Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת אזהרת מנוע, אופל אסטרה 1.4 טורבו 2013 (עריכה)


lsdaniel
שימו לב! השרשור הזה בן 1023 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם לקחו לך 900 שקל על הקניסטר, עשקו אותך. במוקשה UMI לוקחים על זה 400-500 ש"ח.

אין גם סיבה לשים שם שום צינור ווקום או משהו כזה לשסתום הקניסטר, החלק מתחבר לצינור עם מחבר יעודי בצד אחד (קליפס) ולסעפת היניקה בצד השני (גם כן קליפס) + מחבר חשמל. לא דרושים כלים בכלל כדי לפרק ולהרכיב אותו. בכל מקרה די ברור שלא היה צורך להחליפו בטח שלא עם קומבינות שיכולות לגרום לבריחות ווקום/גדישה. דרוש מהמוסך לפרק את הקומבינה ולהתקין חזרה את המקורי.

הצרצורים / שריקות שאתה שומע זה בעקבות לחצים במנוע שגורמים לאוויר לברוח מאטם בית טיימינג (לרוב), כשהמכסה היה אצלי תקול זה בדיוק הרעש שנשמע. זה לא רעש של החלקת רצועה.

 

תחליף מכסה - הכל יפתר, לא חיישן, לא שסתום קניסטר ולא שומדבר.. גוגל פשוט על P0171 + P1101  בשילוב שברולט סוניק/קרוז (אותו מנוע) ותראה שכל המידע ברשת בערך מוביל למכסה שסתומים.

  • אהבתי 3

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 21 דקות, dalet11 כתב:

אם לקחו לך 900 שקל על הקניסטר, עשקו אותך. במוקשה UMI לוקחים על זה 400-500 ש"ח.

אין גם סיבה לשים שם שום צינור ווקום או משהו כזה לשסתום הקניסטר, החלק מתחבר לצינור עם מחבר יעודי בצד אחד (קליפס) ולסעפת היניקה בצד השני (גם כן קליפס) + מחבר חשמל. לא דרושים כלים בכלל כדי לפרק ולהרכיב אותו. בכל מקרה די ברור שלא היה צורך להחליפו בטח שלא עם קומבינות שיכולות לגרום לבריחות ווקום/גדישה. דרוש מהמוסך לפרק את הקומבינה ולהתקין חזרה את המקורי.

הצרצורים / שריקות שאתה שומע זה בעקבות לחצים במנוע שגורמים לאוויר לברוח מאטם בית טיימינג (לרוב), כשהמכסה היה אצלי תקול זה בדיוק הרעש שנשמע. זה לא רעש של החלקת רצועה.

 

תחליף מכסה - הכל יפתר, לא חיישן, לא שסתום קניסטר ולא שומדבר.. גוגל פשוט על P0171 + P1101  בשילוב שברולט סוניק/קרוז (אותו מנוע) ותראה שכל המידע ברשת בערך מוביל למכסה שסתומים.

קודם כל תודה על העזרה , אני יחור אליו ויטען את הטענה הזאת , דבר שני בדקתי עוד לגבי הקוד תקלה הזה , לפי מה שאני מבין יש עוד כמה גורמים לתקלה הזאת כגון משאבת דלק עייפה וכמו חיישן שמתחבר לבית הפילטר אוויר ועוד כמה , השאלה אם המכזה הזה יפתור את התקלה או שמפה רק אני מתחיל 

Just now, lsdaniel כתב:

קודם כל תודה על העזרה , אני יחור אליו ויטען את הטענה הזאת , דבר שני בדקתי עוד לגבי הקוד תקלה הזה , לפי מה שאני מבין יש עוד כמה גורמים לתקלה הזאת כגון משאבת דלק עייפה וכמו חיישן שמתחבר לבית הפילטר אוויר ועוד כמה , השאלה אם המכזה הזה יפתור את התקלה או שמפה רק אני מתחיל 

ועוד משהו במורשה הם לא מוכנים להחליף רק חלק אחד הם מבחינתם להחליף מערכת שלמה , זה קרה לי איתם כבר כמה פעמים בגלל זה אני לא הולך אליהם 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראית בעצמך שהמכסה תקול כמו בסרטון והשסתום יונק אוויר, 2 קודי התקלה האלו הם מאפיינים של מכסה שסתומים תקול במנוע הזה. אז אני לא רואה איך הם יצביעו על משהו נוסף / אחר כשרואים בבירור שהמכסה הוא הבעיה.

