Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעצור תוף מומלץ ספייס סטאר 2014


Userforc
שימו לב! השרשור הזה בן 1068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום  ,

1.אני רוצה להחליף מעצורי טוף(מעצורים אחוריים ברכב) הם התחילו לשרוק ונראה לי עשו את שלהם,אשמח להמלצה על דגם וחברה כי לא הצלחתי כל כך למצוא על זה מידע באינטרנט ועל הדרך אני רוצה להחליף גם רפידות ודיסקים קדמיים אשמח גם להמלצה על חברה ודגם (פחות רוצה את HI-Q מעדיף לא חברה סינית)?.

2.יש לי בעיה עם הבקרה של החלונות ליד הנהג ואני רוצה להחליף אותו אני מדבר על הWINDOWS CONTROLLER ניסיתי לחפש אותו ולא הצלחתי האם יש למישהו דרך לחפש את הדגם שלו ,הבנתי שיש אתר שבעזרתו אפשר למצוא מקט אשמח אם מישהו יש לו קישורית ואשלח לי.

3.תמיד אני שם שמן מקורי של Mitsubishi רציתי לדעת האם CASTROL לא נופל ממנו באיכות או עדיף להשתמש במקורי 

 

עריכה אחרונה על ידי Userforc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלמי תוף הם ברוב המוחלט של המקרים בני אלמוות ואין צורך לגעת בהם, כמובן א יזיק לבדוק מדי כמה שנים ולוודא (במיוחד שהרכב זקן)

היה שרשור של מישהו עם מאזדה לאנטיס נראה לי שרצה להחליף את הרפידה בפנים וגילה שהיה לה עוד לא מעט חיים (מזכיר שהרכב הוא בן מינימום 17) סתם לדוגמא.

כדאי לך לבדוק למה הם שורקים ואם זה באמת הם לפני שאתה מחליט להחליף סתם.

 

highQ לא סינים הם קוריאנים ויותר מזה הם מייצרים ליונדאי וקיה את הברקסים, אין שום בעיה איתם והרבה בפורום המליצו.

 

לגבי הכפתורים, חפש באליאקספרס אתה תתפלא מה אפשר למצוא שם.

 

השמן של קאסטרול כנראה אפילו טיפה יותר איכותי משל מיצובישי כי הוא עומד בעוד תקנים מאשר רק התקן שהאוטו שלך צריך ומעבר לזה מיצובישי לא מייצרת לעצמה את השמן ומבקשת מחברה אחרת לעשות זאת בשבילה אז אולי אתה השתמשת עד עכשיו בקאסטרול ולא ידעת.

לא משנה החברה עדיין להשתמש בתקן שהומלץ לך בספר הרכב.

עריכה אחרונה על ידי Shab00
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה קילומטרים הרכב עבר?
תיכנס למוסך מכונאות ותבקש שיבדקו את מצב הבלמים.
גם מאחורה בבלמי תוף יש רפידות.
החלפה שלהם כולל עבודה וחריטה עולה סביב 500₪. אבל הם נשחקים אחרי הרבה מאוד קילומטרים. אצלי ברכבים קודמיים עם בלמי תוף הרפידות הוחלפו אחרי כ- 150 אלף קילומטרים.
אז יכול להיות שיש רעשים של שריקה/ חריקה, אבל מצב הבלמים תקין.
אין לך מה לחפש מראש לקנות רפידות אחוריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, Shab00 כתב:

בלמי תוף הם ברוב המוחלט של המקרים בני אלמוות ואין צורך לגעת בהם, כמובן א יזיק לבדוק מדי כמה שנים ולוודא (במיוחד שהרכב זקן)

היה שרשור של מישהו עם מאזדה לאנטיס נראה לי שרצה להחליף את הרפידה בפנים וגילה שהיה לה עוד לא מעט חיים (מזכיר שהרכב הוא בן מינימום 17) סתם לדוגמא.

כדאי לך לבדוק למה הם שורקים ואם זה באמת הם לפני שאתה מחליט להחליף סתם.

 

highQ לא סינים הם קוריאנים ויותר מזה הם מייצרים ליונדאי וקיה את הברקסים, אין שום בעיה איתם והרבה בפורום המליצו.

 

לגבי הכפתורים, חפש באליאקספרס אתה תתפלא מה אפשר למצוא שם.

 

השמן של קאסטרול כנראה אפילו טיפה יותר איכותי משל מיצובישי כי הוא עומד בעוד תקנים מאשר רק התקן שהאוטו שלך צריך ומעבר לזה מיצובישי לא מייצרת לעצמה את השמן ומבקשת מחברה אחרת לעשות זאת בשבילה אז אולי אתה השתמשת עד עכשיו בקאסטרול ולא ידעת.

לא משנה החברה עדיין להשתמש בתקן שהומלץ לך בספר הרכב.

