Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למדה לא יכולה ללכת.

לא כין אין לה רגליים, אלא כי זה פשוט אינו רכיב פיזי, אלא פרמטר שמצביע על רכב שכנראה תערובת הדלק-אויר שלו אינה תקינה (ואז אין יעילות בפעולת המנוע / ייתכן ומזהם).

יכול להיות למשל ממיר קטליטי שסיים את חייו.

בקש לכן הבהרה מדוייקת יותר מהמוסך מה הבעייה, מה הרכיב שכשל (אם יש כזה) ומה מציע כפתרון.

תוכל להעלות את טופס הבדיקה (באם יש) לכאן בבקשה ?

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 3 שעות, נהג חדש תקציב קטן כתב:

במוסך עשה בדיקת מחשב ואמר שהלכה הלמדה

מה זה אומר והאם חובה לטפל

 

יש לי יאריס 2005 אוטו המנוע,

חיישן חמצן עליון שהלך גם לי לפני 3 שבועות

התקלה שהופיע לך זה p0135?

תקלה שקוראת ברכב.

אני החלפתי למקורי כולל עבודה ומעמ

1300 שקל

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 6 שעות, נהג חדש תקציב קטן כתב:

במוסך עשה בדיקת מחשב ואמר שהלכה הלמדה

מה זה אומר והאם חובה לטפל

 

פעם הבאה, אפשר לבקש מהמוסכניק יותר פרטים. אתה משלם על זה. וכשעושים לך בדיקת מחשב מתקבל קוד/ים. כדאי לזכור אותם כי הם יתנו לך מידע על התקלה.

פורסם
לפני 8 דקות, נהג חדש תקציב קטן כתב:

תודה לכולם

המוסכניק לא אמר לי קוד אבל אמר שהלך החיישן חמצן כמו שבוקי הבין ממה שכתבתי

להחליף??

אז תשאל אותו

וכן אם חיישן חמצן הלך, כדאי להחליף.

זה משפיע על צריכת הדלק, לרעה, ועל זיהום האוויר שהרכב מייצר. ישפיע על הממיר גם בסוף.

לא יעבור טסט, ולא טוב לסביבה

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...