 

לא ברור לי מה זה הסיפור הזה עם המורשה שמוכן להחליף רק את כל המערכת. לא שמעתי דבר כזה.. יש תקלה ברכיב אחד? מחליפים אותו. מזהים תקלה ב2 רכיבים? מחליפים את שניהם.. זה כמו שאני אזהה תקלה בחיישן של המנוע ואחליף את כל המנוע עם כל החיישנים שלו כדי לפתור אותה - אין הגיון. לא יודע איזה מורשה זה אבל דע באופן כללי שאתה יכול לטפל במנוע הזה גם במוסכי UMI שמכירים אותם מצויין.

  • אהבתי 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מורשה שיושב בראשון לציון , הלכתי לשם על בעיה במאוורר של הרכב התבר שהטרמוסטט היה תקול , לטענת המוסך טרמוסטט תקול אבל לא יוחלף ללא כל הצנררת , אין לי נזילות ולא כלום פשוט התקבעו איתי שלא מוכנים להחליף וכיביכול לעשות חצי עבודה , לא נורא אנחנו אחרי זה החלפת

תרמוסטט בלבד פתרה את בעיית המאורר , לעינינו אנו , תודה רבה באמת על העזרה על

םי הסירטון נראה שגם אצלי בורח אוויר ממש מהשתום על מכסה השסתומים וכשאני חוסם הרצנוע מגמגם ממש ושורק מאוד , עכשיו נה שנותר זה לחפש משהו במחיר אטקקטיבי כרגע בשבילי ואז אעדכן אם אכן פתר או שהרכב נכנס בקיר בטעות אחד מהשתיים 😬

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפתר יפתר אל תדאג.

רק אל תשים מכסה תחליפי, הרכבתי לחבר אחד תחליפי (שעלה 400 במקום 600 למקורי) והוא התברר כתקול. הייתי צריך לעשות אל כל העבודה עוד פעם עם מקורי והכל היה פיקס.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, dalet11 כתב:

יפתר יפתר אל תדאג.

רק אל תשים מכסה תחליפי, הרכבתי לחבר אחד תחליפי (שעלה 400 במקום 600 למקורי) והוא התברר כתקול. הייתי צריך לעשות אל כל העבודה עוד פעם עם מקורי והכל היה פיקס.

אני יחפש משהו מקורי , אבל שאלה השסתום הזה למעלה בסירטון מה שהוציא אוויר , אצלי הוא מוציא , הוא לא אמור להוציא בכלל ? ואם לא אז למה יש לו מין פתח כזה שנראה כאילו תפקידו לפרוק אוויר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפקידו לפרוק ולאזן לחצים במצבים מסויימים. מה שקורה הוא שהדיסקית גומי בפנים נקרעת ובעצם השסתום לא מתפקד.. מלבד החור שחשוף החוצה, יש תעלה פנימית במכסה השסתומים ולכן אם הדיסקית קרועה והוא יונק/מוציא אוויר ואתה חוסם את החור - הסלד והמנוע לא בהכרח מתייצבים כי במעבר PCV הפנימי עדיין יש מאוור אוויר לא רצוי כנראה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק שגם אצלי לפני כשנה וחצי בשברולט סוניק טורבו 2014 היו רעידות כאלה ובעצתו של dalet11 אכן הוחלף מכסה שסתומים (הזמנתי מחו"ל, לדעתי עלה באזור ה 400 אם אני זוכר נכון) והבעיה נפתרה. כמו כן החלפתי גם את החיישן קניסטר פחות או יותר באותו הזמן (שגם אותו הזמנתי אז מחו"ל והחלפתי לבד, לדעתי עלה זול מאוד אבל לא זוכר בדיוק כמה).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, yonisi כתב:

מחזק שגם אצלי לפני כשנה וחצי בשברולט סוניק טורבו 2014 היו רעידות כאלה ובעצתו של dalet11 אכן הוחלף מכסה שסתומים (הזמנתי מחו"ל, לדעתי עלה באזור ה 400 אם אני זוכר נכון) והבעיה נפתרה. כמו כן החלפתי גם את החיישן קניסטר פחות או יותר באותו הזמן (שגם אותו הזמנתי אז מחו"ל והחלפתי לבד, לדעתי עלה זול מאוד אבל לא זוכר בדיוק כמה).