תודה רבה האמתי שפירקתי וכאילו שיש בשר בסנדל אבל וניסיתי ובאמת עזר בעבר אבל לא יודע משהו מרגיש לי כאילו הבלימה נחלשה אני אחשוב על זה אבל בכל זאת אם יש חברה מומלצת אשמח לכל מקרה.

ותודה על שאר הדברים,אין לי בעיה עם אלי אקספרס פשוט משום מה זה מוצא לי רק של דגמים ישנים של 2004 וכאלה או MIRAGE ששם יש כמה דברים קצת מוזרים לכן אני מחפש מקט 

לפני 26 דקות, vladclar כתב:

כמה קילומטרים הרכב עבר?
תיכנס למוסך מכונאות ותבקש שיבדקו את מצב הבלמים.
גם מאחורה בבלמי תוף יש רפידות.
החלפה שלהם כולל עבודה וחריטה עולה סביב 500₪. אבל הם נשחקים אחרי הרבה מאוד קילומטרים. אצלי ברכבים קודמיים עם בלמי תוף הרפידות הוחלפו אחרי כ- 150 אלף קילומטרים.
אז יכול להיות שיש רעשים של שריקה/ חריקה, אבל מצב הבלמים תקין.
אין לך מה לחפש מראש לקנות רפידות אחוריות.
100 אלף בדיוק וכן אני פתחתי ואני רואה שיש "בשר" בסנדל אבל שוב כמו שרשמתי למעלה קצת מרגיש שהבלימה ממש נחלשה ויש רעשים מוזרים אז מעדיף כבר להוציא את הכסף ולנסוע בשקט ולא אכפת לי גם להשקיע מעל 500 העיקר להיות בטוח למרות שאני יודע שהם תורמות רק 30% בלימה אבל עדין...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף קודם בלמים קדמיים ( אותם ממה שהבנתי צריך להחליף ), ואז תראה מה המצב.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, vladclar כתב:

תחליף קודם בלמים קדמיים ( אותם ממה שהבנתי צריך להחליף ), ואז תראה מה המצב.

 

האמתי החלפתי לפני בערך 5 אלף רפידות מקדימה  אבל קניתי משהו שהמליץ לי המוכר והתחרטתי אחרי זה אז אמרתי נעשה את זה על הדרך זה פחות לחוץ כרגע כי אין רעש והדיסק כן יחסית סבבה פשוט אמרתי אני עשה כבר החלפה של הכל כולל נוזל בלימה אם אני כבר מפרק את התופים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רק עכשיו החלפת קדמיים, אני לא מבין בשביל מה להחליף שוב.
אתה מחפש לשפוך כספים?
נוזל בלמים מחליפים כל xx אלף קילומטרים ( לפי הנחיות יצרן הרכב ), בלי קשר להחלפת רפידות/ צלחות.
אם אתה מרגיש שיש ירידה בכושר בלימה, תלך דחוף למוסך - אולי יש בעיה עם משאבת בלם, אולי משהו אחר לא תקין.
רפידות תקינות מקדימה ומאחורה - לא צריכה להיות ירידה בכושר הבלימה.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, vladclar כתב:

אם רק עכשיו החלפת קדמיים, אני לא מבין בשביל מה להחליף שוב.
אתה מחפש לשפוך כספים?
נוזל בלמים מחליפים כל xx אלף קילומטרים ( לפי הנחיות יצרן הרכב ), בלי קשר להחלפת רפידות/ צלחות.
אם אתה מרגיש שיש ירידה בכושר בלימה, תלך דחוף למוסך - אולי יש בעיה עם משאבת בלם, אולי משהו אחר לא תקין.
רפידות תקינות מקדימה ומאחורה - לא צריכה להיות ירידה בכושר הבלימה.

בדקתי הכל על פניו הכל נראה תקין חוץ מהמעצורים האחוריים שכבר יחסית עשו את שלהן ,אני בלי קשר החודש צריך לעשות טיפול שנתי של שמן וכו לכן בשביל חסוך טיפולים מיותרים אני רוצה לעשות הכל ולשכוח מה שנקרא ובגלל זה אני מחפש לסדר הכל ,מבין מה אתה מתכוון אבל סבבה בכל זאת אשמח להמלצה אם יש לחברה לבלמי תוף וכבר ברגע הטיפול אחליט להחליף לא להחליף מכין את עצמי מראש....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן הטיפול המכונאי יבדוק את מצב הבלמים ובמידת הצורך, ישלח את הבלמים האחוריים לעבודת חוץ : חריטה והדבקה של רפידות חדשות ל"נעליים ". יש בעלי מקצוע שזאת ההתמחות שלהם , ואליהם נשלחים הבלמים מכל המוסכים. אותו הדבר גם כאשר ישנה אפשרות לחרוט צלחות קדמיות במקום להחליף ( העובי עדיין מאפשר ) - לא עושים זאת במוסך מכונאות אלא שולחים לחרט מקצועי מחוץ למוסך.
אין לך מה לחפש יצרן רפידות לבלמי תוף.





toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...