

צריך לבדוק את זה.

לפני שעתיים, motizkn כתב:

אני בזמנו הייתי בדיוק באותה ההתלבטות בין הפיזו למאזדה ובתור פן בוי גדול של מאזדה (היוא לי 6 מאזדות לפני) הייתי בטוח שאני ילך על ה CX-5.

אני בחרתי בפיזו כי:

- אין מערכות בטיחות במאזדה בשנים הללו, המערכות הגיעו רק מסוף 2018. (תיקון סטיה מנתיב, בלימה בחרום ובלינד ספוט)

- מנוע טורבו זריז בפיזו לעומת מנוע אטמוספרי במאזדה.

- בקרת שיוט אדבטיבית בפיזו לעומת בקרת שיוט רגילה במאזדה.

- שיקוף אנדרואיד אוטו בפיזו לעומת כלום במאזדה (אני חושב שיש היום דרך לפתור את זה אני לא בטוח)

- פנים הרכב לטעמי נראה הרבה יותר טוב בפיזו מאשר במאזדה.

בנוסף אישית מצאתי את ה 3008 GT אז:

- כסאות מסאז

- תאורת אווירה בכל התא נוסעים (כולל בגג)

- גג שמש פנורמי שהילדים מאוהבים בו

- תאורת לד מלאה מקדימה

 

בכל מקרה בשני האופציות הרכבים מעולים וזה רק עיניין של טעם ואני בהחלט מבין את הפחד מבלאגן בפיזו.

אני כל הזמן אומר שאם הפיזו תשאר אמינה אז עשיתי את ההחלטה הכי טובה שלי, וכרגע היא מתקרבת לגיל 3 ואין משהוא יוצא דופן.

 

אין ספק שכרגע גם הפיזו נותנת תמורה מלאה למחיר גם בנושא האמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אני גם בהתלבטות שלך.....אנחנו עם תאומים בני חודש וחצי ועשינו נסיעת מבחן על 3008 והרגיש דיי צפוף ותא מטען לא מאוד גדול.

אישתי רוצה לשבת עם הקטנטנים מאחור ויש לנו 2 כסאות בטיחות דיי גדולים (ברייטקס) והאופצייה של ה 5008 מאוד קורצת לי, גם לי לא יהיה צורך ב2 כסאות האחוריים והקיפול שלהם יהיה משמעותי מבחינת גודל התא מטען בטח עם עגלת תאומים ועוד תיקים וציוד שמתלווה בכל נסיעה.

יש לי עוד חודש חודשיים להתחיל לחפש כמו שצריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 821 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...