האם הרעידות היו מפורשות רק בעמידה במקום כמו גמגומים או שגם בעת נסיעה מן תחושה שהמנוע חנוק ונזז כזה רוטט ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, lsdaniel כתב:

האם הרעידות היו מפורשות רק בעמידה במקום כמו גמגומים או שגם בעת נסיעה מן תחושה שהמנוע חנוק ונזז כזה רוטט ?

ממה שאני זוכר (זה היה יחסית מזמן ואני לא נוהג ברכב ביומיום, הוא רוב הזמן אצל אשתי) הרעידות תמיד היו שם אבל פשוט בעמידה הן היו מורגשות הרבה יותר.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, yonisi כתב:

ממה שאני זוכר (זה היה יחסית מזמן ואני לא נוהג ברכב ביומיום, הוא רוב הזמן אצל אשתי) הרעידות תמיד היו שם אבל פשוט בעמידה הן היו מורגשות הרבה יותר.

אצלי מעבר לרעידות המוזרות האלה שהם כמו פימפומים במקום ושריקות משמה , יש מין קטע שכשאני נושא ככול שהטורים עולים אני מרגיש מין וויברציה חזקה כזאת מהדוושת גז , וכאילו המנוע ממש רוטט במקופ שלו , תושבות מנוע שלי אמת נראות במצב מצויין ולא אכולות ככה שמשמה אין בעיה , זה התחיל בתקופה האחרונה פשוט , ראיתי לדעת האם זה גם משפיע כאילו המנוע סוג של נחנק בגלל האטם הזה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נסיון מר עם המורשה בראשון לציון.

גמרו לי אולי 40 שעות עבודה שלי ובזבזו לי אותם לחינם, חזרתי אליהם פעם אחר פעם על תקלות שהיו צריכים לפתור (עוד באחריות) ושלחו אותי הביתה ללא פתירה של שום תקלה.

 

הנסיון הטוב שיש לי זה עם CMI בתל אביב וקמ"ק בהרצליה שם אלופים לגמרי, נכון זה מורשה לא הכי זולים, אבל מקצוענים.

זה במקרה ואתם מאוכזבים מהטיפול בשיטת מצליח במוסך ההוא מראשל"צ.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

v

לפני 2 דקות, liav12 כתב:

יש לי נסיון מר עם המורשה בראשון לציון.

גמרו לי אולי 40 שעות עבודה שלי ובזבזו לי אותם לחינם, חזרתי אליהם פעם אחר פעם על תקלות שהיו צריכים לפתור (עוד באחריות) ושלחו אותי הביתה ללא פתירה של שום תקלה.

 

הנסיון הטוב שיש לי זה עם CMI בתל אביב וקמ"ק בהרצליה שם אלופים לגמרי, נכון זה מורשה לא הכי זולים, אבל מקצוענים.

זה במקרה ואתם מאוכזבים מהטיפול בשיטת מצליח במוסך ההוא מראשל"צ.

אמת בעבר הייתי אצלם ולא הייתי מרוצה מאיזה טיפול עוד שהרכב היה האחריות שלמה , מפה לשם הייתה לי תקלה ורציתי לתקן אותה במוסך לא ראיתי לשחק עם האוטו אבל ראיתי שהם כל כך מקובעים באופן העבודה שלהם שהם לא מוכנים להחליף רק חלק דפוק אלה את כל המכלול , הייתי רק משוחרר מהצבא אמת היה כבד עליי ומצאתי בחור ברמלה שטיפל לי ברכב , אמת הייתי מרוצה ממנו מאוד אבל , הפעם הוא פיקשש ללא ספק אני מתכוון לחזור אליו ולראות מה הלאה ואיך הוא בא לקראתי , כי יצא סתם כסף מיותר ותקלה עוד קיימת ..

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1023 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...