Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם תיבת ההילוכים של פולקסווגן עדיין בעייתית או שתיקנו אותה? ( Seven Speed DSG Gearbox - DQ200)


ABD
שימו לב! השרשור הזה בן 1058 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנשים הפסיקו לקנות מכוניות בגלל חשש לכרית אויר תקולה ? (טקאטה). ראית מישהו שהעמיד את המכונית שלו עד להחלפת הכרית ?!
למכירות אין ממש קשר לאיכות.





  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי את המקלדת "הפרפר" של מקבוק 2015. מקשים הפסיקו להגיב, נדבקו למשטח.
אחרי שלוש גרסאות, תביעה ייצוגית ושלושה ריקולים אפל הבינה וחזרה למקלדת הקודמת .
יש דוגמאות לכאן ולכאן. להסיק מזה שמכירות מקבוק פרו נפגעו ?









שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא מתכחש לתקלות ב DQ200 לאורך השנים. כן יש "עקומת לימוד" על חשבן הצרכן לאורך הזמן, זה לא מעיד על תכנון לא נכון או לקוי. המקסימום זה הערכה שגוייה של אורך החיים בתלות לדפוס שימוש. זה גם "שכר הלימוד" של היצרנים. הבעיה היא שזה על חשבוננו.

מעבר לזה, מעצבן, מתסכל, אבל לא מונע ממאות אלפים לרכוש את המוצרים האלה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלו שמשווים זאת להחלפת מצמד בגיר ידני:
א. החלפת מצמדים DSG נעה בסביבות 4,000+, כשמצמד בגיר ידני יעלה סביב 1500.
ב. החלפת מצמד בגיר ידני מגיעה לרוב לא לפני 150K, בעוד בתיבות DSG לא נדיר לראות את זה סביב 50K ק"מ.
ג. והכי חשוב: כל הנ"ל מתייחס למצמדים, אם המכטרוניק גם תקול (נפוץ בעבר, לא יודע איך זה כיום) אז מדובר בסיפור של עוד אלפי שקלים.

עריכה אחרונה על ידי דור--
  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי120K ק"מ  באוקטביה 1.2 2017 במשך 3 שנים (רכב ליסינג) בנסיעות יומיות בין י-ם לת"א ובחזרה כולל הפקקים של 2 הערים ולמעט איפוס תוכנת גיר בטפול 75K ק"מ (לאחר שהתלוננתי על רעשים מתכתיים) - הגיר תפקד מצויין.
האוקטביה הוחלפה באוקטביה 1.5 2020 ובמשך 34K ק"מ בתוואי דומה (שבעקבות הקורונה כללה יותר נסיעות עירוניות קצרות) ואין שום בעיות בגיר.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה הקשר בין הפשרה שהיבואן בחר בה לבין תכנון. כן היו תקלות רבות, היום משמעותית פחות, אותו מיכלול . החלטה מסחרית בגיבוי היצרן. וממשיכים הלאה.

מה אתה מנסה להוכיח בטיעון שהיו תביעות והושגה פשרה. (כי הלקוח תמיד צודק, ברצינות) ?

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, mottis כתב:

נהגתי120K ק"מ  באוקטביה 1.2 2017 במשך 3 שנים (רכב ליסינג) בנסיעות יומיות בין י-ם לת"א ובחזרה כולל הפקקים של 2 הערים ולמעט איפוס תוכנת גיר בטפול 75K ק"מ (לאחר שהתלוננתי על רעשים מתכתיים) - הגיר תפקד מצויין.
האוקטביה הוחלפה באוקטביה 1.5 2020 ובמשך 34K ק"מ בתוואי דומה (שבעקבות הקורונה כללה יותר נסיעות עירוניות קצרות) ואין שום בעיות בגיר.
 

יש המון כמוך, אף אחד לא טען שאצל כולם הגירים שובקים חיים מוקדם.
אומרים שזה נפוץ וצריך להילקח בחשבון.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל, בלי נתוני בלאי מהייצרן אנחנו פה בערפל. מעריך שעוד כמה שנים נדע לבד.
הבעיה העיקרית שכל שנה באולם המכירות טענו שהבעיות נפתרו. אמינות בדיווח מעולם לא היה הצד החזק של הקונצרן. ע"ע דיזלגייט.
לכן הכל תחת ענן חשדות.







  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות האלה היו נראות הרבה יותר טוב אם היו לוקחים עליהן אחריות כמו שצריך. לדעתי הבעייה היא הקושי לקבל טיפול הוגן שמצריך להיגרר לבתי משפט ובזבוז זמן יקר של לקוחות.

 

בסוף מי שנהנה מכל הסיפור אלה:

1. היצרן - קיבל הזמנות לחלפים

2. המוסכים- קיבלו עוד תעסוקה

3. ערכי הדין - עוד תביעות לעסוק בהן

 

ומי הכי סבל? הלקוחות, שנאלצו לבזבז זמן על העסקיידע.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, save כתב:

כרגיל, בלי נתוני בלאי מהייצרן אנחנו פה בערפל. מעריך שעוד כמה שנים נדע לבד.
הבעיה העיקרית שכל שנה באולם המכירות טענו שהבעיות נפתרו. אמינות בדיווח מעולם לא היה הצד החזק של הקונצרן. ע"ע דיזלגייט.
לכן הכל תחת ענן חשדות.
 

 

לא צריך שום נתונים של היצרן, מדובר במוצר שנמצא במעל 250K מכוניות על כבישי הארץ כבר יותר מ-10 שנים. מכוניות בות 10 נוסעות על הכביש. מחיר היד 2 של מותגי הקונצרן מציגים שמירת ערך טובה יחסית. זאת האינדיקציה הכי טובה שיש הרבה רעש על די כלום בסופו של דבר.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או זה או ש.......

פשוט הרכב נותן ערך מוסף, בדמות תיבה זריזה ומנועים עם מומנט בריא בסלד נמוך.

איכות תא נוסעים משובחת

וכמובן בעם הסטיגמות "איכות גרמנית"

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי תביעה יצוית תוגש רק אם יש הודאה של היצרן בבעיה...

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, mottis כתב:

נהגתי120K ק"מ  באוקטביה 1.2 2017 במשך 3 שנים (רכב ליסינג) בנסיעות יומיות בין י-ם לת"א ובחזרה כולל הפקקים של 2 הערים ולמעט איפוס תוכנת גיר בטפול 75K ק"מ (לאחר שהתלוננתי על רעשים מתכתיים) - הגיר תפקד מצויין.
האוקטביה הוחלפה באוקטביה 1.5 2020 ובמשך 34K ק"מ בתוואי דומה (שבעקבות הקורונה כללה יותר נסיעות עירוניות קצרות) ואין שום בעיות בגיר.
 

 

בעבודה הקודמת שלי 3 סופרב חדשות לסמנכלי החברה משנתון 2016, לשלושתן החליפו גיר בפחות מ 100,000 ק"מ בערך וזה לאחר החלפות קלאצ'ים לפני כן.

הסמנכל האחרון שנתקע לפני פגישה לחתימת עסקה עם קבלן גדול שהיתה צריכה להניב מליונים לחברה. מיותר לומר את עוגמת הנפש שאתה מרגיש בתור מנכל חברה שמאחר לפגישה כי נתקעת עם הרכב, גם קצת נותן רושם לא לעניין בעיני אנשים שונים. בכל מקרה לאחר המקרה החליטו להעיף כל רכב שהיה שייך לקונצרן בחברה (סדר גודל של 10 רכבים) שהיו עם הגיר הנ"ל ופשוט עברו לטויוטה ולקסוס.

 

  

לפני 3 שעות, menir1 כתב:

 

לא צריך שום נתונים של היצרן, מדובר במוצר שנמצא במעל 250K מכוניות על כבישי הארץ כבר יותר מ-10 שנים. מכוניות בות 10 נוסעות על הכביש. מחיר היד 2 של מותגי הקונצרן מציגים שמירת ערך טובה יחסית. זאת האינדיקציה הכי טובה שיש הרבה רעש על די כלום בסופו של דבר.

 

כמה אחוזים מהן רכבי חברה?

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1058 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...